Teen mitä haluat. Minulla on todella isot rinnat ja olen märkä. Teen mitä haluat.
maksullista seksiä XXL ja isot rinnat
20
1924
Vastaukset
- chilldick97
Seinäjoki kaukana?
- Anonyymi
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Mitäs se pikku määkijä nyt luulet tietäväsi.
- viestittele
Kiva ois tavata muodokas ja osaava nainen...sponssi on ok.
[email protected]- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Buaahaa mitäs olet paskova itseään toistava pikkumarakatti buaahaa
- maksanpaljon
Ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Xenana kaipasitko vapaa 56 nallekarhua
- Anonyymi
Vastaavia rumapainoisia on baarit väärällään, ilmaisina.
- Anonyymi
Ja niihin sun on tyytyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niihin sun on tyytyminen.
Minulla on ihana, hoikka, 22v, kaunispainoinen, ammattitaitoinen, raitis, iloinen, iloinentyttö palveluntarjoajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ihana, hoikka, 22v, kaunispainoinen, ammattitaitoinen, raitis, iloinen, iloinentyttö palveluntarjoajana.
Niinpä tietysti jos haluat kotanas nähdä asiat noin. Totuushan löytyy siitä mistä aikaiseemin kerroit.
- Anonyymi
Hirviökehoiset eivät kelpaa sexibisneksessä yhtään mininkään.
- Anonyymi
Onko puumiehellä munakin puusta? Pihlajasta pitkä ja suonekas !
- Anonyymi00040
Xenana kaipatko vapaa nallekarhua 58 hirvet himot etsin naista joka tarvi minut loppi 12700 04578748750
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34832Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743