Tarve olisi kahdelle 250 ah AMG akulle. Mikä olisi hyvä akku hinta/laatusuhteeltaan? Aika monen mainostajan akkujen painoissa on tuossa teholuokassa painoeroa 56-71 kg, joten jotakin muitakin eroja niissä varmaan on. Rajaan vielä hintahaitaria eli akut pitäisi mahtua 260-450 €/kpl hintahaarukkaan. Rolsseihin minulla ei ole varaa, eikä halua.
Toivon, että vastaukset ei heti karkaa väärille urille tulevaisuuden akuista ja niiden mahtavauudesta. Pysytellään vastauksissa suomen markkinoilla olevissa tuotteissa ja mielellään vielä omakohtaisten kokemusten kanssa.
Hinta/laatusuhteeltaan hyviä akkuja
11
5337
Vastaukset
- 2000a
Hinta ainakin on puuilon akuissa halpa. 220a/100h 269e ja ulkoapäin prikuulleen sama kuin motonett agm ja sama paino 61 kg.motonetissä muistaakseni 349e. Ittellä noita pari kipaletta vaan kestävyyestä en tiiä kun ollut vain muutaman kk
- lähestäynnä
Kyllä ne halvatkin akut aika hyvin kestää, mutta pitää olla paljon tarkempi kuinka tyhjiksi ne purkaa. Jos akun varaustasoa ei päästä laskemaan alle kahta kolmasosaa, niin se kestää lähes tuplaten kuin puolityhjäksi purkaen. Samaten latausvirta ja logiikka on tärkeää sekä millä virroilla akkuja purkaa.
- agm
Mulla olis tarve 4kpl akkuja ?
Ei puuilon netin mukaan ole AGM AKKUJA- 2000a
Ainakin raision myymälässä on ollut. Soita ja kysele. Kun googletat agm 220a puuilo niin tulee akku esiin. Lukee väliaikaisesti loppu mutta silti myymälässä on ollut
- Jupi1
Pistin Puuiloon kysymyksen akuista. Jaan vastauksen, kun sen saan.
- Jupi1
Kieltämättä Motonetin ja Puuilon akut täsmälleen samat kuvat, millilleen sama koko ja paino, jopa tuo akun päädysä oleva pikkutarra. Hyvä huomio 2000a!
http://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011303/Products/6430055261394
http://www.motonet.fi/fi/tuote/900220/Vapaa-ajanakku-AGM-220Ah-Aurinkopaneeli
Hintaero kuitenkin 80,00 €/kpl - Anonyymi
Minulla on mökillä 245ah AMG akut paino 65kg kestänyt10 v. Nyt vaihdan uusiin Ritari akkuihin 260ah AMG. Paino74,5 kg. Akkujen teho perustuu niiden painoon huom. Toiminta aika näille akuille on annettu 12v. Panelien teho pitää olla riittävän tehokas niin että isollakin kulutuksella ne pystyy lataamaan akut täyteen päivän aikana.itse laitan 2kpl 260w panelia ja vanhan 180w . 3 akulle
- Anonyymi
Neljä vuotta vanha keskustelu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä vuotta vanha keskustelu....
Ja aina ajankohtainen
- Anonyymi
Ne pitäisi olla vain 2v kennoja, ei tarvis koko akkua uusia jos yks kenno menee maitohapoille.
trakstorissa joka ainoa akku on vaihdettu yhden vikakennon takia. ja autoissa sama toki.- Anonyymi
Suomessa ei ole varaa ostaa 2v kennoja ?
Maksavat kamalasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730