Kivut estävät

dfgdfgf

Seksi on ihanaa, mutta en nykyisin enää halua harrastaa sitä, koska menee paikat vaan niin kipeiksi. Miten sitä voisi ehkäistä? Jos olen alla, niin minne pistän jalat? Jos jalat on sivulla koukussa ja ylhäällä, miehen kalu pääsee paremmin sisään, mutta pian jalkoihin alkaa koskemaan koska en jaksa pitää niitä koko ajan ilmassa. Jos lasken ne maahan niin sitten alkaa tulla jo suonenvetoja ja muuten mennä kipeiksi kun ne menevät sitten jotenkin niin pahaan asentoon. Jos olen päällä niin pian alkaa tuntua sisäreisissä. En kehtaa muutenkaan koko painolla olla kun mies ei saa henkeä :D sitten käsiin alkaa koskemaan. Takaapäin en halua koska mies haistaa pahoja hajuja, koska alapääni kuulemma haisee.

4

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leggings

Käy nyt etes suihkussa ja pese pe****s ainakin sillä on yksi ongelma ratkaistu, tai sinulla on haiseva valkovuoto.

• affaffaffa

Suosittelen esim. laihduttamaan, jos mies ei kerta meinaa saada henkeä ollessasi koko painolla päällä. Auttaa todennäköisesti myös noihin suonenvetoihin ja lihasten väsymiseen.

t. asiantuntija

• Sinun täytyy olla ihan rentona, kun te nussitte. Sinä olet NAINEN, joten ne jalat on parasta nostaa lantioin päälle, vetää siinä koukkun ja sitten vasta levittää. Katso kuitenkin, ettet levitä liikaa, koska silloin sinua alkaa sattua lantioon.

• sarahardy

Eiköhän se kroppakin saa ihan omaa treeniä sekstaillessa. Itselläni on usein ainakin toinen jalka miehen harteilla ollessani alla. Ratsastaessa saattaa tulla suonenvetoja jalkaan, mutta haen yleensä vaan hiukan paremman asennon ja homma jatkuu. Toki reidet kipeytyvät hommissa, kun muuten ei oikein harrasta liikuntaa. Itse kuitenkin pidän siitä, että seuraavana päivänä saattaa olla jopa hankala kävellä. Ilolla voi muistella edellistä iltaa, kun jaloissa tuntuu...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      83
      3265
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2074
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1850
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      304
      1403
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      35
      1308
    6. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      113
      1254
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      93
      1229
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1110
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1094
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1071
    Aihe