Tein äsken hakemuksen tuollaiseen netistalainaa.fi palveluun. On ilmeisesti joku aika uusi yritys kun en löytänyt mitään keskustelua sivustosta?
Eihän tuo mikään halvin ole mutta euroloan, credit24 ja vivus löytyy valitettavasti jo. KK-erä oli aika pieni, 250 euroa ja hain siis 2000 euroa. Tuon pystyis jopa maksamaan...
Nyt odotellaan lainapäätöstä, peukut pystyyn!
Kokemuksia Netistälainaa.fi??
9
683
Vastaukset
- asggdhgdvhdhj
http://netistalainaa.fi/hinnasto/
Paikka on hyvin kallis. Lisäksi heidän nettisivustonsa ilmoittaa todellisen vuosikoron törkeästi väärin. Jos esim. lainaan heiltä 400, joudun kuukauden kuluttua maksamaan takaisin 459 euroa. He ilmoittavat todellisen vuosikoron olevan tällöin muka vain 117,18 prosenttia, vaikka se todellisuudessa on 433,32 prosenttia. Ei kannata uskoa yhtään todellisia vuosikorkoja! Kaikki vippipaikat ilmoittavat ne väärin ja törkeästi alakanttiin, nykyisin myös Vivus, joka ennen laski ne oikein. Eri asia on se, että koko todellisen vuosikoron kaava on p-seestä eikä sovi ollenkaan lyhytaikaisiin lainoihin, mutta lain määräämää kaavaa pitää kaikkien kuitenkin käyttää. Työ- ja elinkeinoministeriön vanha kaava oli mielestäni parempi, helppokäyttöisempi ja intuitiivisempi ja sen pystyi laskemaan jo tavallisella taskulaskimella.- matikkanero_not
Miten laskit tän? Ei ole itellä toi matikka ihan paras mahdollinen.
Jotain nettilaskureita löysin mut en saa samaa tulosta. - asggdhgdvhdhj
Itse laskin sen Excel-ohjelmalla, tarkemmin sanoen käyttäen sen SISÄINEN.KORKO.JAKSOTON-funktiota. Piti vain syöttää ruutuihin pääoman ja lyhennysten määrät ja päivämäärät (lyhennysten määrät negatiivisina).
- merenneito9
Tein äsken hakemuksen ja pyysivät palkkakuittia. Otin kännyllä kuvan ja lähetin. Tuli vihreetä valoo ja rahat tilille noin puolisen tuntia hakemuksen tekemisestä. Kyllähän tuosta nyt pakkokin maksaa kun noin nopeasti toimii?
- merenneito9
Törkeetä, peruuttivat lainan ja vaativat rahat takaisin. Olin kuulema lähettäny oman kuvani eikä sen perusteella voinut lainata rahaa.
- alkuperäinen_merenneito
Tämä ei ole kyllä minun kirjoittama kommentti. Onko psykoosi vai mikä juttu kommentoida muiden nimillä täällä? Laina on nostettu ja ei tässä ole mitään ongelmia ollut. Korko on kova juu, mutta tarkoitus maksaa kaikki pois ensi kuun tilistä.
- alkuperäinen_merenneito
Tarkennuksena vielä edelliseen, ei minunkaan oikea nimeni ole merenneito9, mutta pidän itseäni merenneidoimpana, ainakin merenneidompana kuin merenneito8. Lähetin lisää kuvia itsestäni ja kuten sanoin, laina ropsahti tilille humpsista vaan.
- Joomorostn
Tein kans hakemuksen ja sain alustava päätöksen hyväksyttynä,pyydettii allekirjoittamaan ja tein sen ja lähetin yhden palkkalaskelman ja sc toisesta palkasta. Rahoja ei oo tullut eikä mitään ilmoitusta??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569