Ylvästely AKT:n toimistossa Helsingissä, kolme puheenjohtajaa, joilla ihan oma agenda, eivät välitä SUomen tai jäseniensä hyvinvoinnista. Piiraisen mukaan vasta vuodenvaihteessa menevät liittoneuvotteluihin. Vastuutonta. Viedäänkö koko hallitusta kuin pässiä narussa. Jäsenkunta on ainakin eri mieltä. Sopimaan sieltä!
AKT:n hallitukseen kuuluvat liiton puheenjohtaja, 1. ja 2. varapuheenjohtaja sekä 17 jäsentä:
Marko Piirainen, puheenjohtaja, Helsinki
Arto Sorvali, 1. varapuheenjohtaja, Helsinki
Harri Pasanen, 2. varapuheenjohtaja, Helsinki
Kauko Lipponen, hallituksen varapj, Kuopio
Vili-Petteri Adamsson, Tampere
Jani Hartikka, Helsinki
Tero Anttonen, Oulu
Anita Hellman, Helsinki
Tom Hemming, Kotka
Pertti Honkanen, Oulu
Markus Jokikokko, Uusimaa
Kari Jääskeläinen, Jyväskylä
Vahur Lihtkivi , Rovaniemi
Kari Markkanen, Kokkola
Markku Mäntysaari, Pori
Urpo Soini, Kemi
Jere Pulska, Uusimaa
Milko Vaak, Lahti
Päivi Viljasalo, Helsinki
Kari Virinsalo, Kouvola
AKT ON VASTUUTON LIITTO
5
145
Vastaukset
- asenneratkaisee2
EIkö kentän ääni kuulu? On siellä Porinkin edustaja. Ei kukaan lakkoja halua. Sopimaan.
- lakkaanyjo
Puhu vain omasta puolestasi, lakkoon haluavia löytyy, kun syy on tarpeeksi hyvä.
- työkannattaajuu
Akt kokee vastuunsa hoitaa jäsenistönsä työntekijöiden asioita - ei työnantajien etuja.
- Porin.omia.napojako
Missäs välissä Helsinki on Poriin liitetty kun sisällössäsi kirjoitat Helsingissä tapatunutta Porin alueeen asiana, mielesäsi siis helsingin jutut sopivat mainiosti Porin alueen asioihin. No ilmeisesti olet se jonka asiat pyörivät sen tutun jaturvallisen Porilaisen navan ympäryställä, kauemmas kun Porilaisen navasta ei porilainen uskalla poistua
- luejalaulasinävaan
Helsinki liitettiin Poriin jo viikko sitten. Seuraa uutisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213