Autistiiiiii

auuutiiisti

Autisti autisti

8

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspergeristi98

      Miksi €-merkki? Olenko myynnissä? En olee...

      • Aspergeristi98

        Minulla on Asperger.


    • Aspergerinfo

      Ottakaahan rauhallisesti. Autismi ei ole sairaus. Mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Ja jos joku tekee teille jotain lainvastaista, voin auttaa tai ainakin yrittää auttaa. Olen lakimiessuvusta. Eli voi kirjoittaa osoitteeseen aspergerinfo.foorumi.eu. Olen itse Asperger-henkilö. Foorumi on turvallinen ja minulla on siitä ylilääkärin lausunto olemassa. Maamme pääkaupunkimme Helsingin. Olen AS-diagnosoitu sekä julkisella, että yksityisellä sektorilla. Teen yhteistyötä useiden eri neuropsykiatriaan keskittyvien tahojen kanssa. Olen tehnyt ylilääkärien kanssa yhteistyötä jo noin kymmenen vuoden ajan.

    • AspergerSakuluonneinfo

      Talomme kellaristoon on viime aikoina murtauduttu. Äsken sain kiinni omakätisesti henkilön, jota murroista epäillään. Eli tiedän, että se on tämä tyyppi. Poistui kohtuu nopeasta alakerran rappukäytävästä, kun tämän hänelle ilmaisin.

    • älävedätäinfo

      tiagnoosia ei muuten saa ilman saitautta!

    • SosBummausRY

      Nerogasta

    • aatistinsiskopuol
    • Aspergerinfo_YP

      Eli; olen kertonut nuo asiat julkisessa terveydenhuollossa jo vuosia sitten, ennen, kuin Autismi- ja (Aspergerliitto) käytännössä ei vielä tehnyt mitään näiden asioiden suhteen. Olen omakohtaisen kokemukseni perusteella kertonut eri paikoissa, millaisia ongelmia minulla on käytännössä. Kiitos puheenvuorosta.

      Miksi asiasta puhutaan julkisesti vasta nyt? Vastatkaapa tähän.

      Ukkini oli Upseeri ja Mummini Opettaja. Minussa on kumpaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe