Paljon on viestiketjuja aihe alueella Paikkakunnat / Pirkanmaa / Ikaalinen.
Joka päivä näyttää olevan lisätty uus ja kaikki on jostain raimosta jolla on ongelmia suolen kanssa ja kaikesta muusta randomista.
Onko nää kaikki joidenkin samojen trollien laittamia meinaan noita viestiketjuja on paljon ja viestejä on paljon. Vai onko nää oikeesti jotain vanhuksia jokka juoruaa toisten taksiin paskomisista ja muista? :D
Mitä tämä on?
22
466
Vastaukset
Samat henkilöt täällä keskustelevat keskenään. Minä, Rouva Hoikkala, pikkujarmot sekä Jarmo itse kirjoitamme suurimman osan palstan viesteistä.
- hullu.palstaterroristi
Rouva Hoikkalana esiintyvä skitsofreenikko tosiaan laittaa
kaikkea kakkaan liittyvää sairaan mielensä tuotosta palstalle
kymmenillä eri nimmareilla keskustellen niillä yksinpuheluaan. - Anonyymi
hullu.palstaterroristi kirjoitti:
kymmenillä eri nimmareilla keskustellen niillä yksinpuheluaan.Osa henkilöistä ei tiedä olevansa mukana keskusteluissa
- Anonyymi
hullu.palstaterroristi kirjoitti:
kymmenillä eri nimmareilla keskustellen niillä yksinpuheluaan.Häntä on aivan turha syyttää tästä sotkusta!
- AulikkiJ
Raimolla ei ole ongelmia suolen kanssa. Jarmolla sitä vastoin niitä on enemmänkin.
- kakkala.aina.kakkaa
Aulikilla on kaikkein eniten ongelmia suolensa kanssa
kuten myös rouva Kakkallakin. kakkala.aina.kakkaa kirjoitti:
kuten myös rouva Kakkallakin.Ei Aulikilla ole tällaisia ongelmia. Eräällä asiakaskunnan jäsenellä sen sijaan on ollut, hänet tunnemme nimellä Jarmo.
- AulikkiJ
kakkala.aina.kakkaa kirjoitti:
kuten myös rouva Kakkallakin.Suosittelen kakkala.aina.kakkaa nimimerkille että hänen on hyvä muistella, kuka kakkasi ja minne?
- ääiiiteeepyyyhkiiiin
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Vihjailetko jotakin? Sinulla on vaitiolovelvollisuus näistä asioista.
Vajakilla on taas toinen rooli, ei sinusta humoristia tule
mutta apinasta käyt täydellisesti.
Minun suoleni toimii yhtä hyvin kuin voideltu peräaukko anaaliseksissä.
- ääiiiteeepyyyhkiin
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Liukas siemenneste aikaansaa sen että uloste karkaa takseihin.
Vajakki puhuu siitä mistä haaveilee.
Kyllä se on totta. Spermat jatkuvasti persereijässä tekee perse suolesta liukkaan ja paskat valahtaa autoihin.
- Anonyymi
hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:
Kyllä se on totta. Spermat jatkuvasti persereijässä tekee perse suolesta liukkaan ja paskat valahtaa autoihin.
mode jatkaa hourujaan sininimmarillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode jatkaa hourujaan sininimmarillaan
ja hoitaa homman tosi siististi ja ammattimaisesti.
Vaikka olenkin monesti paskantanut spermaa, niin se ei tarkoita että olisin ottanut porkkanaa vahvempaa anaaliini.
- Anonyymi
Ikaalisten palsta eroaa selkeästi muista lähiseudun palstoista. Täällä asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä mutta huumorilla ja pilke silmäkulmassa.
Muut paikkakunnat saisivat ottaa mallia Ikaalisista.- Anonyymi
palstasta voidaan puhua taiteena
- Anonyymi
mode kehuu hourujaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode kehuu hourujaan
hänen kelpaa olla ylpeä palstan korkeasta tasosta.
- Anonyymi
Päivä lähtee käyntiin munalla
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579