Robbie Williams on käynyt parina viime päivänä kaverini rapussa joko omassa tai jonkun sen tutun asunnossa. Meillä on stakeout huomenna ja kuvat voitte katsoa päivälehdistä myöhemmin. $$$$
Robbiella kämppä Hesan keskustassa
9
2500
Vastaukset
- diplomaatti
se bunkkaa vaan mun asunnossa, ei oo edes sen oma
- Joo
Just eilen näin Robbien Jakomäessä.
- paparazzigrl
Joo kirjoitti:
Just eilen näin Robbien Jakomäessä.
Ei nää usko. Sano niille Robbie jotain.
It's me allright.
Siinäs kuulitte.
- exsää tiiä...
...et Robbie on menny salaa naimisiin ja sen vaimo on Suomesta kotoisin? On varmaan käymässä suomenmaassa näyttämässä isovanhemmille Sunnyä...on se söpö kun mikä.
:D :P- Zillie
robbie ja minä ollaan kyllä naimisissa!
mä odotan sille kolmosia! me asutaan takakorven maalaiskunnassa
on todella ikävää kuulla että rib pettää minua näin!
:D
- Kun se on
Oulussa, samassa kerroksessa kun mä, vastapäätä mua. Ja sit sil on kesämökki pihtiputaalla, mun kesämökin vieressä noin 30 metrin päässä.
- *Grace*
Ja niin, sehän on oikeasti myös mun englannin kielen opettajana ja minähän olen itse asiassa Aku Ankka...
- janetar
Minullakin on ollut pari tuttua jotka ovat nähneet mielikuvitushahmoja ties missä. Skitsofreenikoiksi heidät diagnosoitiin.
- eelliiee
Onkohan teil jotain ongelmii ku pitää tollasta pa*kaa selittää täällä...????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164428- 162206
- 1882026
- 1041433
- 711305
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736