Hollannin neuvoa antavan kansanäänestyksen tulosta, ja niin myös meillä suomessa. Ei tainnut tulos miellyttää EU-myönteisiä.
Hollantilaiset äänestivät suhtautumisestaan jo ala- ja ylähuoneen hyväksymaan EU;n ja Ukrainan välisestä sopimuksesta, äänetyksessä Hollantilaiset olivat sopimuksen hylkäävällä kannalla.
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/hollantilaisten-äänestystulos-eu–ukraina-sopimuksesta-jäämässä-voimaan/ar-BBrrOl0?ocid=spartandhp
Käytännössä siis nähdään EU-demokratia, joka ei osaa suhtautua EU;n päätöksiin kielteisesti suhtautuviin, vaan ne mielipiteet pyritään vaikenemaan "kuoliaaksi". Vaikka päätös oli jo tehtäessa huono, ja oikeastaan demokratian kannalta väärä, kun asetutaan tukemaan kapinallisia, oikeastaan luodaan ne kapinalliset - maan laillista hallintoa vastaan, vain siksi, että länsimaat eivät "tykänneet" maan laillisesta hallituksesta. EU siis itseasiassa käynnisti Ukrainassa sisällisodan.
Kovin on pienin otsikoin uutisoitu EU;ssa
Rottara
2
116
Vastaukset
- Abrahamm
Se on sitä kristillis-länsimaista vapautta, olla kierokin !
- ALMEERA
Tiedotus välineet on ,keskittynyt pienen porukan hallintaan ja lähettävät omistajien näkösiä uutisia. ELI sen lauluja laulat kenen leipää syöt, se siitä sanan vapaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834