Kipeä alaselkä ja kylki

Huolestunut97

Olen 19 vuotias poika ja en juo usein alkoholia, yleensä noin 5 kertaa vuodessa ja silloinkin hillitysti. Nyt kuitenkin monilla kavereillani oli synttärit lyhyen ajan sisällä ja olen juonut alkoholia 3 kertaa vähän yli kuukauden aikana enkä silloinkaan älyttömän paljon. Nyt kuitenkin alaselkä ja kylki kipeä ja tuntuu pientä jomotusta. Voiko tämä johtua munuaisesta ja tuosta alkoholista? Urheilen myös erittäin paljon ja käyn treeneissä 6 kertaa viikossa joten se voisi myös olla rasituksesta johtuvaa.

8

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plmb2016

Käy katsomassa pissanäyte terveyskeskuksessa. Siitä voi jo päätellä paljon.

• plmb2016

ja muista juoda tavallista puhdasta vettä ja nestettä ainakin 2-jopa ylikin päivässä, jos kerran urheilet.

• Oijoijoijojiojij 19v poika :P Tuuks pussailee mun kaa?

• asdrq

ei mene munuaiset tai mikään muukaan pilalle noin vähästä juomisesta.

• eijuomista

Ei noin vähäisillä alkoholimäärillä ole mitään vaikutusta munuaisiin. Jotain muuta se on. Lääkärissä selviää.

• varmatieto

Pimsan puutetta se on..

• voipiollajoo
        varmatieto kirjoitti:

Pimsan puutetta se on..

Enemmän kun todennäköistä tuossa iässä. Eikä muuten satunnaisella vähäisellä alkoholinkäytöllä ole osoitettavaa vaikutusta terveyteen. Saattaa jopa rentouttaa ja rikastuttaa sosiaalista elämää ja näinollen edistää hyvinvointia. Sitten setä pimpsaakin saattaa saada.

• ertertrettrtyrty
        voipiollajoo kirjoitti:

Enemmän kun todennäköistä tuossa iässä. Eikä muuten satunnaisella vähäisellä alkoholinkäytöllä ole osoitettavaa vaikutusta terveyteen. Saattaa jopa rentouttaa ja rikastuttaa sosiaalista elämää ja näinollen edistää hyvinvointia. Sitten setä pimpsaakin saattaa saada.

tarkoitus oli tietysti sanoa SITÄ - liekö tuo kirjoitusvirhe freudilainen lipsahdus, setä on kyllä pimpsaa jo aikanaan saanut :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      100
      2202
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1380
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1328
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      934
    9. 122
      811
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe