Kangasalan seurakunta

jotain.rotia

14

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurakuntaoikeuteen
    • vtunsrk

Mikäs ÄMMÄ tuo Sointu Kaikkonen oikein on? Antaako eurolla matuille pilluakin?

• Hihhihhiihi

Heh... näistä kommenteista huomaa hyvin, että mistä se kenkä näitä peräkamaripoikia loppujen lopuksi oikein puristaakaan.

• bbbiii

Sun henki haisee paskalle.

• Iljaj

Aha, täälläkin rasistit pauhaa? Hehheh onko viikinkikuva laitettu jo selkään? Joko työttömyyskorvaus on ryypätty?

• Muistakaa_verenpainetta

No voivoi. Onpas täällä taas pari kelpo kansalaista, jotka niin pahoittaneet mielensä jostakin syvästä epäkohdasta. Voivoi. Muistakaa verenpainettanne. Tuon energian ja aktivismin voisi käyttää hyödyllisemminkin kuin täällä mesoamiseen.

• säästöä.yli.700.vuosi

Oli sitten viimeinen niitti, erosin tämän vuoksi kirkosta.

• erotaan

Kukapas sinua sinne jää kaipaamaan Hyvä' kun ymmärsit erota

• Säästöä.yli.700euroo

Tuskin minua kukaan, mun yli 700 euroo ehkä joku ?

• PoliisiTutkimaan

Vuodesta 2014 lähtien Yhdenvertaisuuslaki (YhdenvertL 3:6) kieltää syrjinnän iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi se laskee syrjinnäksi häirinnän, kohtuullisten mukautusten epäämisen sekä ohjeen tai käskyn syrjiä!

Pitäiskö poliisin tutkia KÄSKETTIINKÖ tai ohjeistettiinko Kangasalla SYRIJÄ SUOMALAISIA?

• I_rakki

Kirjallinen ohjehan tuosta syrjinnästä tuli seurakunnalta.
      Suomalaiselta peritään 5€ ja Irakilta 1 € se on sitä positiivista syrjintää.
      Se on uuden etiikan ohjessännön mukaan lahes pakollista.
      Suomen laisäädäntö vain raahaa perässä. Ei ole vielä ehditty lailla määräta kantasuomalisten syrjintää pakolliseksi.

• vai_kahvila

Jo on sitten k-alallakin alettu baalinpalvonta, bahomettia sielä on palvottu jo vuosikausia.

• koska.kirkko.järjestää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe