Olen luonnosssa viihtyvä hyväkuntoinen mies ja haluaisin löytää elämänkumppaniksi samanhenlkisen noin 40-50v naisen. Toisaalta viihdyn myös välillä kaupungissakin että en ihan mikään vihermies ole vaikka havunneulasia aika usein paidan alla on kun kotiin palaan. Niin.. olisiko joku reipas vapaa nainen halukas lähtemään jonnekin retkelle, ikäänkuin "retkitreffeille". Ihan vaikka päiväseltään tai miksi yöksikin jos uskallat telttautua. Oon sitten ihan kunnon mies todellakin ja samanmoinen naispuolisko haussa. Jos ei kemiat kohtaa niin ei se niin vakavaa ole mutta jos kohtaa niin sittenhän siitä vasta vakavaa voikin tulla. Katsotaanpa jos tulee asiallisia vastauksia niin annan sähköpostin tänne. Asun länsisuomessa.
Seuraa retkelle... parhaimmillaan loppuelämäski.
3
256
Vastaukset
- Retkeilijäneito
Hei, kiinnostuin viestistäsi, sillä pidän myös luonnosta ja kaipaan kunnollista retkiseuraa. Olen hyväkuntoinen 50 v nainen Etelä-Suomesta, utelias, positiivinen ja hauskakin. Ja totta tosiaan, jos kemiat eivät kohtaa, se ei ole niin vakavaa, metsässä liikkuminen on joka tapauksessa ihanaa!
- retkitreffit
Minkä muotoinen nainen mahdat olla ? Usein retkeilystä kiinnostuneet ei toki voi hirveä ylipainoisia olla, mutta voisitko ilmoittaa mittasi ? Pituus/paino kertoo jo paljon ihmisestä. Itse olen kohtuu hyvässä kunnossa, ei kaljamaha roiku.
- retkitreffit
Hei Retkeilijäneito!
Kiva kun sain mukavantuntuisen vastauksen. Taidanpa laittaa s-postini tänne näkyviin tänään illalla myöhemmin tai huomenna, niin voidaan suunnitella asiaa ja tutustua.
Edelläoleva aamulla lähetetty viesti "kaljamahaton" ei sitten ole minun kirjoittama. Jollakinon näköjään ollut omaa hauskaa
T. Se alkuperäinen retkitrefeilijä" Länsi-Suomesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392793Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702433Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466- 1211162
- 1051120
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13992Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58886Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62864