miksei apteekista muka enää saa amfetamiinia laihdutuslääkkeeksi.kävin kysymässä monesta apteekista. onneksi kadulla tuli vastaan omituinen huumemies joka myi minulle 50 grammaa.mutta se oli kamalan kallista ja seassa oliilmeisesti rotanmyrkkyä, koska olen menettänyt kivekseni ja minusta tuli myös täysin impotentti. onko tämä normaalia
mitä ihmettä
olaf_srossenberg
3
450
Vastaukset
- tohtoriKuraperse
Rotanmyrkky ei aiheuta kuvaamiasi oireita.
Vaimosi kertoi, että olet ollut impotentti jo ennen kokeiluasi.
Eivät ne kivekset ole mihinkään kadonneet. Sinulla vain ne herneet eivät ole vielä laskeutuneet js ovat piilossa siellä nivusissa prinssin nakin takana.
Mutta otitko rahapulassasi poskeen tai peppuun siltä myyjältä?
Jos otit, niin sinulla saattaa olla HIV, hepatiitti tai ainakin suu- ja sorkkatauti. - Puppe697
Ole huoletta, tuo on aivan normaalia. Hyvää kevättä sinulle!
- eiamfetamiinin
Menikö kivekset mustaksi?. Jos meni syy on arsenikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460