Montako uskaltaa ottaa? Kokemuksia? Kannattaako pilleri jättää ottamatta sinä päivänä?
VOXRA ja ALKOHOLI?
6
1815
Vastaukset
- fwg
Ei tippaakaan alkoholia Voxran kanssa.
- snowman79
Uskokaa nyt jo perkele että psyykenlääkkeiden kyytipojaksi ei voi ottaa alkoholia! Aina saatana tämä sama kysymys...
- oikeeap
Mulla on vuosien kokemus eri psyykelääkkeistä joten älä ala urputtaan. Sulla ei taida olla edes kokemusta psyykelääkkeistä kun leikit kaikkitietävää. Muiden lääkkeiden kanssa oon voinut alkoa satunnaisesti ottaa aivan hyvin.
- neljäkaljaaonlounas
mul kans psyyket menee aamul masis ja illal psykoosi suoja. aloin kippaamaan tos joku aika sitten, kun oli niin vitun ankeeta ja mikään ei tuntunu miltään. en o huomannu haittaa. välil jääny joku pilleri popsimatta ja en saa bissestkää nykysin samaa fiilarii kun joskus ennen. kyl se vähä lievittää jatkuvaa vitutusta. on noi lääkkeet vieny terän pois mielest ja fiilarit aika latteet nykysin joka tapaukses. vittuako sitte. minkäs teet.
- Hällävälisti
Söin pari kuukautta voxraa. Se aiheutti ihmeellisen levottomuuden, ja en tiennyt miten päin olla kun mikään ei ole hyvä, ahdistus tavallaan lisääntyi vain. Aloin ryyppäämään paljon enemmän tuon levottomuuden takia. En huomannut voxralla mitään vaikutusta alkoholin kanssa, mutta saattaa olla että kestin enemmän viinaa sen takia. Tai sitten sietokyky kasvoi muuten vain liiasta juomisesta.
- 544938
En ole huomannut, että voxralla ja alkoholilla olisi mitään yhteisvaikutuksia. Tietysti nämä asiat ovat yksilöllisiä. Jos pelkäät, kokeile ensin pienellä alkoholimäärällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965