Robbie Williams on käynyt parina viime päivänä kaverini rapussa joko omassa tai jonkun sen tutun asunnossa. Meillä on stakeout huomenna ja kuvat voitte katsoa päivälehdistä myöhemmin. $$$$
Robbiella kämppä Hesan keskustassa
9
2515
Vastaukset
- diplomaatti
se bunkkaa vaan mun asunnossa, ei oo edes sen oma
- Joo
Just eilen näin Robbien Jakomäessä.
- paparazzigrl
Joo kirjoitti:
Just eilen näin Robbien Jakomäessä.
Ei nää usko. Sano niille Robbie jotain.
It's me allright.
Siinäs kuulitte.
- exsää tiiä...
...et Robbie on menny salaa naimisiin ja sen vaimo on Suomesta kotoisin? On varmaan käymässä suomenmaassa näyttämässä isovanhemmille Sunnyä...on se söpö kun mikä.
:D :P- Zillie
robbie ja minä ollaan kyllä naimisissa!
mä odotan sille kolmosia! me asutaan takakorven maalaiskunnassa
on todella ikävää kuulla että rib pettää minua näin!
:D
- Kun se on
Oulussa, samassa kerroksessa kun mä, vastapäätä mua. Ja sit sil on kesämökki pihtiputaalla, mun kesämökin vieressä noin 30 metrin päässä.
- *Grace*
Ja niin, sehän on oikeasti myös mun englannin kielen opettajana ja minähän olen itse asiassa Aku Ankka...
- janetar
Minullakin on ollut pari tuttua jotka ovat nähneet mielikuvitushahmoja ties missä. Skitsofreenikoiksi heidät diagnosoitiin.
- eelliiee
Onkohan teil jotain ongelmii ku pitää tollasta pa*kaa selittää täällä...????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087851
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1266219- 835247
- 1414603
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113250- 623064
- 622996
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112492- 612457
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562086