miksi kylpylässä on

rasismia?

olen muutaman kertaa käynyt kylpylässä. ja koska olen tummahko tavallinen mies. niin on todella ikävää se. että kaikki katselevat minua. koska olen erillainen. miksi? eikö suomalaiset tiedä sitä. että erillaisuus on olemassa. kun pitää kasella niin pitkään tummaihoista ihmistä. sama myös suhkun puolellakin. sielläkin katsellaan pitkään minua. ja yhteis höyry saunassa. olen monta kertaa huomannut. sielläkin katsellaan. ja pientä vihan katsetta näkyy. vesileppiksessä tulee käytyä. koska harrastan uintia ja saunomista. hyväksykää erillaisuus koska se on olemassa.

3

2660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hm....

      > ja pientä vihan katsetta näkyy.

      Yksi mahdollinen vaihtoehto:

      Minä yritän saada tuollaista vihan katsetta aikaan, kun ulkomaalaiset menevät peseytymättä uikkareissa tai shortseissa saunaan tai uimaan. Jotkut ulkomaalaiset siis eivät todellakaan peseydy tai jos käyvät suihkussa, niin pitävät koko ajan shortsit tai uikkarit yllä.

      En itse kiinnitä muutoin huomiota, oli ihminen tummahko tai vaaleampi. Onhan nyt valkoihoisissakin ruskettuneita ihmisiä, jotka siis ovat tummahkoja. Jos toinen on ihan musta, niin ehkä katson tarkemmin, koska mustia nyt ei vaan näe niin paljoa täällä ja ihminen on utelias. Ei olla totuttu eli koeta vaan kestää! Ja mustaa saatan katsoa vähän pidempään, jotta näkisin kasvot... en nimittäin näe ilman silmälaseja hirveän tarkkaan. :-)

      Vai mitä katsomista tarkoitat?

      • ei minulla ole uikkaria päällä kun olen joko suihkussa tai saunassa eikä myöskään höyry saunassakaan ja peseydyn aina ennenkun menen saunaan ja uimaan en ole musta tarkoitan sitä vihan katsetta joka näkyy niiden silmistä eli eivät hyväksy erillaisten ihnmisten tulevan sinne lainkaan


    • Hurssi

      Jotenkin kumma ajatella, että jokin pitäisi hyväksyä sen takia, että se on olemassa O_o Tiedän monta asiaa, joita en hyväksy vaikka ne todellisia ovatkin, mutta tummaihoiset eivät kuulu näihin.

      Niitä katseita voi tosiaan tulla monista syistä. Joku tuijottaa koska olet musta, joku toinen taas, koska ehkäpä et pese itseäsi. Eipä sitä voi tarkkaan sanoa.

      Varmasti rasismiakin on, mutta voi tämä johtua muistakin syistä. Älä ainakaan rupea rasismista solvaamaan ihmisiä, jotka eivät oikeasti ole rasistisia. Se saa heidät ärsyyntymään toden teolla :P

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe