Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suzuki Vitara S AWD 1.4 turbo 6AT

Ricracing

Tilasin tänään, kesäkuussa valmistetaan ja heinäkuussa pitäisi tulla.
Perustelut: Kokenut AWD valmistaja ja todella hyvällä vakiovarustuksella.
Kevyt auto jota on lehdistössä kehuttu ja joka sai TM: talvitestissä arvosanan 8.4 ja neljä tähteä.

26

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzukikuski_ex

      No siinä suzukin myynti nousi muutaman prosentin tänä vuonna. Ihmetystä herättää se, että miksi joku viitsii vartoa kuukauksia jotsin nou padi autoa, joita juurikaan kukaan muu ei osta. Nooh jokainen taplaa tyylillään ja aloittajakin näkyy katuneen päätöstään koska katkerana yrittää pönkittää itsetuntoaan puolustamalla väärää valintaansa. Jos kyseinen auto olisi vähänkään hyvä, sitä suomalaiset ostaisivat kuten muita citymaastureita kuten nissan, opel ym ym...

    • kannattiodottaa

      "Ihmetystä herättää se, että miksi joku viitsii vartoa kuukauksia jotsin nou padi autoa, joita juurikaan kukaan muu ei osta."
      Kun en tarvitse mitään motarikiitäjää, vaan luotettavan kulkuvälineen, joka on parhaimmillaan silloin kun on haastavat ajo-olosuhteet niin Vitara oli hyvä valinta.
      Päivääkään en ole vielä katunut, että valitsin Vitaran.Hinta ja varustetaso on autossa kohdallaan.

      • vitaramies

        Kuulut todella harvinaiseen vähemmistöön maassamme, koska Suzukia myydään todella pieniä kappalemääriä suomessa. Ihme juttu, jos kerran auto on noin verraton? Jokin vaan on kilpailijoissa paljon paremmin, mitä on myyntilukuihin luottaminen.


    • choises

      Eipä Tuo Suitsun tekniikka tahdo kestää jakolaattikkoja posahtaa mutta jos varovastti ajelee tasaisella tiellä,, no eipä tule montaa vastaan .

    • snautti

      Suzukin citymaasturit ovat helkkarin huonoja ajettavia, varsinkin tuulisella säällä. Varaosia joutuu odottamaan kolmisen viikkoa.

    • Farma

      EI OO SUSUN VOITTAJAA; AUTO ON, KUIN PIENI R&R (kestää, kulkee ja melkein yhtä harvinainen herkku)!

      • seRR

        Ruosteinen Romu.


    • Farma

      LOISTO VALINTA, jopa R&R-tuotteita parempi.

    • nukuyösipelle

      Kertoo paljon sukisuki-myyjän syvästä epätoivosta, kun pitää keskellä yötä tehdä tuollaisia keskustelunavauksia myyntilukujen nousun toivossa...

    • automyyjä_

      Aikas jannu olet, kun olet tilanut auton "tänään"jo ja kello on viestiä lähettäessäsi 00:51.
      Kaksi vaihtoehtoa, olet joko alkoholisoitunut Suzukista haaveileva yhteiskunnan hylkiö tai sitten sulla on vitara ja olet siihen helvetin pettynyt, osamaksut painaa päälle ja yrität piristää itseäsi postaamalla paskaa tänne.

    • Ekri

      onnea valinnalle, varmasti hyvä peli hintaluokassaan.

      • Joma___

        Joo-o, hyvä peli varmaan, mutta autona huono.


    • 1234443

      Oikeasti hyvä ja turvallinen valinta. Paljon luotettavampi kuin joku wv tms. euroromu.

      • kikkiikki

        No miksei sitä sitten juurikaan kukaan osta, jos on niin hyvä ja luotettava? WV ja euroromut myyvät erinomaisesti suomessa.


      • kukuukku
        kikkiikki kirjoitti:

        No miksei sitä sitten juurikaan kukaan osta, jos on niin hyvä ja luotettava? WV ja euroromut myyvät erinomaisesti suomessa.

        Ihmiset tekevät myös paljon muuta tyhmää.


      • omia.polkuja.talsiva
        kukuukku kirjoitti:

        Ihmiset tekevät myös paljon muuta tyhmää.

        Nimenomaan, joukossa tyhmyys tiivistyy ja sopulit ostaa samanlaisen harmaan golffin tai korollan kun naapurillakin on semmoinen.


    • PoorMan

      No, tuohon voisi puolueettomana köyhänä sanoa: sekä Toyota Corolla että Suzuki Vitara ovat suht. laadukkaita autoja. Vaikkakaan mulla ei kumpaiseenkaan merkkiin / malliin ole varaa jos uusi pitäisi hankkia.

      • komunesa

        Se nuissa on eroa, että corollaa ostetaan suuria määriä suomessa, toisin kuin susukija. Juuri kukasn ei huoli susukeja.Susukija ei muutenkaan kukaan pidä autona, vaan motskarina ja perstuupparina paateissa.


      • susukisti

        Minä olen ostanut SX4;n,ajanut tyytyväisenä 111000 km. Ei ainuttakaan vikaa ole ilmennyt.


      • susukisti
        susukisti kirjoitti:

        Minä olen ostanut SX4;n,ajanut tyytyväisenä 111000 km. Ei ainuttakaan vikaa ole ilmennyt.

        Joo, kone tosin vaihdettiin takuu aikana ja vuosi sitten vaihteisto minun laskuun. Takaperä ääntää, mutta mitää muuta vikaa ei ole ollut.


      • huhhuhvaa
        susukisti kirjoitti:

        Joo, kone tosin vaihdettiin takuu aikana ja vuosi sitten vaihteisto minun laskuun. Takaperä ääntää, mutta mitää muuta vikaa ei ole ollut.

        Siis ei juma....et ei niinku oo muit vikoi ollu. Susu painii ihan omassa juntti-sarjassa.


    • Adferetsky

      Vaikka Suzuki ei mikään maailman huonoin auto ole, on pakko myöntää, että monelle on yllätys kuulla, että SUZUKI edes on automerkki. Yhdistävät enempi motskareihin ja mönkkäreihin. Ja on kai sellainen SUZUKI-viulukouluvihkokin ollut joskus ja kuuluisa SUZUKI-metodi viulunsoiton opetuksessa. Nuo musiikki-mielleyhtymät ja moottoripyörä-mielleyhtymät ovat olleet olemassa jo kauanennekuin tuli tietoa, että SUZUKI-autoja on.
      Mun autot on Suzukeja ja todella saa aika tavalla vakuutella, että sellainenkin automerkki on ihan aikuisen oikeasti. Oma kokemukseni on on, että JAPANISSA tehdyt GRAND VITARATja Jimnyt ovat viel suht hyviä autoja, mutta Unkarissa tehdyt kuten Swift ovat jo heikompilaatuisia. Suzukin vanhahtavan imagon kruunaa se, että yhtiön TJ taitaa olla joku lähes ysikymppinen äijä. Hyvin autot silti on toiminut. Varaosien saatavuus on tosin kysymysmerkki...

      • DaciusDusteriensis

        Suzuki ei varmaan olekaan maailman huonoin automerkki. Mutta mikä sitten on? Daciako?


      • kilikiik
        DaciusDusteriensis kirjoitti:

        Suzuki ei varmaan olekaan maailman huonoin automerkki. Mutta mikä sitten on? Daciako?

        Kun katselee suomen myyntitilastoja, niin dacia se ei ainakaan ole, mutta kuinkas on suzukin laita onnettomalla myyntimäärällä siivitettynä?


    • susukisti

      Vitaran rekisteröinnit tammikuu 88 kpl,helmikuu 92 kpl maaliskuu 101 kpl Trafin ensirekisteröintitilastossa.

      Ei mielestäni ihan huonoja lukuja varsinkin kun Suzukilta on turha odottaa lisävarustekampanjoita joilla mahtimerkit yrittää vauhdittaa myyntiä.

    • Ricracing

      Kiitokset mielipiteistänne. Ihan omalla rahalla tulee maksettua väliraha ja eka Suzuki mulle. Jopa prätkät olivat aikaisemmin eri merkkisiä. Puhumattakaan siitä että olen ajanut muuan kolmikirjaimisellä saksalaismerkillä noin 15 auton verran yli 30 vuotta.
      Mutta nyt halusin kokeilla jotain ihan muuta.
      Lupaan että raportoin sekä hyvät että huonot puolet.
      En edes itse tiedä mitä on tulossa, mutta otan kyllä selvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe