https://www.suomenuutiset.fi/kansanedustaja-vaati-naisille-tasa-arvoa-blogi-suljettiin/
Kummassa on enemmän sananvapautta, Suomessa vai Valko-Venäjällä? Veikkaan jälkimmäistä!
Kansanedustaja vaati tasa-arvoa, blogi suljettiin:
7
94
Vastaukset
- YhteinenAsia
Tasa-arvoahan me kieliaktiivitkin vaadimme. Modernissa demokratiassa ei saa olla rälssikansanosia!
- Peppu-Reino
Sådant är det med PerSun i regeringen. Flyktingar tar sig in från öst, norr, väst och söder som aldrig förr. Ekonomin är ännu mera åt helvetet än vad den var då PerSuna började. Det är ingen ordning i riket och allehanda politiska fläskisar pinar småbarn som önskar glad påsk, varefter tanterna tar FPA taxi till mottagningscentralen för att köpa barnkuk i ciderfyllan. Till slut stängs t.o.m. bloggarna.
Lycka till i nästa riksdagsval, för ni kommer sannerligen att behöva det i SMP vol. II.- idiotismi
Ratkaisu olisi tässä Euroopan maahanmuuttokriisissä siis RKP hallituksessa ainoana, joka sitten laittaisi RAJAT KIINNI? Näinkö olisi? Jos ei, millä logiikalla siinä selostat?
idiotismi kirjoitti:
Ratkaisu olisi tässä Euroopan maahanmuuttokriisissä siis RKP hallituksessa ainoana, joka sitten laittaisi RAJAT KIINNI? Näinkö olisi? Jos ei, millä logiikalla siinä selostat?
Ni kräver än det ena och än det andra. Ni har era representanter i regeringen och riksdagen. Varför gnäller ni här?
- niin-helppoa
Peppu-Reino kirjoitti:
Ni kräver än det ena och än det andra. Ni har era representanter i regeringen och riksdagen. Varför gnäller ni här?
Vastaa kysymykseen ja lopeta ininä.
niin-helppoa kirjoitti:
Vastaa kysymykseen ja lopeta ininä.
Oho, pjällysmies vaknade tydligen i kvällskrabbis från sofflocket och satte igång med sina standard ryggradsreflexer.
Hörru fennojävel, förbered dig på gesällprovet, eller att mamma ger dig med kvasten över aktern och öronen tills du kontribuerar annat än skuld och kostnader.Peppu-Reino kirjoitti:
Oho, pjällysmies vaknade tydligen i kvällskrabbis från sofflocket och satte igång med sina standard ryggradsreflexer.
Hörru fennojävel, förbered dig på gesällprovet, eller att mamma ger dig med kvasten över aktern och öronen tills du kontribuerar annat än skuld och kostnader.tills du kontribuerar annat än skuld och kostnader."
Mielestäni olet kelpo puhumaan tuollaisista vasta sitten, kun lopetat vaatimusten sylkemisen suomenkielisten ihmisten päälle. Kukaan ei ole sinulle sellaisia oikeuksia antanut, sinun tehtäväsi on vain puhua omaa kieltäsi, eikä tehdä sillä mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532