OP-Pohjolan vuosisadan kusetus

Mitähän_VITTUA

Vanhempani ovat ottaneet aikoinaan -80 luvulla minulle Tapaturma- ja Sairauskuluvakuutuksen. Historian aikana vakuutus on maksanut noin 15 000 €. Kiitos hyvien geenien ja hyvän onnen en ole elämäni aikana juurikaan vakavia sairauksia/tapaturmia kokenut. Enkä siis ole vakuutusta päässyt hyödyntämään. Nyt sitten vanhemmalla iällä jouduin menemään juurihoitoon. Soitin Pohjolaan tehdäkseni korvaushakemuksen 150 euron hammaslääkäri laskusta. Ajattelin että haetaan nyt kun vakuutus kerran on olemassa. OP-Pohjolan vakuutuskäsittelijän vastaus oli tyly. Emme korvaa hammaslääkäri käyntejä. Sannin sanoin "Mitähän Vittua, Kohta Alkaa Legot Tippua!". Kyllä se vaan on hyvä bisness tuo vakuutus bisness.

3

3784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos_OP-Pohjola

Kyllähän tuo laittaa vituttamaan. Vakuutuksessa kuitenkin on omavastuu osuus, joka tässä tapauksessa on noin 80€, joten Pohjola olisi kassastaan menettänyt 70€ pitääkseen pitkäaikaisen ja ennen kaikkea parhaan mahdollisen asiakkaan tyytyväisenä. Saat*na! Maksat 15 tuhatta euroa "kaiken kattavasta" vakuutuksesta, etkä saa haettua 70€ korvausta. Se on kuitenkin alle 0,5 % kyseisen vakuutuksen arvosta. Luonnollisesti tämän päälle kaikki muut vakuutusmaksut. Nyt meni vakuutusyhtiö vaihtoon!!

• voi.noita.ihmisiä

Kun sinä maksat vakuutuksesta, joka ei sisällä hammashoitoa, niin sinä saat vakuuturvan, joka ei kata hammashoitoa. Aika yksinkertainen asia. Sitä saa mistä maksaa. Vakuutusyhtiöhän on täysin mätä, kun tekee kuten vakuutusehdoissa lukee.

• Kiitos_muuten

Nuista 15 000€, sillä on kustannettu minun olkapää leikkaukset sekä muutama magneettikuvaus sekä säännölliset lääkärikäynnit sekä tuhoton määrä lääkkeitä.

Minun maksut on jo aikoja sitten kulutettu, mutta onneksi on aina niitäkin joilla terveys pysyy kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27