Jethron ja Akin läsnäolon tajuan ohjelmaan, mutta millä meriiteillä tämä pingviini Kataja on ohjelmassa?
Hyvät kaupat
27
517
Vastaukset
- qewre
Sillä on unohtunut tuo suhuässän käyttö kokonaan.
- katajainenkansa
Hyvä ettei Hirviniemi.
- pahaaika
Koska tulee 'Hyvät Kaupat' uusintana. Lauantai klo 20 on meikäläiselle huono aika.
- semer1232210
Eihän neloselta apukanavineen tule muuta kuin UUSINTOJA UUSINTOJA JA UUSINTOJA SEKÄ MAINOKSIA MAINOKSIA MAINOKSIA JA NEKIN UUSINTOJA.
- ewtreyty
Uusinta neloselta viikonloppuna ja heti perään Jimiltä. Onko järkeä?
- ostokset
Hyvä ohjelma muuten, mutta Kataja on vähän liikaa suuna päänä. Ei meinaa antaa edes toisille puheen vuoroa. Ja millä rahalla se ostaa älyttömän kalliita tavaroita, siis Kataja.
- suhthyvättulot
Kataja tienaa aika mukavasti kun on joka paikan höylänä ja hyvä suustaan.
http://yle.fi/uutiset/viihteen_ja_kulttuurin_hamalaisnimista_kovimmat_tulot_pianisti_olli_mustosella/8425385
- käläviä
Kyllä osaa olla ärsyttävä pieni lihava mies.Ollut monessa ohjelmassa, en kyllä ymmärrä miksi?
- Janekathome
Onhan se tehnyt oikeen hyvät kaupat hometalon myyjän kannalta.
- huhu
Mitä vittua toi huutokauppa keisari tossa ohjelmassa tekee eihän se reppana raaski mitään ostaa ja jos ostaakin parinkympin tavaran niin silloinkin täytyy olla akkansa lupa
- Kihctftruuujh
Samaa olen ihmetellyt minäkin,pitikö vain saada ohjelmaan kun on muka julkkis.Aika tylsä mieheksi tämä keisari tyhjänpäiväisine puujalkavitseineen.
Jetillä ja Katajalla huumori tulee luontevasti. - Katson-kaiken
Kihctftruuujh kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt minäkin,pitikö vain saada ohjelmaan kun on muka julkkis.Aika tylsä mieheksi tämä keisari tyhjänpäiväisine puujalkavitseineen.
Jetillä ja Katajalla huumori tulee luontevasti.Kyllä tuo Palsanmäki on suomen mittakaavassa julkkis, ja hänen rouvansa Heli myös. Akin tyyli ei ole kaikkien mieleen, ei minunkaan.
Omassa ohjelmassaan on käynyt selväksi, ettei Aki ole tyytyväinen jos ei tule 70% voittoa, eikä hän halua maksaa myyjälle juurikaan mitään. Sehän se kauppiaan tarkoitus on tehdä mahdollisimman paljon voittoa, mutta läpi paistava ylimielisyys ja ahneus tulee koitumaan huutokaupan kohtaloksi.
Jethro sen sijaan on suomen turhin julkkis. Itse en tiedä kuka noita hänen ohjelmiaan katsoo, itse en tiedä ainuttakaan. Rostedt on todella ärsyttävä persoona.
Kataja on Kataja. Kauiten nousta julkisuudessa ollut, ja jakaa kansaa kuten nuo kaksi muutakin. Minulle Janne on yhdentekevä persoona, en tykkää, mutta en inhoakkaan.
- Jatsarillanivusille
Joku voisi mennä sinne ohjelmaan ja Tempaista keisaria kunnon heijarilla nekkuun ja Jethroa jatsarilla nivusille
- Hyvääonpaska
Ja samassa syöttää molemmille lehmänpaskaa. Lusikalla
- esrewfdsrew
Ihmettelen koko ohjelman olemassaoloa: miksi Aki Palsanmäki mukana kun ei raaski mitään koskaan ostaa muuta kuin parin sadan euron tuotteita. Kaikesta tinkii olipa pyyntisumma sitten kymmenen euroa. Satasten eurojen pyyntisummasta tarjoaa paria kymppiä aina. Ja tämä toinen pingviini on nyt niin naurettava tapaus ja luulee vielä olevansa hauska. Ei siinä mitään, saapahan nauraa pingviinin olemukselle ja sille että itse pitää itseään niin hauskana ja niin asiantuntevana "kauppamiehenä".
- ewr4t
Miten tämä ohjelma eroaa Huutokauppakeisarista? Ostajien tarkoitushan on tehdä hankinnoillaan voittoa ja rahaa myymällä ostamansa eteenpäin. Ei todellinen keräilijä tee näin. Kaikki mitä (oikeastaan vain Jethro ja pikku Pingviini) ostavat, myyvät ne eteenpäin. Olisi mukava nähdä myös sellaisia ostoja jossa todella autettaisiin käsityöläisiä tai vastaavia ammatissaan kun ottaa huomioon esimerkiksi kuvataiteilijat joilla hyvin vaikeaa saada ylipäätään teoksiaan myydyksi. Ohjelman kautta saisivat nimeä ja mahdollisia kontakteja. Mutta ei. Ostajat näkevät vain tavaroissa jälleenmyyntiarvon ja sen miten saisivat ostoillaan nettoa.
Aki ei osta mitään alle sadan euron tuotetta. Siitäkin pitää vielä tinkiä puolet pois. Säälittävää. - semer12322
Siinä ohjelmassa on väärät henkilöt. Mm aki Palsaanmäki on markkinoiden helppo-heikki
ja pingviini Kataja täysi pelle. Itse kyllä tykkää Janne Katajasta ja Jethrosta, mutta tuo Aki on kyllä niin turha, kun ei edes raaski ostaa mitään. Ihan niinkuin se istuisi siellä vaan huvikseen seuraamassa, ku Janne ja Jethro tekee kauppaa.
- Persaukinenmuija
Jos aki myy huutokaupassa tavarat eteenpäin ja elättää sillä itsensä, Helin ja maksaa Markun palkan, nii sen on pakko tinkiä. Hirvee duuni ajella ympäri suomea ostamassa tavaraa ja kerran viikossa myydä etenpäin. Jos oletetaan että aki ostaa 1000 eurolla viikossa tavaraa ja tienaa niillä perjantaina 2300 euroa, siitä 1300 euro "voittoa". 1300 vähennetään bensat (100 e viikko ) verot (pari sataa ) liiketilan kulut ja tarpeet, esim sähkö, vastike (oletus että kuussa noin 600, eli viikossa 150 ).. niin tod näköisesti voittoa jää viikossa noin 800 euroa, eli kuussa 3200, noin 1500 eurio per lärvi , ja siitä pitää maksaa ruuat ja laskut kotona yms.. tämä nyt on tälläistä arviointia, mutta pienyrittäjät on suomen persaukisinta sakkia. Palkkatyöläiset vaa aina valitatte vaikka teille tarjoillaa työterveyttä ja palkatonta kesälomaa. Olisitte kiitollisia! Ja janne kataja vaikuttaa epävarmalta ihmiseltä, ku kerjää huomiota.
- t4trtete
Diili Nelosen kanssa auttoi Akia olla tekemättä konkurssia. Tämä kertoo jo paljon. Aki ostaa tuhannen tavarat satasella, Heli määrää yhtiön "toimitusjohtajana" menot, Aki vaan vikisee vieressä, Markulle taas maksetaan 25€ viikolta palkkaa. Nelonen loppupeleissä ne bensat maksaa. Mutta eipähän uskalla Aki mitään kauppoja myyjien kanssa tehdä jos ei tiedä saavansa sillä voittoa, saitana ei uskalla tarjota satasta enempää. Tuo pingviinin olemassa olo ohjelmassa on niin reppanan näköistä katseltavaa, pikku lihava mies luulee olevansa hauska.
- onsevaanniinkin
Kuitenkin Kataja ostaa eniten tavaraa.
- paskaonpaskaa
Älkää katsoko mokomia ohjelmia niin loppuu tämä paskantarjonta
mainoskanavilla,minä en katso muuta kun ylen kanavia.Luulisi mai-
nostajienkin jo kaikkoavan kun kanavilla on niin vähän aikuiskatsojia.- rt567567
Katsojat ja niiden vähyys ei lopeta mitään ohjelmaa. Ne on jo nauhoitettu aikaisemmin ja vaikka ei olisi yhtään katspojaa, ohjelma tulee silti.
- zyz1
No ei se ihan noinkaan ole, lopettivathan nelosella sarasvuon ohjelmankin heti alkuunsa kun ei ollut katsojia. Tosin mainnostajahathan ne tärkein on
- semer1232210
Nythän pingviini on uudessa kerjuu ohjelmassa. Meinaa asua ja syödä
ilmaiseksi.- unto23435543233
Ja kotimaisessa sarjassa ajelee ladalla. TV2:n joku "lapsi-ilta" sielläkin pinkku toimi asiantuntijana.
- lyhytlihava
Yksi suomen suotuimmista tv-esiintyjistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882