Onko olemassa vakuutusyhtiöiden ilmaisia MAKSETTUJA miehiä. Ajat sitten oli vesivahinko tarkastamaan tuli bulvaani joka kuvitteli olevansa teräsmies,, Houri kuin tosi-asiaa että vesivahinko ei ole ulettunut olohuoneen puolelle. Päästeli tulemaan kuin tosi asiaa (oli varmaan irrotettu justiinsa letkuustansa) tiesi 30v kokemuksella (nosti vakuutusyhtiön palkkaa) että rajottuu pesuhuoneeseen. Todellisuudessa vahinko oli levittäytynyt puoleen taloon olohuonetta myöden. Nämähän eivät korvaa nykyään kuin kerran saman vahingon/ vaikuttaa Lähi-tapiolan homma nyt samalta olen viikon odottanut eikä ole soitettu kuin SALATUSTA numerosta homma siis haisee jo oikein kunnolla. Konttorilla ei saa antaa mitään sitoumusta vaan VAKUUTUS BULVAANI tulee salatujen yhteystietojensa kera tarkastuskäynnille. Jos nämä on niitä justiinsa letkuusta irrotettuja vieläkin niin rupiaa päästää vakuutusyhtiö skeidaa kinka hän tietää 30v.... Tosi asia on jotta kupari käyttövedessä syöpyy tasaseen sisältäpäin ilman ulkoisia merkkejä. PALAAMMA ASTIJALLE.. =0
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550