Onko teinipillu tiukempi?

ClassicalLady

Hei,

Täällä puhutaan paljon nuoruudesta ja "parasta ennen" -päivämäärästä. Ei aina tarvitse olla parikymppinen saadakseen kulukorvausta, niinkuin minä asian ilmaisen.

Olen jo 38 v. lady, mutta timmissä kunnossa, klassinen kaunotar ja ennen kaikkea sinut itseni kanssa ja seksinnälkäinen.

Minulla on ollut 3 hieman vanhempaa herrasmiestä tasaisin väliajoin nauttimassa seurastani ja ihanaa on ollut se, että vaikka he ovat asiakkaita, on heille ollut tosi tärkeää minun nauttiminen. Ja minähän nautin ja rietastelen oikein kunnolla =) Tärkeää näille herroille on ollut koulutukseni ja hyvä ammattini.

Olen kuullut, että aikuinen nauttiva nainen peittoaa nuoruudenkin tietyissä tapauksissa =) Vai tuntuuko se teinipillu oikeasti tiukemmalta? Minua on nuo miekkoset niin kehuneet ja aina vaan haluavat tavata uudelleen….

31

11500

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NorjalainenNussittuMätiS

Klobit ei tiärä ! Ei tiukka pieni teinipillu ole hyvä aikuiselle mulkulle ! Lapskullat!
      Pumpulin pehmeä mature reppu on upea ! Nussit kuin pumpuli seinää..... pehmeästi niskanikamaa hivellen.... mature imee ja vetelehtii... kuolaa !
      Ette te teinipillun ihannoiat tiedä mature panoista mitään..... sillireppu hellan lettas kun imututtaa kyrsääkin.... OLE!

• Anonyymi00028

Taiat olla turust.8

• kiivaatVitunmiehet

Hyi helvetti, mature! Roikkuvat imettäneen naisen rinnat, hyi vittu!! Kuka sellasia haluaa nussia..

• Seksulady

Et taida tietää naisista mitään. Ei ne rinnat nuorellakaan aina ole niin timmit. Isot rinnat roikkuu aina vähän.
        Mulla oli kompleksi just rinnoista ja nykyään saan aina kehuja niistä.
        Nyt uskon, että rintani miellyttää monia ja kaikkia ei tarvikkaan.
        Sitten tuo pimpsa homma. ..ei se nuori ole aina tiukka ja paras.
        Mun nuorempi miesystävä seurusteli kakskymppisen kanssa jonka pimpsa oli kuulemma löysempi.

• Anonyymi00029
        Seksulady kirjoitti:

Et taida tietää naisista mitään. Ei ne rinnat nuorellakaan aina ole niin timmit. Isot rinnat roikkuu aina vähän.
        Mulla oli kompleksi just rinnoista ja nykyään saan aina kehuja niistä.
        Nyt uskon, että rintani miellyttää monia ja kaikkia ei tarvikkaan.
        Sitten tuo pimpsa homma. ..ei se nuori ole aina tiukka ja paras.
        Mun nuorempi miesystävä seurusteli kakskymppisen kanssa jonka pimpsa oli kuulemma löysempi.

Juurikin näin

• Eivieläikäloppu

Minä, 42 v, hyvässä kunnossa oleva naikkonen, mietin usein samaa. Kertokaahan miehet joilla on kokemusta vaikka nuorista ilolinnuista että mistä sen iän huomaa. Milla tavalla tavara eroaa?

• Anonyymi00030

Ei millään,noin nuori kelpais heti!

• Miekkonen30vv

Kyllä sanoisin itsekkin että vanhassa vara parempi. itsellä nainen pian neljissä kymmennissä ja vihdoin olen löytänyt omani. Ei niissä pari kymppisissä pilluissa ole mitään ihmeellistä, hetken kestää ja sitte on paikat niin kipeet ettei panemaan pysty. Joka päivä pitää seksiä harrastaa, mutta nuorien neitojen kanssa joskus seurustelleena niiden kanssa se ei ole onnistunut.

• grgrg54545

Ei pilluissa ole iän puolesta eroja muuten kyllä. En ainakaan itse huomaa nuoren ja 40 vuotta vanhemman pillussa sellaista eroa mikä johtuisi iästä. Parhaimmat kyydit olen saanut vanhemmilta naisilta. Mielestä yleisesti ottaen vanhemman naisen pillu on parempi.

• Anonyymi00031

Joo

• Asiakkaaksihaluava52v

Mites ClassicalLadyn pillua pääsis testaamaan? Juuri tullaista kaipaisin. Puhut asiakkaista viestissäsi… Missäpäin vaikutat?

• turhaa.löpinääM

Kovin nuoriin ei oikein voi olla merkittävää vetoa, sillä heidän lapsellisuutensa painaa vielä liikaa keskusteluun. Noin 35 wee ja ylöspäin alkaa olla jo aikuisen puheet. Varmaan miellyttävin ikä, paitsi tietysti nuorista miehistä.

Puheet teinien ja aikuisten tyttöjen vitun tiukkuudesta on silkkaa höpinää, jota harrastetaan siksi, että tekisi asintuntevan vaikutuksen. Sekä nuoren että aikuisen naisen vittu on aivan ihana, suloinen ja ihana, mutta vielä tärkeämpi on herttaisuus.

• ClassicalLady

Hehee, asiakkaaksihaluava,
      en oikein ole ottamassa (ainakaan paljoa) uusia ystäviä, koska en halua olla ammattilainen. Siksi en mailiani tähän laita. Nämä muutama varakas herrasmies ovat hekumoimassa kanssani max. kerran kuussa kun kotona on tylsää ja minä haluaisin vaikka uudet Louboutinin kengät.

Laita toki tähän jokin maili, johon voin ottaa yhteyttä niin keskustellaan että olisiko meillä tulevaisuutta benefits -yhteistyölle =)

• samaaharkitseva

Kuinka paljon asiakas maksaa yhdestä kerrasta ja millaiset ehdot siinä on? Onko suuseksi ilman kumia? Mistä olet allunperin löytänyt maksavia asiakkaita?

Itse haluaisin samanlaisen kuvion. Nautin monipuolisesta seksistä. Olen nelikymppinen nainen.

• Meisseli-setä

mature lehmillä on yleensä treenatut persereijät et niistä lupsahtaa kulli hyvin sisään suoleen.

• kalmanhaju

Oletpa aika pervo.

• halukasukko

Moi, minulla oli takavuosina yksi tyttönen ,joka halusi tavata seksin merkeissä.Maksoin sen mitä hän pyysi mutta ei ollut mikään hyvä "pano",ujosteli ja jännitti ihan sairaasti,ei nauttinut itse varmaan yhtään,oli vaan töissä.Ei ole kivaa miehellä olla tämmöisen kanssa ,meni kaikki nautinto pois.Nykyään käyn paljon vanhemmalla joka osaa nauttia seksistä kanssani.
      Mistäpäin on samaaharkitseva,kiinostais.

• samaaharkitseva

Olen pääkaupunkiseudulta. Mielelläni ottaisin yhden 'luottoasiakkaan' itselleni ja tarkoitus olisi, että nautinto on molemminpuolista.

• joonas777

anna maili osoitteesi, niin otan yhteyttä ja sponsoroin.

• Anonyymi00026
        samaaharkitseva kirjoitti:

Olen pääkaupunkiseudulta. Mielelläni ottaisin yhden 'luottoasiakkaan' itselleni ja tarkoitus olisi, että nautinto on molemminpuolista.

ootko juonut rahasi

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

ootko juonut rahasi

No se taitaa olla sun ongelmas. En ole niin kuin sinä.

• skattvero

Yli seiskavitoset ne antautuu seksileikkeihin tosissaa koska luulevan sen olevan viimeinen kerta.

• Lolitafani

Onhan se teinipillu yleeensä tiukempi ja ennen kaikkea kohde on kokonaisuudessaan seksuaalisesti attrakiivisempi. Luonto kun on luonut miehen sellaiseksi, että hän himoaa eniten parhaassa lisääntymisiässä olevia naisia. Vaihdevuodet ohittaneet ovat siksi muuuttuneet seksuaalisesti mielenkiinnottomiksi. Eri asia on sitten muunlainen henkineen yhteys, keskustelu y.m.

• Anonyymi00025

kiihottaa kun pääsee siittämään nuorta

• Begamoidi

Varttuneemmat naiset on hyviä kun harrastetaan anaaliseksiä.

• Vitun40vÄmmä

40v ämmän lörpöttävä peppu ei minua kiinnosta teinin tiukkaan peppuun taas on kiva "upottaa" ;)

• tiukempi

Tuntuu se paljon tiukemmalta kun jännitää liikaa. Miksi tuollaista kyselet, etkö itse enää muista?

• Anonyymi00023

Panin vanhempaa tosi isopillusta naista. Parhaat panot. Oli sopivan kokoinen minun munille.

• Anonyymi00024

Kyllä se nuori poslari tekee hyvää vanhan miehen isolle paksulle kullille ja miten ihanaa on lopulta työntää ihan pohjaan ja antaa kunnon spermakylpy nuoreen pilluun. -setä

• Anonyymi00032

Olen itse 36 ja minulla on todella kireä pillu ;)

• Anonyymi00033

Olis ihana kokea ;)
        M44

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      301
      1055
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      877
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      845
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      70
      725
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      701
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      675
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      597
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      587
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      521
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      49
      509
    Aihe