Morris Marina 1,3 oli paras auto vuosina 1972-1981 sitten tuli Morris Ital 1980-1985 sitä ei tuotu suomeen korkean hinnan takia.
Autot 1972-1985
6
182
Vastaukset
- Narinathajosi
Marina oli kohtuu tyylikäs ja tehokas mutta huonolaatuinen. Ital oli tuotannossa vain neljä vuotta. Leylandin autotuotanto taisi vedellä viimeisiään silloin.
Hassua, "Ital" taitaa olla joku rastatermi terveelle elämälle. Ital is vital. - mttuom
Tarkoitit kai, että huonoin; ainakin länsiautoista.
- buyers.remorse
Morkkis Marina...
- Marina_Narina
Marina, nimi osui todella oikeaan. Kun ostin pikkufiiatin jälkeen -73 -mallisen Marinan, astuin suuren harppauksen eteenpäin autoilussa. Ajoin autolla paljon työmatkoja, kun mittariiin tuli 100 tkm, siitä oli aika luopua. Jäljelle jäi vain kaksi peruutusvaloa kun valokytkin oli hajonnut , sekä vetokoukku. Jos joku sattuisi tarvimaan. Paljon muistoja autoon liittyy. Tässä vain yksi: naapuritalon rokkefelleri oli ostanut 8 -sylinterisen Rooverin. Kun talviaamuna pakkasta oli 30 astetta, roope jäi kadunvarteen, marina hörähti ekastartilla liikkeelle. Siinä oli jonkinlainen hehkutusjärjestelmä, melkein kuin diedelissä, mutta se lämmitti imuilman sähkövastuksen avulla niin, että ainakin minulla moottori käynnistyi aina ulkolämpötilasta huolimatta. Tähän romuun rakkineeseen liittyy niin monta hyvää muistoa ulkomaan matkoineen, ettei niitten kertominen tähän taida sopia. Joskus muistaakseni oli äänestys kaikkein aikojen huonoimmasta autosta aikojen kuluessa, voittaja oli Marina. Näitä harvoin enää näkee liikenteessä, mutta kun näkee, niin mieli herkistyy.
- uho
Mulla oli Morris Marina 1,3 -78 sillon ajettu 90 tkm hyvin toimi kun luovun siitä autosta niin aj 168 tkm ei mitään vikoja.
- uho
Olen nähnyt että Morris Marina autoja on myynnissä nettiautossa ja keltasessapörsissäkin viimeksi oli Marina 1,3 coupe 1976 se oli aj 132tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818