hampaiden välistä räkivä debiili

ylempivaialempi

Odottelin bussia ja taakseni ilmestyi vastenmielinen nuori.
En ymmärtänyt logiikkaa, mikä moisen käytöksen takana?

24

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tämä nuori teki, milä sinusta oli niin vastenmielistä?

• Anonyymi

Ai niin räki. Sori. En lukenut otsikkoa kunnolla. Bussissa kai teillä molemmilla oli maskit kasvoillanne.
        Toisaalta vain tämä nuori olisi voinut selityää käytöksensä syyn., joten turhaan sitä muilta kysyt. Olisit voinut kysyä asiaa häneltä itseltään siinä tilanteessa jos se kiinnosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin räki. Sori. En lukenut otsikkoa kunnolla. Bussissa kai teillä molemmilla oli maskit kasvoillanne.
        Toisaalta vain tämä nuori olisi voinut selityää käytöksensä syyn., joten turhaan sitä muilta kysyt. Olisit voinut kysyä asiaa häneltä itseltään siinä tilanteessa jos se kiinnosti.

Et lukenut otsikkoa, etkä sitä että kommentti on vuodelta 2016. Kuitenkin oli pakko kommentoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et lukenut otsikkoa, etkä sitä että kommentti on vuodelta 2016. Kuitenkin oli pakko kommentoida?

Miksi on lsatettu niin vanha juttu tänne . Tottakai voi kommentoida kun se on tänne laitettu kommentoitavaksi. Sinäkö sen laitoit ja minkä vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoja mitäänsanomattomia juttujen aloituksia vuosien takaa heitellään esiin kuin iitintiltu häiriköimään uudempia keskustelunaiheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoja mitäänsanomattomia juttujen aloituksia vuosien takaa heitellään esiin kuin iitintiltu häiriköimään uudempia keskustelunaiheita.

Miksi ei saisi muistaa mitään ?. Siksikö että toistot pääsisivät alkamaan siten nopeammin uudelleen ?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi haluta vain polarisoida psygologisesti haittaa enemmän aiheuttaakseen.

• Anonyymi

Manselainen maamerkki: Debiili.

• Anonyymi

Se kertoo sinustakin jotain.

• Anonyymi

Mieletön, hullu on rebiili

• Anonyymi

Onhan näitä vielä 2022 ja varmaan tulee olemaankin. Itse törmäsin bussissa huom. keski- ikäiseen mieheen, istui pari penkkiriviä edempänä ja pystyin sinä istuessani näkemään mitä hän touhusi.
      Ja ihan hartaana hän kaivoi nenäänsä. Eikä siinä kaikki, kaikki mitä hän nenästään kaivoi, hän pisti suuhunsa! Sattumalta näin yhden keltaisen, kuivuneen liiskantuneen täkäpallon jonka hän hartaasti maiskauttaen pisti suuhunsa. 🤮
      Oli pakko siirtyä pois hänen lähettyviltään, teki niin pahaa että.
      Ulkoisesti siistiltä näyttävä mies, siistit vaatteet, silti käyttäytyi kuin moukka.

Toinen tapaus oli nuori mieshenkilö, joka myös kaivoi nenäänsä hartaasti, muita huomioimatta. Tämä tyyppi pyyhki sormensa bussin istunten selkänojiin. Yhtä hartaasti kaivoi, kuin olisi olut hengenhädässä. Tuli todella huono olo.🤢
      Voitte kuvitella, että kuinka ahkerasti tulee kädet pestyä aina ulkonaolon ja kauppareissujen jälkeen erityisesti tuollaista nähtyään.

Haloo ihmiset; mikä teitä vaivaa, eikö ole käytöstapoja opittu koskaan. Nenää kaivetaan kotona, jos on pakko kaivaa ja muiden näkemättä. Mielellään käytetään nenän kostutussuohkeita , jos nenän lmakalvot kuivuvat jakerääntyy kutiavaa, epämiellyttävää karstaa siine nenän sisälle , niitä sumutteita saa apteekista ostettua edellisesti. Tämä tiedoksi kn viileämpi kausi alkaa ja nenä kuivuu herkästi.

. Eikä sitä nenää kaiveta edes aviopuolison vierellä istuen tai nähden, yhtä inhottavaa se on , eli jotain rajaa käyttäytymiseen, erityisesti julkisissa liikennevälineissä.
      Tuo sylkeminen maahan edustaa sitä samaa kuvottavuutta.

Kun maassa oleva räkä kuivuu se lentää mikrobeina ihmisten hengitysteihin. Hyi..
      Hyi että tuli huono olo kirjoittaessakin..

• Anonyymi

ÄO putoaa järkyttävällä nopeudella.

• Anonyymi

joo ei ollut suomalainen mustan miten räjähdin ja joku aasialaisen näköinen hymyili mun isisin päänkatkomis jutuilleni 🤣

• Anonyymi

Kyseessä oli matu , en ollut laittanut sitä silloin siihen 🤔

• Anonyymi

Olivat ihan kantasuomalaisia, toinen n.20- 25 v. .sälli toinen keski- ikäinen mieshenkilö, eivät maahanmuuttajia. Joten lopettakaa tuo…täysin tarpeetonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivat ihan kantasuomalaisia, toinen n.20- 25 v. .sälli toinen keski- ikäinen mieshenkilö, eivät maahanmuuttajia. Joten lopettakaa tuo…täysin tarpeetonta

Tämä tapahtui 2016 ja minä olen aloittaja 😠
        varmasti suomalaiset sosiaalitapaukset käyttäytyvät samoin 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tapahtui 2016 ja minä olen aloittaja 😠
        varmasti suomalaiset sosiaalitapaukset käyttäytyvät samoin 🤔

paikka oli koskipuiston pysäkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paikka oli koskipuiston pysäkki

Selvä, sori.Anteeksi..🫢🥺😳🙏 Asia ymmärretty. Se, mitä minä näin tapahtui 2022..ja ei Tampereella 😀 vaan ihan toisaalla. Toinen tapaus sattui vuonna 2020eikä sekään Tampereella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, sori.Anteeksi..🫢🥺😳🙏 Asia ymmärretty. Se, mitä minä näin tapahtui 2022..ja ei Tampereella 😀 vaan ihan toisaalla. Toinen tapaus sattui vuonna 2020eikä sekään Tampereella.

olisi pitänyt kuvata ja laittaa jakoon 🤣

• Anonyymi

Joskus kuulin ku tyyppi onnesta soikeena julisti että Pate limppas mua.

• Anonyymi

Tapahtuiko limppaus samalla hampaiden väleistä syljeskellen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahtuiko limppaus samalla hampaiden väleistä syljeskellen ?

Ei se syljeskely oikein nykyaikana sovi kun on niitä vuotuisviruksiakin ja muunnoksia vaikka minkäkinlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se syljeskely oikein nykyaikana sovi kun on niitä vuotuisviruksiakin ja muunnoksia vaikka minkäkinlaisia.

Juuri nyt aivan samanlainen henkinen tunnelma kuin olisin uimahallissa uimassa suunnittelemaisillani lämpimään saunaan menoa mennentulle suihkussa käyden.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1654
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      123
      1303
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe