Keskustelupalstalla joku henkilö käytti nimeäni joka on selkeästi identtitettivarkaus Minun rekistöröity nimi näkyy sinisellä ja tuo henkilö kirjoitti mustalla vain viiva nyt etu ja sukunimen välissä.
Olen pitkän aikaa joutunut sabotaasin kohteeksi jolloin esim tiedotusvälineille että ihmisille on lähetetty asiatonta törkypostia MK
Identtiteettivarkaus sivustolla
7
150
Vastaukset
- KadonnutIdentiteetti
Jospa se identiteetti on pudonnut? Käyppä kysy löytötavaratoimistosta jos joku on sen löytänyt ja palauttanut sinne? Varaudu 10% löytöpalkkion maksuun!
- puuntakaa
Saatan olla eri mieltä asioista kanssasi. Nostan sinulle hattua siitä, että rehellisesti kirjoitat omalla nimelläsi. Siihen ei moni pysty!
- murkku.kyrpinen
Vastaahan millaista on asiallinen törkyposti.
Nimimerkkisi ei ole asiallinen vaan puolijauhoosen tekemä
Kyllä tuon asian asiallinen keskustelija huomaa.
Millaisen kasvatuksen olet saanut ?
- lankomies
Identiteettivarkaus ei ole iloinen asia. Siitä seuraa monenmoista harmia.
- Kolmas_Markku_Korpinen
Onko herra Korpinen selvittänyt kuinka monta "nimesi käyttäjää" on Suomessa?
Olettaisin ettei sinulle ole myönnetty yksinoikeutta siihen!Lieksassa asuvana ja nimeni rekisteröityneenä minulla on tällä palstalla siten sinisellä näkyvä nimeni.
Selvää on että nuo toiset aidot henkilöt ovat erittäin asiallisia myös ja sellaisissa tehtävissä ,että tokko tuollaista toimintaa harrastaisivat kyllä nyt on jälleen havaittavissa kehittymätöntä toimintaa se voi jokainen havaita kiusantekoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3062827Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.921706Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku641436Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka621421- 321415
- 851363
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791282Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761273- 531219
Kaahailijat
Onse kumma ettei saaha mitään rotia nuihin kaahailijoihin.Mönkijöillä ja mersuilla kaahaillaan hiihtoladut ja tiet sonal551153