Ämmät pois liikenteestä

erkki_kuljettaja

Mielestäni tulisi säätää laki, joka kieltäisi naisilta autoilun ruuhka-aikana.
Ajan ysitietä aamuisin ja iltaisin ja aina kun syntyy ruuhkaa, on syynä alinopeutta ajava naiskuljettaja.
100 km rajoituksella ajavat 80:akymppiä ja kun alkaa ohituskaista niin nämä hyväkkäät nostavat nopeuden sataseen tai vähän yli.
Lopputuloksena syntyy ruuhka jota jotkut autoilijat alkavat purkamaan vaarallisilla ohituksilla.
Naisista on hyötyä hellan ääressä ja petipuuhissa mutta liikenteessä he aiheuttavat stressiä ja vaaraa miesautoilijoille.
Siis nyt pian laki jolla hameväki pysyy poissa liikenteestä häiriköimästä.

6

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi.Make

Erityisesti Teiskosta ysitielle tuleville naiskuskeille voisi rakentaa oman liittymäkaistan joka päättyisi Näsijärveen.

• voivittutaas

Tänäkin aamuna ämmä jumitti ysitietä hopean värisellä mersullaan.

• RepaMarkk

Naiset liikenteessä on kyllä melkoinen riski muille tien käyttäjille.
      Naiset eivät välttämättä näy onnettomuustilastoissa mutta ovat useimmissa aiheuttava tekijä.

• jonoa_liikenteessä

Sitä ihmettelen kun monet naiset ajelee hienoilla uusilla autoilla joissa takuuvarmasti on myös cruise eli vakionopeussäädin että mikseivät käytä sitä.
      Nopeus sahaa ylös alas ja perässä ajavat hermostuu.
      Onko todella niin ettei naisen älyllinen kapasiteetti riitä moisen laitteen käyttöön vai pitääkö ensin jonkun miehen opettaa naiselle miten noita muutamaa nappia painellaan.
      Olen aina luullut että nainen osaa tehdä montaa asiaa samaan aikaan mutta ilmeisesti noiden asioiden täytyy olla siinä tapauksessa hyvin yksinkertaisia.

• IJFS

Naisille omat autotiet missä voivat tölväillä ihan rauhassa.

• turvavälit.kuntoon

Samaa mieltä että iso osa alialialinopeutta köröttelevistä on naisia. Mutta on siellä hyvin paljon iäkkäitä ukonköriläitäkin.

Jos ei uskalla hyvällä kelillä ajaa tienopeutta, tulisi älytä edes antaa tietä. Turvavälit myös kuntoon että ohitukset helpottuu.

Naiset, meikkipeilin lisäksi vilkaiskaa peruutuspeiliin millaista jonoa vedätte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1988
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      89
      1400
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      837
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      49
      779
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe