Hei
Harrastan kamppailulajia.
Ongelmana on jotta treenien lopussa minulla tuntuu kunto loppuvan tyystin, eli en edes jaksa suojata kunnolla ym. Kyllähän kuntokin on ollut huono mutta se ei välttämättä johdu siitä.
Mitä kannattaisi syödä ennen treenejä että jaksaisi?
entäpä vitamiinit ja muut proteeini tabletit, jos niistä olisi hyötyä?
-Asiantuntija en ole, niin ajattelin kysäistä täältä.
-kiitos
treenien lopussa virta loppuu
4
105
Vastaukset
- o0o
Kädet putoaa kun alkaa kunto loppumaan. Syö terveellisesti, vältä sokeria, käy juoklsulenkillä, hypi hyppynarulla, tee paljon etunojapunnerruksia, vatsalihaksia, selkälihaksia, leuanvetoa, kyykkyhyppyjä... Oma kikkani on ollut koettaa ottaa treenien alussa vähän kevyemmin, jotta jaksaa sitten lopussa rutistaa kaiken irti. Välillä kovassa sparrissa vaan väsähtää eikä sille voi mitään.
- Duracellissti
Hyvät treenithän ne on ollut kun virta loppu. Huonompi juttu olisi jos vetäisi parin tunnin kikkailut eikä tuntuisi missään. Jonain päivänä huomaat näin käyvän, sitten täytyy lisätä treenimääriä ja kotona katsotaan kieroon kun ei ehdi himassa käydä kuin vaihtamassa kamat ja jo on lähdettävä seuraavalle salille.
- Semmoinenkin
Voit olla myös sprintteri etkä kestävyystyyppiä lihassoluiltasi
- huonoobensaa
Käytätkö huonolaatuisia marketti ravinteita? Ne eivät imeydy kunnolla.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14418129/nain-testaat-ptn-rehellisyyden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984