Olen 19 vuotias poika ja en juo usein alkoholia, yleensä noin 5 kertaa vuodessa ja silloinkin hillitysti. Nyt kuitenkin monilla kavereillani oli synttärit lyhyen ajan sisällä ja olen juonut alkoholia 3 kertaa vähän yli kuukauden aikana enkä silloinkaan älyttömän paljon. Nyt kuitenkin alaselkä ja kylki kipeä ja tuntuu pientä jomotusta. Voiko tämä johtua munuaisesta ja tuosta alkoholista? Urheilen myös erittäin paljon ja käyn treeneissä 6 kertaa viikossa joten se voisi myös olla rasituksesta johtuvaa.
Kipeä alaselkä ja kylki
8
236
Vastaukset
- plmb2016
Käy katsomassa pissanäyte terveyskeskuksessa. Siitä voi jo päätellä paljon.
- plmb2016
ja muista juoda tavallista puhdasta vettä ja nestettä ainakin 2-jopa ylikin päivässä, jos kerran urheilet.
Oijoijoijojiojij 19v poika :P Tuuks pussailee mun kaa?
- asdrq
ei mene munuaiset tai mikään muukaan pilalle noin vähästä juomisesta.
- eijuomista
Ei noin vähäisillä alkoholimäärillä ole mitään vaikutusta munuaisiin. Jotain muuta se on. Lääkärissä selviää.
- varmatieto
Pimsan puutetta se on..
- voipiollajoo
varmatieto kirjoitti:
Pimsan puutetta se on..
Enemmän kun todennäköistä tuossa iässä. Eikä muuten satunnaisella vähäisellä alkoholinkäytöllä ole osoitettavaa vaikutusta terveyteen. Saattaa jopa rentouttaa ja rikastuttaa sosiaalista elämää ja näinollen edistää hyvinvointia. Sitten setä pimpsaakin saattaa saada.
- ertertrettrtyrty
voipiollajoo kirjoitti:
Enemmän kun todennäköistä tuossa iässä. Eikä muuten satunnaisella vähäisellä alkoholinkäytöllä ole osoitettavaa vaikutusta terveyteen. Saattaa jopa rentouttaa ja rikastuttaa sosiaalista elämää ja näinollen edistää hyvinvointia. Sitten setä pimpsaakin saattaa saada.
tarkoitus oli tietysti sanoa SITÄ - liekö tuo kirjoitusvirhe freudilainen lipsahdus, setä on kyllä pimpsaa jo aikanaan saanut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710462
- 525060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281976
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131611Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta281093Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311041Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987