Kuorotoimintaa

Vihreät niityt konserttitaltiointi voit katsoa youtube

55

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pleace

      Linkitä hyvä mies!

      • Kuten totesin se löytyi ihan tuolla ja lieksan kuvat monta löytyy


      • ystävyydellä

      • Youtube.com/wasch?u=xzirk 3tlirus teatture=youtube


      • eipä-paljon-auttanut
        markkukorpinen kirjoitti:

        Youtube.com/wasch?u=xzirk 3tlirus teatture=youtube

        Tuolla osoitteella löytyy suoraan tällainen tieto:

        Kuorotoimintaa - Lieksa - Suomi24 Keskustelut
        keskustelu.suomi24.fi › Paikkakunnat › Pohjois-Karjala › Lieksa
        10 tuntia sitten - Vihreät niityt konserttitaltiointi voit katsoa youtube. ... markkukorpinen. 11.4.2016 23:18. Youtube.com/wasch?u=xzirk 3tlirus teatture=youtube.


    • servonmartti

      "Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu"

      • Todella taitoni eivät riitä netissä roikkumiseen tällä ikää ilman alan koulutusta moni ikäiseni ei osaa edes tekstiviestiä lähettää puhelimella ja voinee olla niin että tieto on sisäisesti yhden tenorin tekemänä joka hallitsee tämänkin asian.
        Paree on kuulla livenä konsertti ja seuraava konsertti on vapun aattona mieskuorolla ,siinä kuorossa en ole mukana ,mutta ilmeisesti kuuntelemassa Sinänsä keskityn nyt semifinaaleihin Tahkotangokisoihin ja SM karaokeen ja nyt viikolla eläkeliiton kisoihin ystävällisin terveisin MK


    • WW.youtube.com watch?= xzLrK3tLirU&feature=youtube

    • kuorolaulun.ystävä

      Laitatko kuoron nimen, niin uskon löytäväni.

      Livekonsertteihin minä en pääse.

      • kuorolaulaja

        Pielisen Laulu vihreät niityt taltiointi


      • mitä.ihmettä

        Kyllä on mystistä. Kaikilla keksimilläni hakusanoilla olen etsinyt. Kymmeniä muita löytyy, ei tätä.


    • onko.sitä.olemassa

      Ei kai tuo nyt niin vaikeaa voi olla yhden linkin lisääminen viestiin! Linkkejä vilisee Lieksan palstallakin kymmeniä päivittäin ja tuhansia vuosittain. Mikä siinä maksaa?

    • nuukaksimenee

      Mk:n antama linkki klo 10:57 sanoo ettei video ei ole käytettävissä, liekkö joku ottanut sen pois tekijänoikeus syistä!

      • Saattaapi olla niin että kuvaa ei voida näyttää Mutta Lieksasta on monta kuvaa ja Tuota Pielisen laulun ja kansantanssijoiden esitystä en ole nähnyt kiitos myöskin minun lauluja esim Buona sera SM kisa 2015 on nähtävissä ja myöskin torilla laulan ajomies.
        On myöskin Euroviisut karaokelubin esitykset Mieskuorot yms löytyy ja eri tapahtumista Kuten Hämärän kaupan ilta kirkkokonsertti Marko ja Maatuskat joten kiitos


    • lauluääntäon
      • Onnea ja menestystä Mikolle . Olihan nänellä muitakin lauluja esittää .Nyt on meneillään Tahkotangon karsinnat Nilsiään sekä Tangomarkkinat yms kisoja itse olen parissa kisassa mukana ainakin semifinaalissa


      • Muuten kyllä Lieksasta on lähtenyt ja on hyviä menestyneitä laulajia esim jo ikämies Eero Aven sitten on lavatahti Marko Tuovinen Kultakurkkukisoissa voittaneet Pekka Vartiainen (myöskin säveltää )ja Mervi Ala ja myöskin sanoittajana tunnettu Kyösti Timonen monen laulajan levyttämänä hänen sanoitukset ja Myöskin Joensuussa mysiikkiliikettä pitänyt Onni Muikku tehnyt hienoja kappaleita ja tunnettu orkesteri Myöskin Sani voitti valtakunnallisen eläkeliiton kisan ja myöskin yksi Humppa karaoken SM voittaja asuu Lieksassa


    • Kettusen.fani

      Lieksan lähialueelta Pielisen vastarannalta Juuasta syntyisin ollut Eino Kettunen on säveltänyt vyonna 1937 kaikkien tunteman Ievan polokan. Pannaanpas taas soimaan:

      https://www.youtube.com/watch?v=1ygdAiDxKfI&nohtml5=False

      Sävellys on tullut tutuksi kaikissa maanosissa ja lähes kaikissa maissa. Kettusella on paljon muitakin tuttuja sävellyksiä.

      • Mutta Lieksata on lähtöisin sitten säveltäjä Heino Kaski ja Sibelius oleili myös Lieksassa ja kuuluisuuksia on myös Makkosen sisarukset sen musiikin saralla.
        Mutta mainittakoon että kuuluisa laulaja on Timo Turunen ja hänen kumppanit ja Ville Pyykönen on myös menestynyt laulaja


    • kotitarvelaulajia

      Lieksan laulajat ovat ns. kotitarvelaulajia,, ei niistä huipulle ole! Voihan sitä singlellä radioon päästä, mutta sihen se jääkin, mitään senkummempaa suurta suosiota ei tule!

      • Vai niin Etkö muista lapsitähteä ja mitä hän on tänäpäivänä voisi hieman opastaa laulamisessa ja sitä hän tekeekin laulunopettajana


    • kotitarvelaulajia

      Joo, mutta miksei tee päätoimisesti musiikkia esiintyvänä artistina? lapsitähdestä puheenollen, HÄN EI voittanut tenavatähtikilpailua!

      • Laulajatilaisuuksissa

        Juuri vasta oli juttu lehdessä esiintymisestä ja joka vuosi on Lieksan konserttisali täynnä heitä kuulemassa.Päätyö on tietämäni mukaan laulunopettaja Joensuussa eli todella hieno homma.


    • anjasuoraspötkylä
      • Oliko sitten himokkuutta harrastaa ja jopa edustaa ja pärjätä-Toin vaan esiin sen,että kaupunki palkitsee urheilijoita.
        Meillä on muitakin harrasteita aikanaan jäi palkitsematta myöskin menestynyt ampuja onneksi silloinen edesmennyt urheilumies oli kaupunginhallituksen jäsen ja asia huomioitiin.
        Nyt on kuitenkin ollut kyseessä kuorotoiminta eikä niinkään se mitä meikeläinen toimii mutta ainahan tuo joku on kimpussani kaikin tavoin halventavasti joten laulussa pitää osata karttunen ,sisältö tulee esiin ja siten kehittyy kun on toisia kunnioittava


    • oikeatammattilaiset

      Matti Päiväpuro ainut muusikko ja Kyösti Timonen jolla oikeasti meriittejä.Ja Makkosen sisarukset myös.Eero Aven aikansa kingi ja Timolle sympatiat.Karaoke laulajat varamies kilpailujen tähtiä jotka olisi halunneet olla laulajia mutta taidot ei vaan riitä.

      • anna.kaikkien.kukkien

        Me emme tiedä kaikkia lieksalaisia, joilla on meriittejä klassisessa musiikissa. Siinä ei ole sellaista julkisuutta kuin muissa genreissä.

        Hienoa että on meritoituneita ammattimuusikkoja ja innokkaita harrastajia, jotka nauttivat harrastuksetaan.


      • Todella Matti on hyvä mutta ei tee muusikkona työtä ainoastaan vaan rehtorina
        Tunnen sinun sanavarastosi kautta


    • eijatkoon

      Jotkut tyrkkyjä jotka haluaisi olla jotain mutta eeei,auttaa kummasti jos kehuu itseänsä,suotanee se heille.

      • Kuorolaulaja55vuotta

        Tyrkyllä ja jatkossa nytkin nyvin meni viime vuonna Karaoken SM kisoissa vain pari pohjois-karjalasta finaalin toisella kierroksella katso kuvat ja kuka pärjäsi Raisiossa Suomen puolelta parhaiten Seniori legenda kisoissa.
        Suotanee sietää eri harrasteita

        Mutta vapun aattona on sitten Mieskuoron konsertti siinä en laula mutta muuten mukana


    • tottapuhut

      Nuohan on olisin halunnut laulajaksi kisat.Vähän niin kuin kakkosdivari jääkiekko.No poikkeus on divarista noustaan.Varamiehenä pysytään vaikka omasta mielestä stara.Antaa vaan kukkien kukkia vaikka oisikkin horsma.

      • Kaikista ei tule jääkiekkoilijoita myöskään eli siinäkin tarvitaan lahjakkuutta ja osaamista eli siinä suhteessa olet oikeassa ,mutta olisi kyllä syytä myöskin pitää positiivista asennetta yllä ja luottaa kykyihin mitä kullakin ihmisella on siitä puhuttiin jopa tuolla strategia tilaisuudessa ,että pitää löytää hyvä itsetunto jos täällä heitetään kapuloita rattaisiin kuten valitettavasti tapahtuu tälläkin palstalla niin itsetunto on kateissa kadehtijoilta jos lähdetään ihon alle menemään.
        Kyllä olen sitä mieltä että "haluan laulajaksi" vaatii kouluttautumista asiaan päästä Lieksaa pitemmälle se on kysymys myös joissakin kisoissa ollut se että on valmis myös tukemaan toisia kisoissa sekä kuorolaulussa on myöskin yhteinen näkemys hyvästä ja äänen huolto ja omassa stemmassa pysyminen ja kuunteleminen ja katsominen mitä johtaja näyttää ,esiintyminen siinäkin vaatii harjoitusta ja osallistumista jatkuvasti että taidot kehittyisivät ja kuoron yhteinen sävel ja sointi siinä tilanteessa ei tehdä kuin jokin laulaja levyä monta otosta. On kuitenkin tietämäni mukaan joitakin laulajia jotka ovat suoraan laulun vetäneet purkkiin muistaakseni Taisto Tammi ja Olavi Virta eli suoraanlevylle mutta olivatko kuinka aikaisemmin laulun harjoitelleet.


    • minullaeiollut

      Ola nyt oli Kuningas ja Taisto oman aikansa huippu.Mutta karaokelaulaja on kuin nokkahuilun soittaja tunkisi sinfonia orkesteriin.Oikeassa olet siinä että jokaisen luotettava lahjoihinsa....jos ei ole niin karaoke kutsuu.

      • Mitallisade

        Kaikki suupaltit tänne kirjoittajat eivät pärjää karaokessakaan vaan tulee mieleen vaan näyttelijä pullo takataskussa joka kysyy onko Villeä näkynyt


    • minullaeiollut

      Eikös se Viljoa kysynyt?Villeä ,voi saatana näitten kanssa.

    • EiOleMitalisadetta

      Se noita mullivainaan nuotilla laulua koittaneille karaokemestareille käy pahasti jos arvostellaan? Yritys on hyvä, mutta kun ääni ei riitä, vaan piirikisoista toiseen vaelletaan, vähän kuin pilkkikilpailussa, eli ei mitään mainittavampaa kunniaa!
      Kannattaako enää kiusata ihmisiä ennekuin opitte laulamaan!
      Itse olen huomannut etten osaa, niin en anna muiden kärsiä menemällä loilottamaan!

      • Tuliko kaloja pilkillä?
        No onnittelut Kimppakaraokessa menestyneille LL tänään
        Jokainen laulaja karaokessa voittaa itsensä mennessään esiintymään ja varsinkin selvinpäin.
        Sinulle arvostelijani totean,että jos Lieksalaiset ovat pärjänneet valtakunnalisissa kisoissa yli tuhannesta yrittäjästä niin kyseessä on hieman suuri joukko kuin kylätapahtuman pilkkikisoissa joka on myös oikein hyvä harraste.Oma tieni kulkee omia polkuja kaikesta yhden henkilön jatkuvasta nälvimisestä huolimatta kun on toisenlaisiakin kuulijoita ja jopa katselijoita monitorin ääressä ollut.kuvat ovat netissä edelleen

        Mitä tulee omaan laulalamiseen niin ainakin olen ollut monen diplomilaulajan opissa musiikkiopistoissa ja myöskin erilaisilla esiintymiskursseilla esim lavatähtikurssi jossa oli myös lavatähtikisan Lieksalainen voittaja Kursseilla oli esiintymistaitoa poseeraamista vaatteiden sopivuutta radio ja tv haastattelua äänenmuodostusta sanomalehti haastattelu Tv studiossa työskentelyä demonauhan teko eli kaikki käytiin läpi, joten todella esiintyväksi taiteilijaksi on pitkä tie
        Vertaukseni voinee olla kuitenkin juuri sitä mitä ajattelet karaokesta jos sellaiseen olet törmännyt, todella niinkin voinee käydä ,jopa kerran asiakas tuumasi kuunneltua meikeläistä,että ihan kuin helmiä sijoille täällä olisit heittänyt.Eli meillä on joillakin luojan antama lahja ja väärin käytettynä se ei ole hyvä, eli tuossa tapauksessä paikalla oli tuon lausuman mukaan liian paljon laulun aikana "mölyapinoita" olen joskus tehnyt havainnon,että kun musiikki alkaa niin silloin alkaa myös juorut liikkumaan jopa häiritsevästi konserteissakin olen sen huomannut joissakin taltioissa tapahtuvan


      • identtitettivarkaus

        Muuten toisaalla tapahtui identtitettivarkaus eli nimeäni käytettiin joka näkyy mustalla tekstillä ja minun rekistöröity nimi näkyy sinisellä.
        identtitettivarkaus on rikos
        Eli selvitettävää olisi mutta lähden kisaamaan kaikesta huolimatta MK


      • Hopeaa tuli pari kappaletta perheeseen


    • kuvottaaitserakkaat

      Onko kiva kehua itseänsä?Ja toisia haukkua taitamattomaksi.Olihan lapinlahden sairaalassa prinsessakin, tosin hänkin LUULI olevan prinsessa.

      • Olen myös ollut hoitamassa hitleriä ja monta muuta, joten tunnen hyvinkin alan ja olin myöskin aikanaan Mielenterveys ja vajaamielishoitajien liiton valtuustossa kuusi vuotta joten tunnen myöskin ammattiyhdistyspolitiikkaa ja alalla työskentelyn


    • löyhkänhaju

      Oisit jäänyt hitlerin kaveriksi!

      • Hoitajamyöskin

        Paree on kuitenkin laittaa välillä virkamiehiä kuten ennenkin hoitoon senkin ajan ja tapaukset ovat tuttua,ettei sairaus katso kenehen se kulloinkin iskee ja kuka on vaippoja vailla hoivaa ja huolenpitoa ,joten varmaan sen tietää omaiset ja hoitajat joten vielä moneltakaan ei siten ole korvantaukset kuivuneet kun illistelevät asialla


    • itsekehunlöyhkä

      Joillekkin tuommoinen valtuustotoiminto melkein taivas meriiteissä.Toisille arkipäivää ja ei tarvitse kehua itseään vaikka oikeasti saavuttanut jotain olematta varamies.

      • Muistatko mikä on otsikko Kuorotoiminta ja tänäänkin olimme harjoituksissa elokuun suurtapahtumaa varten jolloin ympäri suomea tulee laululavalle Joensuuhun laulajia.
        Mutta usein laulu myös lohduttaa ja on tukena kuntoutuksessa silloin kun muut kanavat ovat tukossa.Olen pitkään suorittanut myöskin eräänlaista musiikkiterapiaa laitoksissa sairaaloissa ja vanhainkodissa ja myös vankilassa jossa on ihmisiä joten musiikilla on hyvä saada kontaktin ihmisiin .Huomenna jälleen olen toimessa ja tehtävässä
        Kun jokin tehtävä lopuu niin toinen aukeaa tekevälle MK


    • itsekehulöyhkä

      Tuo on hyvää työtä,ei itsensä kehuminen.Hatun nosto sille!

      • Olemmeko niin hitsin köpelöitä täällä että olemme aina alistettu kansanosa jos meillä ei ole rohkeutta ja sisäistä ylpeyttä siihen että meillä on kykyja ja taitoja jos se osa meistä puuttuu olemme aina kerjäläisiä ja haukuttavana vetelyydestä,että ette edes yritä mitään vaan odotatte valmista ja muu suomi( kuten joskus toteavt) syöttää teitä olette käen poikasia jotka pikkulinnut ruokkii , tästä asetelmasta täällä pitää päästä pois


    • slkdjyfghvbvncm

      Mehunpullotus käynnissä vai?

      • Edehdyt nyt ei ole sadonkorjuuaika joten olet tietämätön ja lapsellinen. joka junnaa paikallaan ja muuta ei ole sanottavaa oletko kenties juuri se käen poikanen jota syöttää ne toiset linnut ja olet suu auki ammottamassa vaan ruokaa


    • itsekehulöyhkä

      Tätä juuri Lieksassa aina ihmetellyt,miksi kaikkien työpaikkojen pitäisi tukirahoilla ja toisten tuomana ilmestyä?Kyllä se osaaminen ja ideat voivat meistä itsestäkin löytyä.Jotkut jopa löytänyt.

      • Joo juuri niin. Kevät toi kevät toi muurarin ja kevät toi kevät toi maalarin.. Lihoi linnassa hamppari


      • Konsertti on tulossa hei rullaati rullaati siitä oli keskustelu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      237
      1639
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1328
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe