mitä ihmettä

olaf_srossenberg

miksei apteekista muka enää saa amfetamiinia laihdutuslääkkeeksi.kävin kysymässä monesta apteekista. onneksi kadulla tuli vastaan omituinen huumemies joka myi minulle 50 grammaa.mutta se oli kamalan kallista ja seassa oliilmeisesti rotanmyrkkyä, koska olen menettänyt kivekseni ja minusta tuli myös täysin impotentti. onko tämä normaalia

3

451

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtoriKuraperse

Rotanmyrkky ei aiheuta kuvaamiasi oireita.
      Vaimosi kertoi, että olet ollut impotentti jo ennen kokeiluasi.
      Eivät ne kivekset ole mihinkään kadonneet. Sinulla vain ne herneet eivät ole vielä laskeutuneet js ovat piilossa siellä nivusissa prinssin nakin takana.
      Mutta otitko rahapulassasi poskeen tai peppuun siltä myyjältä?
      Jos otit, niin sinulla saattaa olla HIV, hepatiitti tai ainakin suu- ja sorkkatauti.

• Puppe697

Ole huoletta, tuo on aivan normaalia. Hyvää kevättä sinulle!

• eiamfetamiinin

Menikö kivekset mustaksi?. Jos meni syy on arsenikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1214
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      98
      975
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      60
      816
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      811
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      807
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      125
      759
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      2
      714
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      59
      591
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      41
      518
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      506
    Aihe