Pirkanmaan kirjoituskilpailu 2016

PälleKaatalo

Osallistuitteko? Joko sijoittuneille on ilmoitettu jotain?

26

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naganaga

      Aiempien vuosien kokemuksella ilmoitus on tullut vähän vaihdellen huhtikuun puolivälin ja loppupuolen aikana. En siis ainakaan vielä luopuisi toivosta, vaikka mitään ei olisi kuulunut :)

    • Leppäsyntyessään

      En kannata fasismia.

    • WhiteBoard

      Tuskinpa kiirusta. Ilmoittavat kun ehtivät. Kannattaa keskittyä muihin kirjoitusprojekteihin.

    • Naikkonen68

      Soittoja kuulunu kellään vieläkään?

    • ufsoiu

      Ei ole kuulunut, vaikka odotan kovasti... Vai liekö jo turhaa?

    • aloittelevakirjailija

      Tampereen kirjaston sivuilla sanotaan melko ympäripyöreästi, että tulokset julkaistaan toukokuussa, joten varmaanikin huhtikuun lopulla tai viimeistään toukokuun alussa pitäisi tippua tietoa palkituille.

    • Mikawalta

      Eiköhän tässä vaiheessa jo jotkut oo soiton saanut. Minä en. En enää odota, keskityn muuhun :)

    • ufsoiu

      Musta olisi kiva kuulla jos joku on soiton saanut, koska istun vieläkin käsi luurilla odottamassa...

    • toiveetkorkeella

      Ehkä puhelimeni on vain jotenkin epäkunnossa, kun puhelua ei ole tullut. Lehtimyyjien puhelut ovat kyllä tulleet läpi - ne ovatkin herättäneet minussa kohtuutonta toivoa, kunnes on selvinnyt, mistä on kyse. Muita puheluita en minäkään ole saanut.

    • entinenkin

      Katsoin läpi vanhat sähköpostini. Sinä vuonna kun sijoituin itse, olin lähettänyt tekstini järjestäjille vasta 27. päivä toukokuuta. Lähetin sen samana päivänä, kun soitto tuli. Eli soitto on tullut tosi myöhään.

      Turhia toiveita en tahdo ylläpitää, mutta on kai teilläkin kuitenkin vielä myös pieni mahdollisuus sille, että se soitto sieltä tulee.

      • entinenkin

        Anteeksi, siis tietenkin 27. päivä huhtikuuta eikä toukokuuta :) :) Ei se ihan niin myöhään tullut se tieto kuitenkaan...


    • nönnönnöö

      Eikö kukkaa oo kuulunna mittää vieläkkää?

    • Vilttiketjulainen

      Ei oo kuulunna, mut eiköhän tuo ois jo pitäny viimeviikolla kuulua jos olis palkintokorokkeelle asiaa.

    • nönnötinöö

      No elähän ny vielä kaikkea toivoas heitä. Justiinsaha tossa joku haasteli, että viime vuoanna olivat ilimoitelleet vasta kahreskymmenesseittemäs päevä siitä palikintokorokkeelle piäsemisestä. Jospa ny kummiinkii viälä joku minuakii sinne hätyyttäis.

    • Viänäne

      Jonnai vuana ol ilimotetunna jo kuuestoista päevä, no eipä tiä minnuu koske, kun oun savolaene ja en suap osallistuu.

    • Kokooittesjorma

      Voe voe. Vaan mistä sitä ihtesä kokoaisi tämänni pettymyksen jälkeen.

    • Pärssine

      No mitenkä hyö unohtaap joka suatanan vuas soittaa minuulle?!?

      • Kokooittesjorma

        Jotenni vialliset puhelimet saatana.


    • VirallinenValvova

      Niin siis onko joku oikeasti kuullut jotain tämän vuoden sijoittuneista vai ei?

    • Äähky

      Ei oo kuulunu tänne, joillekin jo varmaan on tässä vaiheessa..

    • näppiksenrääkkääjä

      Soitto tuli. Eiköhän muillekin sijoittuneille ole jo ilmoitettu.

    • Entinenkin

      Onnittelut!

      Mielenkiinnosta kysyisin, että oliko tosiaan niin että nykyisin vain yksi saa rahapalkinnon ja muille kunniamaininnat, niin kuin säännöt tänä vuonna antoivat ymmärtää? Aiemminhan rahapalkinnon on saanut useampi. Silloin siis tiesi etukäteen vain sen, että oliko palkintosijoilla vai kunniamaininta, jälkimmäisen kohdalla kun ei kysytty tilinumeroa

    • Uteliashävinnyt

      Onnea sijoittuneelle!!! Saako kysyä milloin soitto tuli?

    • näppiksenrääkkääjä

      Kiitos onnittelijoille!

      Sijoittuneet saivat tietää 26.4.

      Niin se nykyisin on, että vain sarjojen voittajat saavat rahapalkinnon. Sääntömuutoksen takana taitavat olla Tampereen kaupungin säästötavoitteet. Koko kilpailuhan aiottiin taannoin lakkauttaa "liian kalliina".

    • taasrannallejäänyt

      Tuolta löytyvät tämän vuoden palkitut kirjoittajat, ja novellit ja runot voi ladata PDF:nä luettavaksi omalle koneelle:

      http://www.tampere.fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/kirjastot/kirjoituskilpailut/pirkanmaan-kirjoituskilpailu.html

      Miltähän olisi tuntunut olla mukana palkintojenjaossa? Varmaan ollut mahtava fiilis.

      Pidin kovasti voittaja Saana Simeliuksen novellista Tyngät. Enpä uskoisi, että tuollainen teksti on lähtöisin 15-vuotiaan näppäimistöstä. Osuvaa nuorisokuvausta seksisekoilu-yrityksineen ja hyväksynnänkaipuineen. Pidin myös Marko Järvisen novellista Ruusulabyrintti, joka oli kaiken kepeytensä alla jonkinlainen goottihenkinen aivojörni. Tekstin jälkeen ainakin mä jäin miettimään, mitä hittoa tuossa oikein tapahtui...? Kaikkia viitteitä ja vihjeitä en tajunnut, mutta ei se lukemista haitannut. Toisen kunniamainitun eli Emily Hallfastin teksti Huutokaiku ei koskettavasta teemastaan ja persoonallisesta kielestään huolimatta oikein jaksanut innostaa. Jollain lailla siinä oli mun makuuni liikaa tekotaiteelliselta tuntuvaa kikkailua rivileikittelyineen kesken virkkeen.

      Summasummarum: voitto ja kunniamaininnat meni mua paremmille, eli onnea palkituille!

    • kesätär123

      Minustakin voittajaproosa oli hieno. Mielenkiintoista pohtia novellin tytön persoonaa. Vaikka röökiä kului, taitaa tyttö olla pohjaltaan jämäkkä ja kunnollinen -tosin äidin tekemää leipää on turvallista oksentaa, on nimittäin kasa teinejä, joille äiti ei ole leipää vuosiin enää tehnyt :)

      Hieno teksti tämä, kaikki kunnia nuorelle kirjoittajalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe