Pappien todisteet?

Minua.Kiinostaa

Mitä ovat nämä pappien todisteet raamatun jeesuksesta?

42

351

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 244544

      Vain raamattu kirja... xD

      • jnybgtcerxez

        Ja se raamattukin jatkuvasti väärennyksen kohteena olevana. Suomen kielelläkin ainakin 10 erillaista versiota. Väittävät että kun kieli kehittyy niin pitää ilmaisuja muuttaa mutta ei Jumala ja Jeesus ole luvannut "älä tee huorin" käskyä poistaa ja korvata sitä "älä tee aviorikosta" käskyllä. Väärennöksen johdosta ei aviossa olevat eksytetään huoraamaan itsensä helevettiin!


      • jos olette lukeneet raamatun kannesta kanteen huomaatte että sen sisältö on niin ristiriitaista ettei se voi olla totta


    • Terv.Mirka

      Ovatko papit rehellisiä, kun opettavat raamattua totena?

      • ihminen__

        En ole koskaan tavannut rehellistä pappia :(


    • Hei.

      Hassua, että aikuiset vääntävät täällä rippikouluketjussa. No, pappien todisteet Jeesuksesta. Mitkä ovat ateistien todisteet siitä, ettei Jeesusta tai Jumalaa ole? Ja Mirkalle, jälleen kerran; olen rehellinen työssäni ja elämässäni. Opetan siitä mihin uskon. En sano missään, en siis rippikoulussakaan, että tämä on 100% totta, sanon että minä uskon näin ja me keskustelemme asioista. En voi Jeesusta tai Jumalaa kenenkään eteen taluttaa, mutta voin kertoa Jumalan suurista teoista, siitä mihin uskon.

      Kevätiloa ja siunausta toivottaen,
      Pirkko-pappi

      • Terv.Mirka

        Herkkäuskoisille lapsille ei pidä opettaa täysin todistamattomia uskomuksia totena. Mitä mieltä Pirkko-pappi on tästä?

        Maailma ei toimi niin että jokainen voi tuputtaa uskomuksiansa totena. Ethän sinäkään hyväksy sitä että sinun omille lapsille olisi opetettu esimerkiksi lentävää spakettihirviötä totena ja että vain pastafarit pelastuu, koska joku uskoo niin.
        -
        - Et esittänyt todisteita edelleenkään, vaan nyt pyydät ateisteja todistamaan ettei täysin todistamatonta uskomus jeesusta ole olemassa. HEH HEH HEH ... Eiköhän tämä jo kerro hyvin, mitä ne todisteesi on jeesuksesta. Sinulla ei Pirkko-pappi ole mitään todisteita, mikä tukisi jeesus uskoasi.

        Pirkko-pappi ihmettelee: "" Hassua, että aikuiset vääntävät täällä rippikouluketjussa ""
        - Mitä sinä täällä teet?
        - Minä väännän täällä taas sen takia, että haluan olla rehellinen lapsia kohtaan ja minun suojeluvaistoni herää aina kun heille valehdellaan. En hyväksy herkkäuskoisten lasten huijaamista, enkä hyväksikäyttöä.


        Laita nyt vaan Pirkko-pappi kiltisti niitä TODISTEITA JEESUKSESTA tänne.

        Kokeile etsiä niitä todisteita täältä.
        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO


      • En.ymmärrä

        Pappina haluat että pienet lapset uskoisi sinun täysin todistamattomiin uskomuksiin. Miksi?

        Käytätkö mielestäsi lasten herkkäuskoisuutta hyväksi, kun kerrot heille uskomuksiasi?


      • fasdfsdfsdf
        Terv.Mirka kirjoitti:

        Herkkäuskoisille lapsille ei pidä opettaa täysin todistamattomia uskomuksia totena. Mitä mieltä Pirkko-pappi on tästä?

        Maailma ei toimi niin että jokainen voi tuputtaa uskomuksiansa totena. Ethän sinäkään hyväksy sitä että sinun omille lapsille olisi opetettu esimerkiksi lentävää spakettihirviötä totena ja että vain pastafarit pelastuu, koska joku uskoo niin.
        -
        - Et esittänyt todisteita edelleenkään, vaan nyt pyydät ateisteja todistamaan ettei täysin todistamatonta uskomus jeesusta ole olemassa. HEH HEH HEH ... Eiköhän tämä jo kerro hyvin, mitä ne todisteesi on jeesuksesta. Sinulla ei Pirkko-pappi ole mitään todisteita, mikä tukisi jeesus uskoasi.

        Pirkko-pappi ihmettelee: "" Hassua, että aikuiset vääntävät täällä rippikouluketjussa ""
        - Mitä sinä täällä teet?
        - Minä väännän täällä taas sen takia, että haluan olla rehellinen lapsia kohtaan ja minun suojeluvaistoni herää aina kun heille valehdellaan. En hyväksy herkkäuskoisten lasten huijaamista, enkä hyväksikäyttöä.


        Laita nyt vaan Pirkko-pappi kiltisti niitä TODISTEITA JEESUKSESTA tänne.

        Kokeile etsiä niitä todisteita täältä.
        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO

        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO

        Nyt pääsemme asiaan. Erään esitelmän alussa tuolla todetaan, että aihetta olisi kirjaksi. Olisi itse asiassa mielenkiintoista lukea tuo kirjana, tai ainakin netissä siten, että siinä kerrottaisiin tarkasti noista myyteistä ja niiden esiintymisajoista eri paikoissa, luonnollisesti todistavien viitteiden kera.


      • 244544

        Miksi Jumala loisi tyhjän, valovuosia suuren tyhjiön, jossa on fysiikan lajit, fysiikan ilmiöt mutta niitä ei mainita ollenkaan raamatussa?


      • Pastafar

        Todisteiden mukaan mitään jumalaa tai jeesusta ei ole.
        Pirkko-pappi pyytää ateisteja todistamaan ettei jumalaa ja jeesusta ole. Tämä on aika merkillinen pyyntö papilta. Jumalaa ja jeesusta ei ole vielä oleviksi todistettu, mitä tässä pitää nyt oikein todistella?
        Voinhan minäkin vastaavasti pyytää Pirkko-papilta että todistaa ettei Mustanaamiota ole olemassa. Meinaako Pirkko-pappi, että kaikki sadut ja höpötykset ovat totta, niin kauan kuin toisin todistetaan?

        Onneksi en ole uskis.


      • gfkfkflelel

        "Pirkko-pappi" kirjoitti:
        #Opetan siitä mihin uskon. En sano missään, en siis rippikoulussakaan, että tämä on 100% totta, sanon että minä uskon näin ja me keskustelemme asioista. En voi Jeesusta tai Jumalaa kenenkään eteen taluttaa, mutta voin kertoa Jumalan suurista teoista, siitä mihin uskon. #

        Siis tunnustat, sitä sanomatta, että toimit virassasi uskontunnustuksen kaltaisena pappislupauksen ehdoilla jotka tarkoittaa mm että....
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ja että tämän pappislupauksen antaneen ehdoilla muutat tietoisesta VARMUUDEN JUMALASTA uskoksi että saatanallisuuden rikollisuuden herra jumala on se jolle eksytät ihmisiä. Siis vaihdat tiedon uskoksi jossa uskossa tieto muuttuu valheelksi!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
        ev.l. herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        ev.l. herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        ev.l. herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        kristitty luterilainen ei saa palvella jumalana muita kuin luder/lutheria; ei Jumalaa ja Jeesustakaan. Kysymys on siitä, onko aivopesu oppi uskovapautta koskevan Lain vastainen.
        Joten pappikin 'pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN PAPPIKIN,
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Jumalaa voikkaan asettaa eteemme ja sen vuoksi aivopeset ihmisiä asettamalla Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen VALEHTELEMALLA herra jumalasi aivopestyjen, ymmärtämättömien ihmisten, lastenkin eteen!

        Olet ilmeisen selvästi paratiisin käärmeen kanssa samaan kieroutta osoittava aivopesu ammattilainen joka ei ota vastuuta mm lapsikaste rikoksistaan!

        usko, kaste ja herra jumalasi ovat kristittyjen rikollisten rikollisuutta!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        JÄRKEVÄT IHMISET YMMÄRTÄVÄT, ETTÄ SYNTI JA RIKOS ON SAMA ASIA.
        SIIS KUN AIVOPESET IHMISIÄ IKUISIKSI SYNTISIKSI NIIN SE TARKOITTAA, ETTÄ AIVOPESET HEITÄ; IHMISIÄ IKUISIKSI RIKOLLISIKSI JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ VASTASAN TOIMIKSI.
        Tuo tarkoittaa tarkelleen sitä, että joko tietoisesti ja ymmärtämättömänä ääliönä toimit virassasi saatanaa palvelevana rikollisena toisia kaltaisekses leipä työnä kouluttavana pappina joiden ryhmässä ei ole Jeesuksen opetuslapsia ja joiden virkaa ei ole Jumala ja Jeesus asettanut.

        Jos opettaisit rippikoululaisillesi, että olet virassasi itse itselle rikollisena tuomion lukenut ymmärtämät saatanan palvelelija niin osoittaisit edes hiukan ihmisyyttä mutta siihen sinustakaa ei ilmeisesti ole kun se leipä on niin saatanallisuuden mageaa!
        usko on samaa kuin ettei tiedä!
        usko ei muuta olemassa olevaa totuutta oikeaksi!

        uskoon aivopesty uskontunnustuksen rikollisuuden opin kaltainen on mieleltään järjetön sairas.


      • Terv.Mirka kirjoitti:

        Herkkäuskoisille lapsille ei pidä opettaa täysin todistamattomia uskomuksia totena. Mitä mieltä Pirkko-pappi on tästä?

        Maailma ei toimi niin että jokainen voi tuputtaa uskomuksiansa totena. Ethän sinäkään hyväksy sitä että sinun omille lapsille olisi opetettu esimerkiksi lentävää spakettihirviötä totena ja että vain pastafarit pelastuu, koska joku uskoo niin.
        -
        - Et esittänyt todisteita edelleenkään, vaan nyt pyydät ateisteja todistamaan ettei täysin todistamatonta uskomus jeesusta ole olemassa. HEH HEH HEH ... Eiköhän tämä jo kerro hyvin, mitä ne todisteesi on jeesuksesta. Sinulla ei Pirkko-pappi ole mitään todisteita, mikä tukisi jeesus uskoasi.

        Pirkko-pappi ihmettelee: "" Hassua, että aikuiset vääntävät täällä rippikouluketjussa ""
        - Mitä sinä täällä teet?
        - Minä väännän täällä taas sen takia, että haluan olla rehellinen lapsia kohtaan ja minun suojeluvaistoni herää aina kun heille valehdellaan. En hyväksy herkkäuskoisten lasten huijaamista, enkä hyväksikäyttöä.


        Laita nyt vaan Pirkko-pappi kiltisti niitä TODISTEITA JEESUKSESTA tänne.

        Kokeile etsiä niitä todisteita täältä.
        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi


      • 244544
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi

        Niin me jatketaankin, mutta vaan sen takia että hihhulit yrittää levittää tätä hihhulitietoa jostain raamatusta, joka on aivan paskapuhetta. Miksi ensimmäinen testamentti on suurimmaksi osaksi vaan seksualisuutta? Mitä järkeä on edes opettaa joillekkin nuorille jotain Jumalasta kun he eivät ole vielä tarpeeksi kehittyneitä, ja he uskovat melkein kaikkeen mitä heille sanotaan.

        Oletko edes oikeesti lukenut näitä kommentteja täällä? Olen huomannut monesti ja varsinkin sinä itsekkin et halua ottaa kritiikkiä vastaan.


      • rjrierjej3
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi

        Pirkko-pappi kirjoitti:
        "Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta."

        Siis pappina tunnustat, että vauvana kastetuille EI OLE annettu Lailla asettamaan oikeutta uskonvapauteen!
        JOTEN KYSEESSÄ ON NK. PERISYNTI RIKOLLISUUS JOSTA KIRKKO JA PAPISTO EI OTA VASTUUTA VAAN ASETTAVAT NE RIKOKSET LASTEN VANHEMILLE PERISYNTU RIKOKSIKSI NIIN KUIN ITSEKKIN TUOSSAKIN OPISSA TEET.
        JA
        KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN RIKOLLISESTI VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAVANA OPETTAA NÄIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        TUOSSA, YLLÄ OLEVASSA PAPIN TEKSTISSÄ ON NELJÄ TÖRKEÄÄ VAALETTA "TAIVAAN ISÄN NIMEEN" VAIKKA KYSEESSÄ PAAVALILAIS-LUTERILAISUUDEN LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN RIKOLLINEN OPPI!
        TUOLLAISTA OPPIA OPETTAVAT VAIN JUMALAA VIHAAVAT USKONTUNNUSTUKSESSAAN JUMALASTA, IHMISYYDESTÄ, JERJESTÄÄN JA YMMÄRTÄMISEN LAHJASTAAN LUOPUNEET SAATANAN PALVELIJAT:
        Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa kaltaisekseen.
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        PAPPINA ET EDES REHELLISESTI TUNNUSTA, ETTÄ OLET JUMALASTA LUOPUNUT RIKOLLISUUDEN EDUSTAJA JOTEN PAPISTO ON AIVOPESIJÖIDEN VALEHTELEVA AMMATTILAISUUDEN RIKOLLISUUTTA
        JOTKA
        TIETOISESTI TUOMITSEVAT ITSE ITSENSÄ HELEVETTIIN SAMAAN PAIKKAA SYYTTÖMIÄ LAPSIA JA IHMISIÄ EKSYTTÄVINÄ RIKOLLISINA:
        ('Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä (RIKOLLISENA) elämänsä loppuun asti.')

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        PERISYNNIKSI LAPSIKASTE MUODOSTUU SIITÄ, ETTÄ JOS OLET KASTETTU, NIIN SINUN TULEE KASTAA MUKA LAPSESI SAMAAN SAATANALLISUUTEEN:
        "t. Maarit-pappi
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa."
        SURULLISEN KUULUISA SUOMEN VAQLTION KIRKON SALLITAAN PERUSTUSLAKIA SAATANAA PALVELEVIEN RIKOLLISUUDEN RIKKOA - MIKSI???

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        >Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

        /Tallentakaa faktat/


      • vkrekekewk3
        rjrierjej3 kirjoitti:

        Pirkko-pappi kirjoitti:
        "Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta."

        Siis pappina tunnustat, että vauvana kastetuille EI OLE annettu Lailla asettamaan oikeutta uskonvapauteen!
        JOTEN KYSEESSÄ ON NK. PERISYNTI RIKOLLISUUS JOSTA KIRKKO JA PAPISTO EI OTA VASTUUTA VAAN ASETTAVAT NE RIKOKSET LASTEN VANHEMILLE PERISYNTU RIKOKSIKSI NIIN KUIN ITSEKKIN TUOSSAKIN OPISSA TEET.
        JA
        KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN RIKOLLISESTI VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAVANA OPETTAA NÄIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        TUOSSA, YLLÄ OLEVASSA PAPIN TEKSTISSÄ ON NELJÄ TÖRKEÄÄ VAALETTA "TAIVAAN ISÄN NIMEEN" VAIKKA KYSEESSÄ PAAVALILAIS-LUTERILAISUUDEN LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN RIKOLLINEN OPPI!
        TUOLLAISTA OPPIA OPETTAVAT VAIN JUMALAA VIHAAVAT USKONTUNNUSTUKSESSAAN JUMALASTA, IHMISYYDESTÄ, JERJESTÄÄN JA YMMÄRTÄMISEN LAHJASTAAN LUOPUNEET SAATANAN PALVELIJAT:
        Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa kaltaisekseen.
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        PAPPINA ET EDES REHELLISESTI TUNNUSTA, ETTÄ OLET JUMALASTA LUOPUNUT RIKOLLISUUDEN EDUSTAJA JOTEN PAPISTO ON AIVOPESIJÖIDEN VALEHTELEVA AMMATTILAISUUDEN RIKOLLISUUTTA
        JOTKA
        TIETOISESTI TUOMITSEVAT ITSE ITSENSÄ HELEVETTIIN SAMAAN PAIKKAA SYYTTÖMIÄ LAPSIA JA IHMISIÄ EKSYTTÄVINÄ RIKOLLISINA:
        ('Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä (RIKOLLISENA) elämänsä loppuun asti.')

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        PERISYNNIKSI LAPSIKASTE MUODOSTUU SIITÄ, ETTÄ JOS OLET KASTETTU, NIIN SINUN TULEE KASTAA MUKA LAPSESI SAMAAN SAATANALLISUUTEEN:
        "t. Maarit-pappi
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa."
        SURULLISEN KUULUISA SUOMEN VAQLTION KIRKON SALLITAAN PERUSTUSLAKIA SAATANAA PALVELEVIEN RIKOLLISUUDEN RIKKOA - MIKSI???

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        >Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

        /Tallentakaa faktat/

        Yllä olevien faktojen perusteella, voimme kiistattomasti olla varmoja, että paavalilais-luterilaisuus kouluttaa rikollisiksi ihmisyydestä luopunerita ihmisiä, lapsiakin.

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ MAINITTUJEN LAKIEN SUHTEEN

        MISSÄ OVAT LASTEN SUOJELIJAT, LAKIEN NOUDATTAMISEN VALVOJAT JNE?
        -Se on niin, että Jumalan Laki on yli/korkein Laki
        -Jeesus on Jumalan Lain vahvistanut ja Jumalasta luopuneet ovat luopuneet myös Jeesuksen suomasta syntien sovituksista.
        PILKKAAMALLA TAI LUOPUMALLE YHDESTÄ HEISTÄ , PILKKAA JA LUOPUU HEISTÄ JA EKSYY PALVELEMAAN SAATANAA.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        JOTEN USKONTUNNUSTUKSEN herra jumalalle/jumalilleen ANTANEET OVAT JUMALASTA LUOPUNESSAAN LUOPUNEET HEISTÄ JA HEIDÄN JUMALALLISUUDESTAAN, JEESUKSEN KÄRSIMYKSEN SOVITUKSISTA JNE.

        -Suomen perustuslaki antaa ihmiselle turvan, uskonvapauksen ja ihmisoikeuksien suhteen

        -Suomi on alle kirjoittanut YK:ssa ihmis- ja lasten oikeuksia ja suojelua koskevat kansain väliset sopimukset ja asiakirjat.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Rikkomalla YHTÄKÄÄN 1§ - 10§ EI OLE 11§ arvoinen ihminen TAI ei ole laillinen järjestönä!

        Omasta tahdosta tuskin kukaan luopuu ominaisuuksistaan vaan sellaiseen aivopesu koulutuksen ja monien "miekka sivistyksen" perinnöllisten rikollisuuden oppien opettajat kouluttaa ihmisiä, rikollisiksi.
        joten
        RIKOLLISTEN KRISTINUSKO KOULUTTAA RIKOLLISIA!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        RIKOLLISET ESIINTYVÄT USEIN KRISTILLISINÄ VAIKKA EIVÄT OLE SELLAISIA:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,"

        RIKOLLISISTA KRISTITYISTÄ EI SAA KRISTILLISIÄ USKOMALLAKAAN!


      • fkdkekwk2k
        vkrekekewk3 kirjoitti:

        Yllä olevien faktojen perusteella, voimme kiistattomasti olla varmoja, että paavalilais-luterilaisuus kouluttaa rikollisiksi ihmisyydestä luopunerita ihmisiä, lapsiakin.

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ MAINITTUJEN LAKIEN SUHTEEN

        MISSÄ OVAT LASTEN SUOJELIJAT, LAKIEN NOUDATTAMISEN VALVOJAT JNE?
        -Se on niin, että Jumalan Laki on yli/korkein Laki
        -Jeesus on Jumalan Lain vahvistanut ja Jumalasta luopuneet ovat luopuneet myös Jeesuksen suomasta syntien sovituksista.
        PILKKAAMALLA TAI LUOPUMALLE YHDESTÄ HEISTÄ , PILKKAA JA LUOPUU HEISTÄ JA EKSYY PALVELEMAAN SAATANAA.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        JOTEN USKONTUNNUSTUKSEN herra jumalalle/jumalilleen ANTANEET OVAT JUMALASTA LUOPUNESSAAN LUOPUNEET HEISTÄ JA HEIDÄN JUMALALLISUUDESTAAN, JEESUKSEN KÄRSIMYKSEN SOVITUKSISTA JNE.

        -Suomen perustuslaki antaa ihmiselle turvan, uskonvapauksen ja ihmisoikeuksien suhteen

        -Suomi on alle kirjoittanut YK:ssa ihmis- ja lasten oikeuksia ja suojelua koskevat kansain väliset sopimukset ja asiakirjat.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Rikkomalla YHTÄKÄÄN 1§ - 10§ EI OLE 11§ arvoinen ihminen TAI ei ole laillinen järjestönä!

        Omasta tahdosta tuskin kukaan luopuu ominaisuuksistaan vaan sellaiseen aivopesu koulutuksen ja monien "miekka sivistyksen" perinnöllisten rikollisuuden oppien opettajat kouluttaa ihmisiä, rikollisiksi.
        joten
        RIKOLLISTEN KRISTINUSKO KOULUTTAA RIKOLLISIA!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        RIKOLLISET ESIINTYVÄT USEIN KRISTILLISINÄ VAIKKA EIVÄT OLE SELLAISIA:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,"

        RIKOLLISISTA KRISTITYISTÄ EI SAA KRISTILLISIÄ USKOMALLAKAAN!

        SUOMEN LAINKAAN MUKAAN EI SAA RIKOLLISIA SUOJELLA rippi isä RITUAALEIN, EI EDES pedofiilejä JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELEMALLA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Suomen Laki:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

        Ei Jeesusta seuranneet Jeesusta ristille asettaneet vaan kristityt joiden oppi elää edelleen ja nyt ei pilkata kuninkaaksi vaan Jeesusta elukkana teurastamisen opein.
        Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        JOTEN, TE JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUMATTOMAT VOITTE saatanallisuuden kaste valheet unohtaa! Usko, kaste ja herra jumala(t) eivät pelasta ketään!
        lapsikaste on yksi rikollisuuden perisynti jossa rikollisuuteen lapsena kastettujen tulee oppensa mukaan kastattaa jälkeläisensä samaan rikollisuuteen ja niin perisynti periytyy seuraaviin sukupolviin. Kirkko ja papisto ei ota siitä vastuuta rikoksena joten:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Yyks.Aikuinen39
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi

        "Kaste on lapsen vanhempien valinta."
        Pirkko-pappi

        Viillätkö lapsiin ristinmerkkejä puukolla jos lasten vanhemmat haluaa niin?

        Kunnioitatko lasten uskonvapautta?


      • Jeesuspelastus

        Ei Jeesuskaan kyseenalaistanut, että Jumala on totta. Hän ajatteli, että se on itsestäänselvyys. Eikö pitäisi meidänkin?


      • kjhgftrde

        "Eikö pitäisi meidänkin?"

        Ei pitäs!
        kun
        rikollisuuden jumalana on "minä olen herra sinun jumalasi," luder/luther.
        joka
        ei salli sinun palvella Jumalaa jaa Jeesusta "sinulla ei saa olla muita jumalia."

        Näin ollen, kristittyjen rikollisuudella on yli 3500 lahkoa maailmassa herra jumalineen
        joiden edustajista Jeesus varoitti mm näin...
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        JEESUKSEN evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        -------------

        Tällaisen historiankin suomalaisittain omaava rikollisuus, ei ole Jumalan antaman ja Jeesuksen vahvistaman Lain
        eikä
        Suomen perustuslain noudattavien toimintaa
        vaan
        saatanallista rikollisuutta.

        Vai voiko joku todistaa, Jumalan ja Jeesuksen määränneet nämä suomessa suoritetut rikokset Jumalan ja Jeesuksen määräämiksi????

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Mielestäni nuo ovat herraa palvelleen herra jumalan ja sitä palvelleen papiston aikaan saamaa rikollisuutta, ellei Jumalan ja Jeesuksen antamilla opeilla ja faktoilla toisin todisteta!


      • kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi

        " Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu."

        Veronmaksajia ovat lapset, kun eivät edes erota voi.


      • muhytgfrd

        Maksavat veroja uskonvapauden menettäneinä.
        vaikka suomen perustuslaki on antanut jokaiselle kansalaiselleen uskonvapauden niin sitä ei lapselle anneta. lapsikaste rikoksesta ei kirkko ja papisto ota vastuuta rikoksena vaan asettaa sen lasten vanhemmille perisynti rikokseksi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Tuossa, papin tekstissä on neljä törkeää valetta jopa "taivaan isän" nimeen!
        Tuon opin mukaan eksyttäjä tekee selväksi, että kastetun on kastettava jälkeläisensä samaan rikollisuuden saatanallisuuteen. Ja niin se lapselta rikollisesti riistetty oikeus Lailla suojattuun uskonvapauteen rikollisesti riistetään ja vanhemmat asetetaan rikolliseksi siitä ja noin syntyy yksi perisynnin muoto joita kristityillä on useampia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        TUO ON SAATANALLISUUDEN TÖRKEÄÄ EKSYTYSTÄ JA RIKOLLISUUDEN VALETTA UHREINA LAPSET, NUORET JA PAKKO KOULUTETUT SAIRAIKSI MIELELTÄÄN AIVOPESTYT USKOVAISET!

        Jos, siis JOS Aatamilla ja Eevalla oli perisyntiä, niin se perisyntisyys loppu Nooan perheeseen kun Jumala antoi heille ARMON ja SIUNASI HEIDÄT.
        JUMALA EI SYNTIÄ SIUNAA!
        Se armo ei ole voimassa papistonkaan jakamana uskontunnustuksen herra jumalilleen antaneille!


      • T.Mirka
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi

        ""Kaste on lapsen vanhempien valinta.""
        Pirkko-pappi kirjoitti

        Pirkko ei selvästikään kunnioita lapsen oikeuksia, eikä lapsen omaa tahtoa.
        Suomen uskonvapauslaki pitäisi suojella lapsia ja antaa lapsille oikeus valita ihan itse oma uskontonsa. Tämä toteutuisi jos uskonnon opetukselle ja kirkon jäsenyydelle olisi 18v ikäraja.
        Tätä ei kirkko hyväksy, koska aikuisia ei voi enää aivopestä uskikseksi. Mitä sitten, emme tarvitse kirkkoa mihinkään. Antaa kirkon kaatua ja lapset pelastuu kirkon vainoilta ja huuhaa opetukselta.


      • fdmjdmekjw
        T.Mirka kirjoitti:

        ""Kaste on lapsen vanhempien valinta.""
        Pirkko-pappi kirjoitti

        Pirkko ei selvästikään kunnioita lapsen oikeuksia, eikä lapsen omaa tahtoa.
        Suomen uskonvapauslaki pitäisi suojella lapsia ja antaa lapsille oikeus valita ihan itse oma uskontonsa. Tämä toteutuisi jos uskonnon opetukselle ja kirkon jäsenyydelle olisi 18v ikäraja.
        Tätä ei kirkko hyväksy, koska aikuisia ei voi enää aivopestä uskikseksi. Mitä sitten, emme tarvitse kirkkoa mihinkään. Antaa kirkon kaatua ja lapset pelastuu kirkon vainoilta ja huuhaa opetukselta.

        Olet oikeassa!
        Siis kirkko papistoineen rikkoo Suomen Perustuslakia
        ja
        kansain välisiä lasten suojelua koskevia sopimuksia joita suomi on alle kirjoittanut
        sekä
        ihmisoikeuskia koskevia kansain välisiä sopimuksia jotka suomi on myös alle kirjoittanut!

        Mistään kohtaa raamattua tai suomen perustuslakia en löydä kohtaa jossa suomen luterilaisuudelle ja sen noin 18 lestadiolaisuudelle olis annettu oikeus rikkoa SUOMEN PERUSTUSLAKIA TAI MUITAKAAN LAKEJA.

        papeille miettimistä JA ASIALLISIA KYSYMYKSIÄ....
        mm NÄIN katekismuslaiset opettavat rikollisesti:

        RIPPIKOULUSSAKO NÄITÄ HELEVETILLIÄ OPPEJA LASTENKIN KIDUTTAMISEKSI OPETETAAN?
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        KUINKA MONTA LASTA ON VIELÄ TAPPAMATTA JOTTA SAATTE HELEVETIN HERRALTA KIITOS?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee .."
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        MISTÄ TÄMÄ RIKOLLISUUDEN OPPI ON, HELEVETISTÄKÖ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        MISTÄ TÄMÄ RIKOLLISUUDEN OPPI ON, HELEVETISTÄKÖ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Ja tottakai pitää itseään rikollisten mainostaa suojeltujen rikollisia määrillä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Suomen Laki:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

        SAATANAA PALVELEVAT RIKOLLISET; KERTOKAA;
        Mitä rikoksia saa nk. uskonvapautta koskevan LAIN tuella rikollisuus tehdä JO YLLÄ MAINITTUJEN LISÄKSI???
        JA
        KERTOKAA KENELTÄ SE SAATANALLISUUDEN LUPA ON?


      • Manni31
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka ja muut,
        kysyt mitä minä teen rippikouluketjussa. Ei liene vaikea löytää vastausta; vastaan ja kommentoin kysymyksiin, koska teen rippikouluja, minulla on tietoa ja osaamista vastata. Jatkatte vääntämistä, ihan sopii, samoin minä jatkan sen tärkeimmän kertomista. Toisen ihmisen kunnioitus on toivottavaa, joten pyrkikäämme siihen. Kastetuilla on oikeus kuulla Jumalasta. Kaste on lapsen vanhempien valinta. Olisi hienoa, jos samalla antaumuksella huolehtisitte siitä, että lapsia kohdellaan hyvin ja oikein muuallakin. Lapset joutuvat kärsimään monenlaisista aikuisten tekemisistä, joihin ei kukaan puutu.

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi

        ""minulla on tietoa ja osaamista vastata""
        Pirkko-pappi

        - MISSÄ ON TODISTEET RAAMATUN JEESUKSETA ? Voisitko vastata Pirkko-pappi


      • onhan se vitun helppo aivopestä ihmisiä jo nuorina mutta mulla on jopa käsinkosketeltavia todisteita siitä että kaikista lähinpänä jumalaa on käsite nimeltä muutos


      • Donkkaaja

        Muutoksessa, aivot laitetaan niin kuin narikkaan. Uskossa aivoja ei enää tarvita.


      • nhbgvfrcexew

        pirkko-pappi: #Mitkä ovat ateistien todisteet siitä, ettei Jeesusta tai Jumalaa ole? #

        Olet uskontunnustuksesi kaltainen pappislupauksen antanneena velvollinen valehtelemaan. Ilmeiseti et usko sanan täydellistä merkitystä halua tunteakkaan. Usko ei ole tietoa ja niin kauan kuin ei ole tietoa on vain usko ja uskomuksia; siis luukoa jostakin mitä mahdollisesti ei ole olemassakaan.

        Varmaa on, että raamattusi ensimmäinen lause, on vale siinä mielessä, että sinunkaan saatanaa palvelleet herra jumalas eivät ole maailman kaikkeutta luoneet.
        Vai väitätkö, ilman näyttöä että "minä olen herra sinun jumalasi" loi maailman kaikkeuden?
        Jos niin jäät järjettömäksi ateistiin verrattuna oppeines.

        Toisaalta, tietänet, että ateisti on rehellisempi kuin sinä, hän pystyy pitämään sinut valehtelijana kunnes toisin todistat
        ja
        ateisti on oikeassa kun et pysty toisin todistamaan sillä paavali tai/ja luder/luther eivät ole jumala/jumalia vaan rikollisuusen saatanaa palvelevia mieleltään sairaita kuten useimmat uskovaiset tavalla tai toisella, uskovat eivät ja näkevät mitä eivåt usko.

        Siis ateisti ei valehtele mutta papit valehtelee....

        Jumala ja Jeesus ei valehtele mutta Heidän ja Pyhän Hengen Nimeen valehtelee pipisto...
        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat. Se "kaste" / peseytyminen pelastaa maailmassa päivittäin todennäköisesti satoja tuhansia ihmisiä mm sairaaloissa.
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
        -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
        -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi!

        jne

        joten, vaikka en ole ateisti, enkä eksytetty rikollisuuden aivopesty uskovainen, niin tiedän, että papisto, ammatillaisina aivopesu rikollisina ovat Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaavia rikollisia ja kouluttavat kaltaisikseen lapsiakin!
        Lapsiakin helevettiin eksyttäville Jeesuksella on sanottavaa vaikka et Häntä palvele vaan Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen saatanaa palvelet:

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        JEESUKSEN evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Lue tarkoin papeille tarkoitettua...
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan; 20:45-47
        ja kerro ne tiedot rippikoulussa!!!!


    • Jumalan_hylkiö

      Uskon että Jumala on olemassa. Mutta uskon itse olevani Hänen hylkiönsä. Se on jokaisen oma asia uskooko Jumalaan vai ei. Joku uskoo Jumalaan, joku pastahirviöön ja joku voi uskoa että Pandan maitosuklaalevy herättää kuolleista. Mitä väliä sillä on että uskooko joku vai ei? Mulle ainakin on ihan sama mitä maailmalla tapahtuu. Ei kuulu mulle.

      • Terv.Mirka

        ""Se on jokaisen oma asia uskooko Jumalaan vai ei.""
        - Näinhän sen pitäisi olla, mutta kun ei ole. Kirkko tekee kaikkensa että lapset uskistuisi. Uskisvanhemmat liittävät lapsensa jo sylivauvana uskonnollisen lahkon jäseneksi. Uskovaisten lapsilla ei ole mitään oikeuksia uskonvapauteensa.

        ""Mitä väliä sillä on että uskooko joku vai ei? ""
        - Minulle ei.


      • poiuy321trew

        #Uskon että Jumala on olemassa.#

        on on!!!
        Niitä saatanallisuuteen eksyttävillä on kristittyjenkin yli 3500 lahkossa satoja ellei satoja tuhansia mieleltään sairaiksi aivopestyinä jumaliksi itseään uskovina!
        Suomalaisittain niistä kaksi on yli muiden; saatanaa palvellut Paavali ja hänen työtään jatkanut luder/luther.

        Ja yllä olevien jumalien kouluttamia jumalan asemaan itsensä asettavia jumalan herroja on lahkoissa lukemattomia; jopa Jeesusta uudelleen saapuvaksi odottavina jotta pääsevät pilkaten Jeesusta elukkana teurastamaan...

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta. /saatanan enkeli jonka työtä jatkoin herra jumalanne luder/luther.

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        SIIS luterilaiset eivät saa palvella JUMALAA JA JEESUSTA.
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta 8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Ja lisää jumalia koulutetetaan kuuluisan suomen valtion kirkon palveluksessa olevien valehtelevien pappienkin toimesta!
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • jjnnybvtcrc
        poiuy321trew kirjoitti:

        #Uskon että Jumala on olemassa.#

        on on!!!
        Niitä saatanallisuuteen eksyttävillä on kristittyjenkin yli 3500 lahkossa satoja ellei satoja tuhansia mieleltään sairaiksi aivopestyinä jumaliksi itseään uskovina!
        Suomalaisittain niistä kaksi on yli muiden; saatanaa palvellut Paavali ja hänen työtään jatkanut luder/luther.

        Ja yllä olevien jumalien kouluttamia jumalan asemaan itsensä asettavia jumalan herroja on lahkoissa lukemattomia; jopa Jeesusta uudelleen saapuvaksi odottavina jotta pääsevät pilkaten Jeesusta elukkana teurastamaan...

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta. /saatanan enkeli jonka työtä jatkoin herra jumalanne luder/luther.

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        SIIS luterilaiset eivät saa palvella JUMALAA JA JEESUSTA.
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta 8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Ja lisää jumalia koulutetetaan kuuluisan suomen valtion kirkon palveluksessa olevien valehtelevien pappienkin toimesta!
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Huom!
        Lasten ja nuorten vanhempien tulisi opettaa ja kouluttaa lapsiaan
        MUTTA
        TODELLISUUDESSA NYKYINEN TILANNE VAIKUTTAA OLEVAN NIIN, ETTÄ LASTEN JA NUORTEN TULISI KOULUTTAA EKSYTETTYJÄ VANHEMPIAAN!

        MUTTA
        ÄLKÄÄ TUOMITKO VANHEMPIANNE. HE OVAT RIKOLLISUUTEEN PAKKO KASTETTUJA, PAKKO KOULUTETTUJA JNE JOTEN TUOMITKAA SE RIKOLLISUUS JOKA PAKKO KASTAA JA PAKKO KOULUTTAA RIKOLLISIKSI.


      • papit.vankilaan

        Kirkko pappeineen ovat syypäitä tähän turmiolliseen toimintaan.


      • Ykskakskolmeneljä

        Miksi koet olevasi hylkiö???


      • kaksikolmeneljä

        Koska lapsena uskoin kirkon huuhaa opetukseen ja minusta meinasi tulla uskis. Onneksi ei tullut ja olen siitä hyvin onnellinen.


      • Se on vain tunne. Jumala ei hylkää. Myönnän kyllä että joskus minustakin tuntui samalta. Se on inhimmillistä.


      • jnhbmnjbhgf
        pappeuttakohti kirjoitti:

        Se on vain tunne. Jumala ei hylkää. Myönnän kyllä että joskus minustakin tuntui samalta. Se on inhimmillistä.

        "minä olen herra sinun jumalasi" on jo maatunut valehtelija, ei hän ole maailman kaikkeutta luonut vaikka niin uskot ja "sinulla ei saa olla muita jumalia" tarkoittaa sitä, että saatanaa palvelleesta luder/lutherista et saa luopoa jumalanas joten se siitä ja loput uskontunnustus kaltaisuudesta!

        Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra epäjumalanne perisynti rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


      • hbygttctrci
        pappeuttakohti kirjoitti:

        Se on vain tunne. Jumala ei hylkää. Myönnän kyllä että joskus minustakin tuntui samalta. Se on inhimmillistä.

        Niin, "minä ole herra sinun jumalasi..." ei ole hylkäämässä mutta hänen ja hänen rikollisuuden oppikunta rikollisine oppeineen ottaa omakseen helevettiin niin monta kuin mahdollista, lapsiakin tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla jne.
        Joten luontais etuja papeillekkin riittää.... uhrilampaistakin...

        http://yle.fi/uutiset/katolisen_poikakuoron_jasenia_raiskattiin_ja_hakattiin_vuosikymmenia__tutkimus_kolminkertaisti_uhrimaaran/8581727

        Ottaa monta vuotta kouluttaa itsensä saatanasta Jumalaa valehden tekeväksi mutta
        rehillisyyteen ei siinä ammattikunnassa ole aikaa....


    • lkmjhbgfcxz

      Jumala ja Jeesus ei ole papistoa virkaan asettanut!
      Joten, varmaan arvaatte kuka se todellinen asettaja on.

      NÄITÄ, JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN TOIMIVIA SAATANAN ENKELEITÄ RIKOLLISUUDELLA ON.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
      HUOM!!!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
      ev.l. herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      ev.l. herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      ev.l. herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      kristitty luterilainen ei saa palvella jumalana muita kuin luder/lutheria; ei Jumalaa ja Jeesustakaan. Kysymys on siitä, onko aivopesu oppi uskovapautta koskevan Lain vastainen.
      Joten pappikin 'pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      JOS PAPPI EI OLE USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN JÄRJETÖN, NIIN TIETÄS ETTÄ OMAKSI SUOMIOKSEEN VALEHTELEE JA EKSYTTÄÄ!
      USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN PAPPIKIN,
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

      Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa (Lue: aivopesee) kaltaisekseen.
      uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
      koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      =================
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
      Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
      Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.
      =================

      ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      • "Jumala ja Jeesus ei ole papistoa virkaan asettanut!

        Joten, varmaan arvaatte kuka se todellinen asettaja on.

        NÄITÄ, JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN TOIMIVIA SAATANAN ENKELEITÄ RIKOLLISUUDELLA ON."

        Eikös nämä ole niitä fariseuksia , vai mitä vatikuuppia ne nyt olikaan, noin niinku sanan mukaan tulkittuna?

        :-)


    • hbgvfcdxsxzw
    • djcjsdjsjqjq

      Te, jotka olette aivopestäväksi meneviä, muistakaan kysyä opettajiltanne ja papeiltanne mistä, helevetinkö konttorista nämä valheet kristittyjen oppiin on saatu:
      Esimerkkejä vääristä todistuksista...:
      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
      FAKTAA:
      Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut hää vieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman PYHÄN lupauksen yhteisestä liitosta.
      HUOM!
      Siihen tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta!
      Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jumala ei ole asettanut avioliittoa ja Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.
      Mistä kirkkon papisto on oppinsa saanu???
      "tämän seurakunnan ja (herra)jumalan kasvojen edessä..." seisoo seurakuntalaisilleen valehtelevat pappi! Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkaan asettaneet, sen tekee rikollisnen kristinuskon itse herraa palvelevien herra jumalansa opin mukaisesti.

      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat. Se "kaste" / peseytyminen pelastaa maailmassa päivittäin todennäköisesti satoja tuhansia ihmisiä mm sairaaloissa.
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys, omavanhurskautta esiin tuovien eksytysoppi, lapsi ei synny syntisänä mutta kastetaan rikollisesti lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden perisyntiseksi.
      perisynnyksi se muodostuu rikollisuuden opeista, jos ole lapsena kastettu, niin sinunkin pitää kastattaa lapsesi ja siitä rikoksesta ei kirkko eikä papisto ovat rikoksesna vastuuta vaan se asetetaan lasten vanhemmille perisynniksi. Tässä siitä rikollisuuden opista käytännössä. Huomaa, että tässä on neljä saatanallisuuden törkeää valetta "taivaan isän" (luder/lutherin) nimeen jonka opin mukaan suomalaisia, pikku lapsiakin on tapettu mm noitarovioilla;
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi"
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      Tässä lisää asioita joista voisitte esittää kysymyksiä ja kertoa sitten ihmille mitä teille opetettiin:
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
      -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi! Kuka käski antaa uskontunnustuksen kun JUMALA JA JEESUS EI OLE SITÄ AIVOPESU TUNNUSTUSTA ASETTANUT?
      Olisko se saatana itse vai herra jumala(t) papistoineen!!!

      jne....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe