lääkkeenne, ihan kaikki mitä on määrätty.
Muistakaahan bipot ottaa
8
223
Vastaukset
- Ylpeähullu
Eikai pikku vauhti pahasta ole ;P
- 88787y6y
Hulluudesta ei todellakaan kukaan ole ylpeä. Jos noin tunnet niin tarkista oletko ottanut lääkkeesi. Maniassa sitä voi bipo olla ylpeä jopa hulluudestaan, kun ei tajua realiteetteja.
- Medisiinit
Useimmilla biboilla lääkitys vain vaihtelee taudin vaiheesta riippuen. Eli tarvitaan tarkkaa seurantaa. Nk. lääkekielteisyys on tuhoisaa tässä taudissa. Mutta mistä löytyvät ne lääkärit julkisella puolella keillä aikaa seurantaan? Tietty vastuu on bibolla itsellään mutta mutta... Useimmat ihmiset eivät vain ymmärrä kun ihminen syö kuuttakin lääkettä. Pahimmillaan lääkekielteisyys voi kai johtaa psykoosiin.
- wewew33235678yt
Seurantahan on juuri siksi, jotta pystytään erottamaan haitat ja määräämään juuri se oikea kuusi lääkettä. Joten otappas vain lääkkeesi.
- ponsr
Itse voin paremmin ilman lääkkeitä... lääkkeet aiheuttivat hidastuneisuutta, lihomista, kasvojäykkyyttä jne. epämiellyttäviä asioita, sekä en tuntenut edes itseäni kovinkaan hyvin. Kun summaa kaikki lääkkeet yhteen. Lääkkeet pitkässä juoksussa vaurioittaa kehoa,sekä mieltä!
- bbbbvbbbgbgbgbgttt
otappas lääkkeesi, jotta et tule kirjoittelemaan perättömiä tänne.
- poks3
Voi vaikka haima poksahtaa.
- jepjepjepjepjep123
No kuule, kuutta lääkettä vetelen. Ihan ok. Paras olo seittemään vuoteen tällä setillä. Kroppa kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410712- 785435
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495002Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363843Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443239- 683095