Valtion perseaukinen sossuhuolto tarvitsee taas roponne koska elättivariksia on taas tullut lisää ja kassa on tyhjä.Suomessa on menossa kansan kuppaaminen ja nää pääjehut tietää mistä on paras niitä nussia.Suomalainen työssäkäyvä jonka on pakko käyttää omaa auto kiitos julkisen liikenteen alasajon on se tyyppi jonka kukkarolle on hyvä käydä! Hän ei pysty puolustautumaan koska auto on työkalu jolla hän käy työssä ja siihen nämä kuppaustoimet taas iskee!Suomi elää bensaveroista surkea lause mutta totta!Suomesta poiketen muissa pohjoismaissa ei ole lähdetty näin kapiseen touhuun kun tiedetään mitä se merkitsee.Suomen päättäjät ajavat meidät ahdinkoon ja lopuksi sossun luukulle sitäkö he siis todella haluavat?Työnteon pitää kannattaa mutta jos palkat katoaa veoihin ja käteen jää vain se määrä jonka saisit ilman ponnnistuksia sossusta alkaa tyhminkin härmäläinen ynnäämään kantsiiko?Terveisiä perseestä lauloi jo aikanaan Antti mutta tuntuu että nyt on puikoissa pellefantti.
Minne verorahat viedään?
5
110
Vastaukset
- suomahjdlölf
Sulla oli vaikeaa tekstiä, oletko ulkomaalainen.
- Jättivahinko
Suomalaisiin on Nokian Renkaat saanut pinttymään järjettömän tavan huonontaa pinnotetut tiet sorateiden kaltaisiksi käyttämällä kovametalipaloja kumirenkaissaan. Missään muussa maailman maista ei sellaisessa mittakaavassa tuhota tahallaan teitä kuin meillä Suomessa. Mitkään verokeräykset autoilijoita ei voi saada teitä kuntoon, koska ne tulisi pinnoitta jokajoulukuu, helmikuu ja toukokuu. Sellaisia ruuhkia kestä autoilija, eikä sellaisia jättirahoja ole käytännössä.
- dippadappadiii
Totta turiset. En ole paikan päällä käynyt, mutta olen kuullut, ettei Afrikassa käytetä missään nastarenkaita.
- opelius
Eduskuntaan joka vuosi 200 miljoonaa ja mitä me tällä rahalla saamme? Jos suoraan sanotaan vitun puutteessa mulkkuja esitteleviä puutarhapellejä jotka "puhuu" niin totta kuin osaa.
- opelius
Plus että ne sopeutuu.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876