Onko kenellekään käynyt niin että venttiilinkanteen olisi tullut halkeama ja sieltä olisi tihkunut öljyä pakosarjaan tai muualle moottoriin aiheuttaen käryn tuoksua ?
Astra 1,6 16v vm 1997 venttiilikansi
shalako
3
131
Vastaukset
- yksipluseitsemäntoista
Kansi ei oo haljennut, mutta huohotinputki on joskus katkennut ja siitä vuotaa kyllä öljyä suoraan pakoputken päälle ja käryää aika ikävästi. Ei ollut kovin kallis remontti.
- vesipolvi
kiitos tiedosta
- x16szr
on haljennut, kun tuli kansiremontin yhteydessä kirsistettyä aivan liikaa. Jos on korkkitiivistettä tarjoamassa (ei pitäis edes käydä 97...98?? venttiilikoppiin) ja kiristelee reilulla rannemomentilla, niin koppa rapsahtaa halki ruuvien juuresta eikä bakeliittikoppaa saa tiiviiksi sitten millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056