Olen 56v. Sairasloma työtapaturman jälkeen muuttui työtapaturmaeläkkeeksi. Selvitellään koulutus tai työmahdollisuuksia. Pitääkö/ kannattaako hakea vanhuus/ tai työeläkettä? Jos joskus löytyy vielä palkkatyötä, kerryttääkö tämä työtapaturmaeläkeaika tulevaa normaalia työeläkettä?
työtapaturmaeläke
messiman
3
865
Vastaukset
- turvaturva
Työtapaturmaeläke on siinä tapauksessa se eläkemuoto, jos tapaturma on sattunut työssä, työolosuhteisiin rinnastettavissa tehtävissä tai työmatkalla. Jos myöhemmin kuntosi paranee niin, että voit palata takaisin johonkin toiseen työhön, niin silloin työtapaturmaeläke lakkaa ja myöhemmin eläkeiän täytettyäsi siirryt normaalille vanhuuseläkkeelle.
- Anonyymi
Jos henkilö pystyy palamaan työelämään,onko tapaturmaeläke kartuttanut työeläkettä?
- SusannaJ
Työtapaturmaeläke jatkuu koko loppuelämän jos et kykene töihin tai koulutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671