Identtiteettivarkaus sivustolla

Keskustelupalstalla joku henkilö käytti nimeäni joka on selkeästi identtitettivarkaus Minun rekistöröity nimi näkyy sinisellä ja tuo henkilö kirjoitti mustalla vain viiva nyt etu ja sukunimen välissä.
Olen pitkän aikaa joutunut sabotaasin kohteeksi jolloin esim tiedotusvälineille että ihmisille on lähetetty asiatonta törkypostia MK

7

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KadonnutIdentiteetti

Jospa se identiteetti on pudonnut? Käyppä kysy löytötavaratoimistosta jos joku on sen löytänyt ja palauttanut sinne? Varaudu 10% löytöpalkkion maksuun!

• puuntakaa

Saatan olla eri mieltä asioista kanssasi. Nostan sinulle hattua siitä, että rehellisesti kirjoitat omalla nimelläsi. Siihen ei moni pysty!

• murkku.kyrpinen

Vastaahan millaista on asiallinen törkyposti.

• Nimimerkkisi ei ole asiallinen vaan puolijauhoosen tekemä
        Kyllä tuon asian asiallinen keskustelija huomaa.
        Millaisen kasvatuksen olet saanut ?

• lankomies

Identiteettivarkaus ei ole iloinen asia. Siitä seuraa monenmoista harmia.

• Kolmas_Markku_Korpinen

Onko herra Korpinen selvittänyt kuinka monta "nimesi käyttäjää" on Suomessa?
      Olettaisin ettei sinulle ole myönnetty yksinoikeutta siihen!

• markkukorpinen

Lieksassa asuvana ja nimeni rekisteröityneenä minulla on tällä palstalla siten sinisellä näkyvä nimeni.
        Selvää on että nuo toiset aidot henkilöt ovat erittäin asiallisia myös ja sellaisissa tehtävissä ,että tokko tuollaista toimintaa harrastaisivat kyllä nyt on jälleen havaittavissa kehittymätöntä toimintaa se voi jokainen havaita kiusantekoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      306
      2827
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      92
      1706
    3. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      64
      1436
    4. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      62
      1421
    5. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      32
      1415
    6. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      85
      1363
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1282
    8. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1273
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1219
    10. Kaahailijat

Onse kumma ettei saaha mitään rotia nuihin kaahailijoihin.Mönkijöillä ja mersuilla kaahaillaan hiihtoladut ja tiet sonal
      Suomussalmi
      55
      1153
    Aihe