lääkkeenne, ihan kaikki mitä on määrätty.
Muistakaahan bipot ottaa
8
203
Vastaukset
- Ylpeähullu
Eikai pikku vauhti pahasta ole ;P
- 88787y6y
Hulluudesta ei todellakaan kukaan ole ylpeä. Jos noin tunnet niin tarkista oletko ottanut lääkkeesi. Maniassa sitä voi bipo olla ylpeä jopa hulluudestaan, kun ei tajua realiteetteja.
- Medisiinit
Useimmilla biboilla lääkitys vain vaihtelee taudin vaiheesta riippuen. Eli tarvitaan tarkkaa seurantaa. Nk. lääkekielteisyys on tuhoisaa tässä taudissa. Mutta mistä löytyvät ne lääkärit julkisella puolella keillä aikaa seurantaan? Tietty vastuu on bibolla itsellään mutta mutta... Useimmat ihmiset eivät vain ymmärrä kun ihminen syö kuuttakin lääkettä. Pahimmillaan lääkekielteisyys voi kai johtaa psykoosiin.
- wewew33235678yt
Seurantahan on juuri siksi, jotta pystytään erottamaan haitat ja määräämään juuri se oikea kuusi lääkettä. Joten otappas vain lääkkeesi.
- ponsr
Itse voin paremmin ilman lääkkeitä... lääkkeet aiheuttivat hidastuneisuutta, lihomista, kasvojäykkyyttä jne. epämiellyttäviä asioita, sekä en tuntenut edes itseäni kovinkaan hyvin. Kun summaa kaikki lääkkeet yhteen. Lääkkeet pitkässä juoksussa vaurioittaa kehoa,sekä mieltä!
- bbbbvbbbgbgbgbgttt
otappas lääkkeesi, jotta et tule kirjoittelemaan perättömiä tänne.
- poks3
Voi vaikka haima poksahtaa.
- jepjepjepjepjep123
No kuule, kuutta lääkettä vetelen. Ihan ok. Paras olo seittemään vuoteen tällä setillä. Kroppa kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984