E3 MARIN kokemus

E3marin

E3 marin onko kokemuksia ko. putiikista?
Olen saanut erittäin halvan venetarjouksen ja houkuttelisi
ostamaan mutta hieman taustoja olisi ennen suurta kauppaa
hienoa tietää.

23

2356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flipperisti

Itse olen kaksi venettä tuolta ostanut ja pääosin varsin myönteinen kuva. Toki aina jotain pientä voi keksiä, mutta enimmäkseen kuitenkin positiivista sanottavaa. Eli minun kokemuksen perusteella tuolta uskaltaa hyvinkin ostaa veneen :)

• NäyttääHyvältä

Ei vaikuta huonolta lukujen valossa. Liikevaihto on hyvä ja mikä merkittävintä, se on pysynyt samana suhdanteesta huolimatta toisin kuin monilla muilla venefirmoilla.

Voittoa on tehty näköjään tarpeen mukaan ja yrityksestä on nostettu sopivasti rahaa niin, ettei ole veroja tarvinnut maksella muttei varannettu talouttakaan.

Edustukset ovat kunnossa eikä henkilökuntaa ole liikaa, verovelkaa ei ole ja yritys on rekistereissä.

• Rabolan

Suomi24;ltä taustoja ;) Olet aivan väärässä paikkassa niitä kyselemässä, ja "saamasi" kaksi vastausta . . . Tua Noi ;)

• Flipperisti

Niin, olen tällä nimimerkillä kirjoitellut aikaisemminkin palstalle, joten ihan oikea ihminen on kyseessä. Mutta jokainen toki uskoo, päättelee ja ajattelee mitä haluaa. Ehkä se on sitten (valitettavasti) niin, että vain haukkumiset ovat uskottavia...

Taloudesta en osaa sanoa sen enempää, mutta hiukan saa osviittaa esim. täältä: http://www.finder.fi/Veneitä ja veistämöitä/E Kolme Marin Oy Ab/PORVOO/taloustiedot/393390

Aiemman kommentoijan väitteet yrityksen taloudellisesta tilasta ovat kyllä todennettavissa (tai kumottavissa), mutta vaativat sopivan palvelun tai maksullisen raportin ostamista.

• Flipperisti
        Flipperisti kirjoitti:

Niin, olen tällä nimimerkillä kirjoitellut aikaisemminkin palstalle, joten ihan oikea ihminen on kyseessä. Mutta jokainen toki uskoo, päättelee ja ajattelee mitä haluaa. Ehkä se on sitten (valitettavasti) niin, että vain haukkumiset ovat uskottavia...

Taloudesta en osaa sanoa sen enempää, mutta hiukan saa osviittaa esim. täältä: http://www.finder.fi/Veneitä ja veistämöitä/E Kolme Marin Oy Ab/PORVOO/taloustiedot/393390

Aiemman kommentoijan väitteet yrityksen taloudellisesta tilasta ovat kyllä todennettavissa (tai kumottavissa), mutta vaativat sopivan palvelun tai maksullisen raportin ostamista.

Pahoittelut hajonneesta linkistä, copypastella se kuitenkin toimii.

• TaitoKorvaaRahan
        Flipperisti kirjoitti:

Ei se mitään maksullista palvelua vaadi, googletat vain firman nimen ja "tulos". Tulos löytyy viideltä vuodelta ja jsokus jutunpätkäkin. Sitten menet YTJ:n sivuille ja haet yrityksen tiedot nimellä tai y-tunnuksella ja katsot onko rekisterissä ja onko verot maksettu.

• VaikeinViimeiseksi
        TaitoKorvaaRahan kirjoitti:

Ei se mitään maksullista palvelua vaadi, googletat vain firman nimen ja "tulos". Tulos löytyy viideltä vuodelta ja jsokus jutunpätkäkin. Sitten menet YTJ:n sivuille ja haet yrityksen tiedot nimellä tai y-tunnuksella ja katsot onko rekisterissä ja onko verot maksettu.

Ja sitten vielä yksi juttu: sinun pitää ymmärtää lukemaasi.

• Flipperisti
        VaikeinViimeiseksi kirjoitti:

Ja sitten vielä yksi juttu: sinun pitää ymmärtää lukemaasi.

Ei täällä kannata mitään edes yrittää keskustella, viisastelu ja suunsoitto kun on joillain turhan lähellä sydäntä. Pari näkökulmaa:

- Laitoin juurikin näytille linkin, josta ko. tulostiedot ilmenee.
        - Se, miten yrityksestä on 'nostettu rahaa' johon tuolla aiemmin viitataan ei käy näistä tiedoista ilmi. Myöskään taseesta ei voi päätellä viiden vuoden tuloksen perusteella juurikaan mitään. Eikä liioin kassavirrasta. Jos nämä saa jostain ilmaiseksi, niin kertokaa ihmeessä.
        - Lukemisen ymmärtämisessä on näköjään itse kullakin vähän haasteita ja parantamisen varaa.

Mutta se siitä. Kertokaa te jotka asiat ymmärrätte miten ne on. Säästyy meiltä muilta aikaa.

• VaikuttaaE3

Vaikuttaa Oy e3-marin Ab nopeasti katsastettuna erittäin hyvin menestyneeltä
      ja kannattavalta yritykseltä. Tuotto osattu optimoida maltilliseksi ja sopivassa suhteessa otettu rahaa ulos yrityksestä. Verot minimoitu hyvällä johtamisella.
      Liikevaihtokäyrä on tasaisen nouseva, eli on kestänyt talouskriisin heittämän meriveden hyvin. Itse uskaltaisin tuolta ostaa. Päämiehenä huippumerkit, Buster ja Flipper.

• 234533

Tuosta kommentista kyllä oikein loistaa E3 sisäpiiriläisen oman firman mainos.

• pskamagneetti
        234533 kirjoitti:

Tuosta kommentista kyllä oikein loistaa E3 sisäpiiriläisen oman firman mainos.

Aina, kun puhutaan hyvää, niin sitä epäillään, mutta kun haukutaan pskaksi ja omistajaa idiootiksi, niin löytyy komppajia.

Eiköhän homma kuitenkin ole niin, että pitkään toiminut kannattava yritys on todennäköisesti hyvä paikka ostaa tavaraa ja katkerat pskanjauhajat taas on huonoja ihmisiä, jotka vain haluavat vetää muut samaan lokaan itsensä kanssa.

Kumpaa uskot enemmän katkeraa luuseria vai menestyjää?

• E3MARINI

Muutaman paatin tuolta ostaneena voi todeta palvelun
      olevan hyvää ja tase on erittäin vahva. Vahva taloudellinen osaaminen yhdistettynä
      merenkulkutekniikan kokemukseen on tehnyt E3 Marinista alueensa suurimman ja kannattavimman venealan yrityksen. Päämiehenä alan tunnetuimmat ja parhaat merkit jotka luottavat E3 marinin toimintaan vuodesta toiseen.
      SUOSITTELEN kaikille, ystävällisen palvelun venetalo!

• 3252523

Pari käytettyä sieltä ostan, hyvä palvelu! Puhuvat myös kieliä

• veneenostaja

Mun mielestä oli huono palvelu tuolla e3-marinissa, tai sitä ei oikeastaan ollut kun olin alkuvuodesta venepakettia ostamassa. Ehkä sellainen 30tkeur kauppa on heille liian pieni. Ostin sitten muualta mistä sain palvelua.

• Marinee3

Muutamia uusia isoja venepakkauksia tuolta ostanut.
      Jotenkin tuntuu että eivät arvosta pienostajia, mutta kun puhutaan yli 100t hinnan
      veneistä niin jo alkaa palvelu pelaamaan lipevästi ja kahvitarjoilut ja kaikki.
      Annan arvosanaksi 7-.

• MercuryMan

Samaa mieltä!

• MercuryMan

Kokemukseni E3 Marinesta on että merkkihuolto ei heitä kiinnosta, venepakettien myynti ainoastaan kiinnostaa. Sain melko tylyä kohtelua kun soitin ja olin tuomassa moottoria merkkihuoltoon. Vastaus oli että olet viimeisenä jonossa ja 20 venepakettia menee ulos ennen kun mun moottori otetaan vastaan ja että se ajankohta on vähintään kahden kuukauden kuluttua. Otin yhteyden Telakointi Lempiseen Loviisan ja homma saatiin eteenpäin. Toki Lempisen touhussakin on kritisoitavaa.

• Kauhiastihämmästynyt

Missä kohti se tyly kohtelu oli? Jos jonossa on 20 ennen sinua ja pari kuukauden kuluttua aikaa niin olisitko halunnut jonon keulille vai mitä odotit ?

• eeeeekolme

E3-marinilta olen saanut todella hyvää palvelua.
      Palvelu paranee huomattavasti kun tehdään käteiskauppaa yli 70ke
      arvoisesta paketista. Ns halvemmat "tuulipukuveneet" myydään kilohinnalla
      ja sellaiset asiakkaat eivät ole parhaassa asemassa ko. kaupassa.

• SaakoETEC

Saako tuolta ETEC moottoreja vai myyvätkö Yamahaa vajaatahtisia pelkästään??

• E3ex

Palvelu on ylimielistä ja kun jotain takuun alaista työtä pitäisi tehdä, niin siinä kohtaa koitetaan kaikki vastuu sivuttaa. Tämä on oma kokemukseni ja valitettavasti kuullut muutamalta tutulta hyvin saman suuntaista.

• Anonyymi

Komppaan tätä ala-arvoisen huonoa palvelua, kun ei ole suuremmasta venepaketista kysymys. Kun olin muutama vuosi sitten ostamassa heiltä Terhi-pakettia, sitä ei olisi haluttu edes myydä, kun oli niin halpa.
      Buster M ja 30ELPT kelpasi jo myydä, mutta kun kone koko viime kesän takuuaikana reistaili, minulle ihmeteltiin, miksi heitä vaivaan kyseisellä asialla.
      Konetta ei viitsitty tutkia, vaihdeltiin vain osia, eikä se tullut kuntoon. Jäin milloin mihinkin tunneiksi veneen kanssa.
      Tänä keväänä pääsiäisenä huoltojen jälkeen moottori ei taaskaan toiminut, ja kun ilmoitin asiasta E3 Marinin myyjälle, hän haukkui minut jälleen pystyyn, että olen pilannut hänen pääsiäisensä.
      Otin eilen Brunswickiin yhteyttä ja he löysivät eilen vian tunnissa, jota E3 teknikot eivät löytäneet koko viime kesänä.
      SSirén

• Anonyymi

E3 on täynnä pintaliitäjiä, veneet ostetaan muualta,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe