Morris Marina 1,3 oli paras auto vuosina 1972-1981 sitten tuli Morris Ital 1980-1985 sitä ei tuotu suomeen korkean hinnan takia.
Autot 1972-1985
6
173
Vastaukset
- Narinathajosi
Marina oli kohtuu tyylikäs ja tehokas mutta huonolaatuinen. Ital oli tuotannossa vain neljä vuotta. Leylandin autotuotanto taisi vedellä viimeisiään silloin.
Hassua, "Ital" taitaa olla joku rastatermi terveelle elämälle. Ital is vital. - mttuom
Tarkoitit kai, että huonoin; ainakin länsiautoista.
- buyers.remorse
Morkkis Marina...
- Marina_Narina
Marina, nimi osui todella oikeaan. Kun ostin pikkufiiatin jälkeen -73 -mallisen Marinan, astuin suuren harppauksen eteenpäin autoilussa. Ajoin autolla paljon työmatkoja, kun mittariiin tuli 100 tkm, siitä oli aika luopua. Jäljelle jäi vain kaksi peruutusvaloa kun valokytkin oli hajonnut , sekä vetokoukku. Jos joku sattuisi tarvimaan. Paljon muistoja autoon liittyy. Tässä vain yksi: naapuritalon rokkefelleri oli ostanut 8 -sylinterisen Rooverin. Kun talviaamuna pakkasta oli 30 astetta, roope jäi kadunvarteen, marina hörähti ekastartilla liikkeelle. Siinä oli jonkinlainen hehkutusjärjestelmä, melkein kuin diedelissä, mutta se lämmitti imuilman sähkövastuksen avulla niin, että ainakin minulla moottori käynnistyi aina ulkolämpötilasta huolimatta. Tähän romuun rakkineeseen liittyy niin monta hyvää muistoa ulkomaan matkoineen, ettei niitten kertominen tähän taida sopia. Joskus muistaakseni oli äänestys kaikkein aikojen huonoimmasta autosta aikojen kuluessa, voittaja oli Marina. Näitä harvoin enää näkee liikenteessä, mutta kun näkee, niin mieli herkistyy.
- uho
Mulla oli Morris Marina 1,3 -78 sillon ajettu 90 tkm hyvin toimi kun luovun siitä autosta niin aj 168 tkm ei mitään vikoja.
- uho
Olen nähnyt että Morris Marina autoja on myynnissä nettiautossa ja keltasessapörsissäkin viimeksi oli Marina 1,3 coupe 1976 se oli aj 132tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875