Joka on tappanut Kristittyjä miljoonia ja edelleen estää Kristittyjen toimintaa.
Missä PROFETIAT Venäjää vastaan.
VenäjäTuhottava
1
50
Vastaukset
Profetioita Venäjää vastaan löytyy kaikilta nettisivujeni Profetioita-sivuilta sekä vanhemmilta sivulta www.kolumbus.fi/jouko.piho että uudemmilta sivuilta www.jouko-piho.fi.
Voisin mainita erikseen yhden profetian, joka löytyy uudemmilta sivuiltani Profetioita 5 -osiosta osoitteesta http://www.jouko-piho.fi/211357871 päivämäärän 12.1.2016 kohdalta otsikkona Venäjä kutistuu, Siperia Kiinalle ja Pietari irti Venäjästä.
Jo saman sivun alussa on kartta tulevaisuudessa paljon pienentyvästä Venäjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682