Tällä kertaa en oikeasti!
En ole kiinnostunut kenestäkään.
12
361
Vastaukset
- sopiskos
Mites feikisti???
- Pimp26
Seuraavaksi etsi itsellesi elämä palstan ulkopuolella ja katsele ympärillesi. Noin neuvona vaan.
- patakattilaa
Sama neuvo vain sullekkin, että etsi itsellesi elämä palstan ulkopuolella ja älä oleta tunnistavasi ihmisiä, tai tietäväsi jonkun tuntemattoman kirjoittajan elämän sisällöstä.
- patakattilaa
Niin että hankippa vaan kuule se elämä ihan itse, äläkä kyti ja metsästä 24/7 palstalla muita, v*tun elämätön, katkera, vanha (oletettavasti) kyylä.
- sekoiraälähtää
Vastaako itse vain niille jotka tunnistat? Defenssit ja projisoinnit tuli heti sulla pintaan.
- patakattilaa
sekoiraälähtää kirjoitti:
Vastaako itse vain niille jotka tunnistat? Defenssit ja projisoinnit tuli heti sulla pintaan.
Et taida kunnolla tietää mitä tarkoittaa projisointi? Ja tuo kommentti nyt oli ihan selvästi kirjoitettu joku tietty mielessä, että aika turha koittaa vetää takas..
- tiedän_kyllä
Se on sitä mitä sinä harrastat :D
- patakattilaa
tiedän_kyllä kirjoitti:
Se on sitä mitä sinä harrastat :D
Laitoit just hyvän esimerkin projisoinnista! Myös nämä kaikki sun kolme kommenttia (jos nyt olet sama, kun nimimerkki eri) on hyviä esimerkkejä projisoinnista.
- jälkieinäy
Kyl mää oon, mut hukku jonnekin kiven koloon:(.
- MinäkäänEnOle
Tällä hetkellä ei ole yhtäkään, joka säväyttäisi minua. Vaikka yritän miettimällä miettiä, niin en keksi ketään johon olisin ihastunut edes pikkiriikkisen verran. Olen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseeni enkä juuri tällä hetkellä edes kaipaa mitään ihastuksentunteita sotkemaan tuttua ja turvallista päiväjärjestystäni.
- tärkeetäon
Tuttu ja turvallinen päiväjärjestys :D
- päiväjärjestys
Eikä vois enää olla samoissa kalsareissa viikkotolkulla ja kattoa telkkua. Tätä ei saa sotkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895