Apua, näen enneunia!

eitätäkiitos

Olen alkanut nähdä unia, jotka toteutuvat. Olen ihan kauhuissani. En ole ikinä uskonut mihinkään hömppäjuttuihin, vaan olen aina ollut vankasti tieteen ja järjen kannalla. Tavallaan näitä on tullut mulla ennenkin, mutta olen laittanut ne vain sattuman piikkiin, mutta nyt sitä tapahtuu ihan jatkuvasti, enkä tiedä mitä minun pitäisi ajatella tästä kaikesta?
Siis, kyseessä ei ole mitenkään erityisen isot asiat, näen enneunia ihan typeristä pikku asioista, mutta kuitenkin ovat ihan selkeitä enneunia. Se mikä näitä unia on yhdistänyt, että kun olen unen nähnyt, asia tapahtuu heti seuraavana päivänä.
Otetaan nyt muutama esimerkki. Työpaikallani pakattiin eräs vanha kone ulkomaille lähetettäväksi, eikä yhtä siihen kuuluvaa osaa löytynyt mistään vaikka porukalla sitä etsittiin. No, kone lähetettiin silti ja osa otettiin toisesta koneesta.
Muutama viikko kului ja olin jo unohtanut koko asian, kunnes näin unen, että minä löysin sen kaivatun osan. Ja heti seuraavana päivänä löysin sen eräästä laatikosta kun etsin jotain ihan muuta.
Ja sitten voi tulla jotain ihan...nää on siis oikeesti tosi typeriä juttuja mistä näen unia, vaikka että kissani oksentaa ja seuraavana päivänä kissani todella oksentaa, vaikkei se ole koskaan koko 5 vuoden elämänsä aikana oksentanut kertaakaan.
Tai että näen unessani hullunkurisen näköiset kengät ja seuraavana päivänä näen ne kengät kirpputorilla. Ihan typeriä, täysin mitättömiä juttuja, mutta kun ne toteutuvat niin tarkalleen, ettei voi enää olla vain sattumasta kyse ja se on karmivaa!
Viimeyönä näin unta maailman suurimmasta käärmeestä ja heti aamulla töissä radiossa sain kuulla, että on löydetty maailman suurin käärme. Oksensin melkein, tää kaikki ei voi olla enää vain sattumaa.
Ja siis nää oli vain muutama esimerkki, näen tosiaan enneunia ihan typeristä jutuista. Vaikkapa, että työpaikalla tulee sähkökatko ja seuraavana päivänä tulee sähkökatko. Tai että vetoketju menee rikki takista ja aamulla vetskari menee rikki. Tällasta kaikkea ihan typerää, mutta kun ne vaan lisääntyy ja lisääntyy, niin alan olla ihan kauhuissani, että mihin tää johtaa?
En voi kertoa tästä kellekään koska kaikki mun perhe, työkaverit ja ystävät pitäis hulluna, he eivät usko tällasiin juttuihin enkä usko itsekään, siksi tämä hämmentää.
En halua olla mikään omituinen ennustajaeukko, haluan pois tämän minusta!

14

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä.se

      Mä olisin tosi iloinen noin tärkeästä kyvystä. Esim. Englannissa käyttävät rikosten ratkaisemiseen selvänäkijöitä. Alkaisin siis kehittämään tätä näköä edelleen.

    • Ehdotus3

      Hae kirjastosta kirja "Unet tietävät". Se on ihan asiallinen kirja tästä aiheesta. Siitä varmasti olisi apua sinulle. Kirjoittajien nimet ovat muistaakseni David Letzner ja Letitia Schwartz, en ole varma ovatko nimet oikein mutta ainakin sinne päin.

      • korjaus-mies

        Nimet eivät ole ihan oikein. David Ryback, ei Letzner. Kannattaisi googlettaa jos ei muista.


    • Tuollaista kykyä ei ole pakko ottaa vastaan. Sanot sille (hengelle) että poistu minusta. Poistu minusta! Sano painokkaasti. Saattaa olla vähän sitkeämpää lajia, mutta ne kaikki lopulta lähtee, kun niitä vastustaa.
      Niillä ei ole oikeutta tulla ihmiseen ilman lupaa. Rohkeasti vastustamaan ilman pelkoa!

      • eitätäkiitos

        Pitääkö minun sanoa se ennen nukkumaan menoa? En todellakaan oo tällasta ite tahtonut, eikä minua kiinnosta alkaa kehittämään tällasta taitoa. Jos sitä pystyy kehittämään, kai siitä pystyy myös hankkiutumaan eroonkin.


      • BlackBerryWay
        eitätäkiitos kirjoitti:

        Pitääkö minun sanoa se ennen nukkumaan menoa? En todellakaan oo tällasta ite tahtonut, eikä minua kiinnosta alkaa kehittämään tällasta taitoa. Jos sitä pystyy kehittämään, kai siitä pystyy myös hankkiutumaan eroonkin.

        Kyllä pystyy hankkiutumaan eroon. Sano se illalla, aamulla, ruokatunnilla, koska vain, sillä ei ole merkitystä milloin sanot.


    • jäitähattuun

      Ei unia tarvitse pelätä. Mutta jos näet unta, että joudut auto-onnettomuuteen punaisen auton kyydissä, niin ei kannata heti seuraavana päivänä mennä punaisen auton kyytiin.
      Kyllä monet muutkin näkevät näitä unia, vaikka niistä ei yleensä puhuta.

    • Nida75

      Kerro sit että loppuiko ne käskemällä. Kiinnostaisi tietää.

    • selevittäkää

      Entä jos ei ole nähnyt sellaisia unia ja sanoo painokkaasti, että haluaa nähdä niitä? Alkaako niitä sitten nähdä?

      • Iloasuuminussa

        Paljon on mahdollista, että toivomasi saat, mutta jos sitä haluat, pyydä Jumalalta ja mieti tarkkaan, mihin tarkoitukseen. Se pahiskin nimittäin käyttää samoja konsteja ja veikkaisin, ettet halua sen lahjoja.


    • unettoteen

      Minäkin näen silloin tällöin enneunia. Näin enneunen Irakin sodasta jossa presidentti syöstiin vallasta. Muutamaa päivää ennen näin unen kuinka hyökyaalto hävitti Thaimaassa taloja ja ihmisiä. Läheisistäni olen nähnyt asioita jotka ovat toteutuneet juuri sellaisena kun olen ne nähnyt. Meidän eräistä valtaapitävistä ihmisistä olen nähnyt viimeaikoina erittäin outoja unia. Isäni äkkikuoleman näin kolmea päivää ennen unessa. Monen ihmisen poismenon olen nähnyt etukäteen unessani. Enneunen vain tietää, kun se jää hallitsemaan ajatuksia päiviksi.
      Juuri enneunet ja niiden toteutuminen ovat saaneet minut vakuuttumaan elämän ulottuvuudesta paljon laajemmalle kuin aistimme pystyvät havaitsemaan. Olen vakuuttunut elämän jatkumisesta toisessa olomuodossa kun tämä elämä täällä päättyy.

    • bbgg

      smahan se on monella että näkee enneunia, ala pitää kirjaa unista..

    • Iloasuuminussa

      Terve tuloa joukkoon. Minulle tapahtuu samaa ja kuulun sukuun, jossa enteiden näkeminen on säännöllinen puheen aihe. Sen kanssa oppii elämään ja tulee sitä ikävä, kun ei vähään aikaan näe mitään. Jos ei muuta, niin saa pohdittavaa arjen harmauteen.

      Olisin sitä mieltä, ettei näkemisen lahjaa kannata pois toivoa. Ennemmin kannattaa pyytää Jumalalta, että voi muuttaa lahjansa siunaukseksi niin itselle kuin muille.

      Lopuksi vielä vinkki siltä varalta, ettet tiedä: Raamatussa vanhan testamentin puolella Joelin kirja kokonaisuudessaan on mielenkiintoinen, mutta 3 luku erityisesti kertoo lahjastasi. Toki on Raamatussa asiasta muitakin kohtia, mutta kun sanoit tämän tulleen yllätyksenä.

      Mielenkiintoista tutkimusmatkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe