Kukkakauppa

jotse

Ostimpa tuosta 3 tien varresta olevasta kukkakaupasta ruusupelargonian oli ihan hyvän näköinen sain vielä neuvon että ei pidä kastella kukkasta kuin kerran viikossa,no eipä tarvinnut kastella 4 päivän päästä kukkanen oli siinä kunnossa että sai viskata roskikseen.

7

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otrovokki

      Se oli vanhan kääpän lumekukka.

    • Hoitovinkit

      Taisit kusta ruikkia kännissä sen päälle. Olisko siitä ottanut itteensä?

    • kuurnankukka

      Meinasin allergikkona tukhetua kun avasin kukkakaupan oven, niin täynnä tupakansavua ja hajua tuo kauppa oli!

      Hämmästyin todella, koska ei edes ravintoloissa saa nykyisin tupakoida.

      Kyllä sentään kauppiaitten sen verran pitäisi kunnioittaa asiakkaitaan etteivät vaarantaisi heidän terveyttään pinttyneellä tunkkaisella tupakanhajulla.

      • Havainnoijat

        Eikö allergikko ole yhtään allerginen sadoille erilaisille kukille? Taitaa olla rutisemisen syy korvien välissä. Vaikene sinä valkeaksi kalkittu muuri!


      • osrhjt

        jos kauppa oli täynnä savua niin mitä änkesit sinne ??? TYHMYYTTÄSI


    • K.Ateus

      Höpö höpö nyt vaan. Kannattaa varoa sen epätotuuksien kirjoittamisen kanssa, jonain päivänä joku voi tehdä itsellesi samoin.

    • ren.tukka

      Hei sinulle "Totuus"! Jos olet joskus ollut myyjänä/ asiakaspalvelussa, niin luultavasti olet saanut potkut, ainakin kirjoituksesi perusteella!!

      Luuletko, että yksityisyrittäjillä on aina aikaa vastata VAPAAPÄIVINÄ kaikkien s.posteihin? Lisäksi sekin olisi työaikaa, eli 24/7 pienyrittäjät yleensäkin työskentelevät.

      Kyllä kaikki asiat saadaan selvitettyä hyvällä käytöksellä, mutta tänne kirjoittelemalla törkeään tyyliin et saa kuin vihamielisyyttä. Vanhana kauppiaana en toivoisi sinunlaisiasi koskaan kauppaani, joten Lunetten myyjä/kauppias on vain luultavasti onnellinen siitä!! Olet varmasti käynyt tilaamassa kukkia "halvalla", että saisit sitten valittaa jälkeenpäin! Olen näistä asiakkaista kuullut useinkin, tai sitten olet joku kateellinen kukka-kauppias.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe