Oltiin espanjassa 3viikkoa ja siinä sitten tuli lihottua 4kiloa ja kaikki on mennyt vatsaan.. semmonen löllö vatsa joka pömpöttää... Ja haluan nuo 4kiloa ******* eli pois elämästäni! Vastatkaa plz. hyvii vinkkejä?!
Vastaukset 1
- Äläsyösontaa
Niin jos vedät viikon suolaa,rasvaa,sokeria ja pahin kaikista lihottajista eli alkoholi niin onko se ihmekkään? En tajua miten joku voi vetää loman ihan reisille syömällä sontaa viikon ilman liikuntaa. Se sonnan syöminenhän vaan lisää stressiä lomalla ja olo on entistä kanalampi päivä päivältä. No mutta viikossa tulleet lähtevät nopeasti kun käyt päivittäin juoksemassa ja syöt kevyesti salaattia ja proteiinia..jätä hedelmät ja kaikki muukin sokeri pois niin näet vartalosi muuttuvan. Suolaa ei tarvi lisätä sitten mihinkään. Eikä alkoholia kuulu juoda yhtään, siitä on aina vaan haitta ja se tuo mukanaan liudan muita epäterveellisiä ja lihottavia elintapoja ja ruokaa....alkoholi on kaikista pahin kaikista ja se estää kunnon urheilunkin...passivoittaa kaikessa ja masentaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494