Jalasjärvi-Kurikka levari

e-p-maa

Hyvän näköinen tiheä kuusikko miesten välisille, onko mitään toimintaa, runkkuja tai imuja???.

172

4964

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imut

      Tämän vuoden puolella pariin kertaan imuttanut kyseisellä levarilla vanhempia herrasmiehiä (ikää joku 60-70) näöltä. Hyvä näkösuoja.

      • E-Pohjalainen

        Huomenta ... Sopisko sulle tapaaminen tällä levarilla vappuna ? Missä ko. p-alue? Terv.Kuuskymppinen Klara Vappen !


      • Imut

        Kumpaako tarkoitat? Kurikka-jjärvi vai jjärvi-kurikka? Molemmilla puolilla siis levari.vappuna menoa, mutta ehkä joku krt. Sieltä löytyy muuten "lennosta" aika hyvin kans. Eräällä kerralla sain n.40-50v herralta tyhjentää pussit kun oli pysähtynyt kuselle. Menin viereen ja huomasin kun kaveri selvästi runkkas. Kävin tuumasta toimeen ja sanoin että ton kanssa voin auttaa ja herra kiitteli kyllä kovasti..harmitteli ku ei ollu liukkaria mukana.


      • E-Pohjalainen
        Imut kirjoitti:

        Kumpaako tarkoitat? Kurikka-jjärvi vai jjärvi-kurikka? Molemmilla puolilla siis levari.vappuna menoa, mutta ehkä joku krt. Sieltä löytyy muuten "lennosta" aika hyvin kans. Eräällä kerralla sain n.40-50v herralta tyhjentää pussit kun oli pysähtynyt kuselle. Menin viereen ja huomasin kun kaveri selvästi runkkas. Kävin tuumasta toimeen ja sanoin että ton kanssa voin auttaa ja herra kiitteli kyllä kovasti..harmitteli ku ei ollu liukkaria mukana.

        Hei..Kurikasta Jjärvelle päin..p-alue , ensim. vasemmalla . Tänään.


      • 19v
        E-Pohjalainen kirjoitti:

        Hei..Kurikasta Jjärvelle päin..p-alue , ensim. vasemmalla . Tänään.

        Tuu kello 15


      • uteliasmiess

        Tarkoitatteko kurikan vai jokipiin levareita?


      • 19v
        uteliasmiess kirjoitti:

        Tarkoitatteko kurikan vai jokipiin levareita?

        Kurikan kyllä joku muukin paikka käy:)


      • utelismiess

        Ei ollut paikalla ketään?


      • kevättärinnas
        utelismiess kirjoitti:

        Ei ollut paikalla ketään?

        Kauhajoen tien päästä Kurikkaan päin oleva p-alue. HopeaToyota. n.klo 16


      • E-Pohjalainen

        Hei...Vappukin on juhlittu , tulisitko nyt tänään tai sovittuna päivänä ilta uutisten jälkeen J-järvi/Kurikka p-alueelle . Heitä vähän viestiä - privana-jos mahdollista !


      • bi-ukm58

        Kyllä meidän tulis jo tavata, tunnut niin oikealta kaverilta mulle.
        Käytkö ylistarplla koskaan?


      • E-Pohjalainen
        bi-ukm58 kirjoitti:

        Kyllä meidän tulis jo tavata, tunnut niin oikealta kaverilta mulle.
        Käytkö ylistarplla koskaan?

        Hei bi-ukm58...Tulen kun sovimme ajan ja tunnisteen ! Tämä viesti näkyy vain Sinulla !


      • bi-ukm58

        No hei.
        Ehdota sinä minulle priva viestinä niin vastaan siihen kyllä tai ei.
        Oletko ukm?


      • E-Pohjalainen
        bi-ukm58 kirjoitti:

        No hei.
        Ehdota sinä minulle priva viestinä niin vastaan siihen kyllä tai ei.
        Oletko ukm?

        Heippa bi-ukm58...Olen uusiosinkku...asun nyt yksin ok-talossani. Kumpako sopis Sinulle tap paremmin p-area; J-järvi-Kurikka vai J-järvi-S.joki? Oikealla puolella. Onko nämä paremp.kuin Ytaro ? Klo 17.00 tai 18.00 Hopeatoyota ! P:0465402270


      • E-Pohjalainen
        E-Pohjalainen kirjoitti:

        Heippa bi-ukm58...Olen uusiosinkku...asun nyt yksin ok-talossani. Kumpako sopis Sinulle tap paremmin p-area; J-järvi-Kurikka vai J-järvi-S.joki? Oikealla puolella. Onko nämä paremp.kuin Ytaro ? Klo 17.00 tai 18.00 Hopeatoyota ! P:0465402270

        Hei...Lisäinfo: Yo viestin kirjoitin PRIVAATTINA ! Näkyy vain Sinulla !


      • bi-ukm58

        Moikka, niin kaukana oot.
        Tulisitko isonkyrön kylmäasemalle isonkyrön liittymän kohdalle 3,5tuntii viimeisin aikasi.
        Tuun pyörällä.


      • kansuteliasmies
        utelismiess kirjoitti:

        Ei ollut paikalla ketään?

        Jos sullakin on vähä kevään tuntoa rinnasnas , tuu J-järvi/Kurikka- p-alueelle tänä ehtoona siinä kahareksan mais , niin ihimetellähän tämän maaliman menua , ja vähä muutaki !


      • E-Pohjalainen
        bi-ukm58 kirjoitti:

        Moikka, niin kaukana oot.
        Tulisitko isonkyrön kylmäasemalle isonkyrön liittymän kohdalle 3,5tuntii viimeisin aikasi.
        Tuun pyörällä.

        Mikä ko-asemalle on navigaattorin osoite ?


      • bi-ukm58

        No enpä tiedä mitään navikaattori osoitetta, mutta isonkyrön liittymä välillä tervajoki - ylistaro :)


      • E-Pohjalainen
        bi-ukm58 kirjoitti:

        No enpä tiedä mitään navikaattori osoitetta, mutta isonkyrön liittymä välillä tervajoki - ylistaro :)

        Hei..en osannut oikeaan osoitteeseen ! Tarkoititko Teboilin kylmäasemaa , jossa on HK-tehdas ja iso rautainen jokisilta ?Tämä on privaviesti! Onko kirjaimesi P/E ?


      • bi-ukm58

        En tarkoita. Kylmäasema on Tervajoentien ja Kyrööntien kulmassa.
        Tuota P/E kysymystä en ymmärrä.


      • E-Pohjalainen
        bi-ukm58 kirjoitti:

        En tarkoita. Kylmäasema on Tervajoentien ja Kyrööntien kulmassa.
        Tuota P/E kysymystä en ymmärrä.

        Hei jälleen.. Katson p-luettelon karttaa sivulta 68 ja ruutua B/4 . Tie tulee I-kyrön keskustaan.Eikös tämä ole OK ? Kylmäaseman numero 25 ! Tällä tiedolla voi ajaa navigaattorilla ! JK; P/E kirjaimilla tarkoitin Kyröön kuuluisaa poliisia! Avautuuko? Tämä on priva !


      • bi-ukm58

        Paikka on oikea.
        Avautuu juu, ei mitään tekemistä asian kanssa, tiedän kyllä tapauksen.


      • E-Pohjalainen
        bi-ukm58 kirjoitti:

        Kyllä meidän tulis jo tavata, tunnut niin oikealta kaverilta mulle.
        Käytkö ylistarplla koskaan?

        Hei...Nyt kun minulla on tiedossa ajo-osoite , voisimmeko tavata ko.osoitteessa. Minnekkä menisimme ? Mulla kovasti kevättä rinnassa ? Koska mahd.sopis?


      • E-Pohjalainen
        E-Pohjalainen kirjoitti:

        Hei...Nyt kun minulla on tiedossa ajo-osoite , voisimmeko tavata ko.osoitteessa. Minnekkä menisimme ? Mulla kovasti kevättä rinnassa ? Koska mahd.sopis?

        JK; nämäon priva viestejä- näkyy vain Sinulla ja minulla !


      • ukm-vm58

        Pikkasen hitaita sun privaat viestit, tällä hetkellä lähdössä etelään 2 viikoksi, katsotaan sit uusiksi, jos viel kiinnostaa.


      • Anonyymi
        19v kirjoitti:

        Tuu kello 15

        onko enää ketään 4.12 2023


    • pusi

      Ottako ketään suihin kuusikossa, ois iso lasti päällä ja voisin ottaa lopuksi sultakin, maistuu kyrpä aina hyvälle.

      • E-Pohjalainen

        P-alue : K.joen tiestä vähän Kurikkaan päin ; tänään pe , ei tapaamista. Mikä aika sopis la ?


      • E-Pohjalainen

        Moi "pusi" Mulla levoton olo , jos sulle sopis tapaaminen , r.....n sinulle org...in , sitä tahtoisin minäkin ! Jos OK , niin tap.ehd.luottamuksella sovit.paikassa tänään tai viikon lopulla ! Lähettäisitko viestin os. [email protected] Tämä viesti on priva , siis näkyy vain sinulla!


      • Anonyymi

        iso lasti nannaa nielussa syvällä


    • 19vtop

      Kello 14 joku auttaan siihen kuusikko? Btm hakusessa

    • 19vtop

      Tänään illalla vanhempaa btm miestä Jokipiin levarille? Tahtoisin panna

      • 19vtop

        22.00 oon paikalla


    • 19vtop

      Toivottavasti joku tulee auttamaan :)

    • 19vtop

      Ei näy ketään:(

    • 4r56t

      Kuinka son maharollista? Onko Kurikaski jo niitä homoja? Kyllä täälä ennen ihan vain pillulla on toimehen tultu.

      • juotaan-missi

        Noon klapin teot niin rakahia hommia jotta vaatii raskahat huvikkin, ei ämmistä niihin oo. Miästen touhuja järkiään.


      • KYLLÄNÄINON
        juotaan-missi kirjoitti:

        Noon klapin teot niin rakahia hommia jotta vaatii raskahat huvikkin, ei ämmistä niihin oo. Miästen touhuja järkiään.

        kun sanoot ,juotaan-missi , kun teköö raskasta työtä , niin kyllä elämäs tarttoo olla myös kunnon vapaa-aikaa !


      • KYLYVÖTVIÄKESKEN
        juotaan-missi kirjoitti:

        Noon klapin teot niin rakahia hommia jotta vaatii raskahat huvikkin, ei ämmistä niihin oo. Miästen touhuja järkiään.

        Oot oikias "juotaan-missi",kyllä sauna klapien ja kylyvö hommien teko , on ne sevverran raskahia hommia , jotta kyllä elämäs tarttoo olla vaihteeksi oikeen KUNNON vapaa-aikaa , jos miähellä kerran ottaa etehen...!


    • valvoja3

      valvontakamera, asennettu siihen lähipuuhun, siis "riistakamera" ja kuvaa tulee nettiin myöhemmin:)

      • Anonyymi

        mää oon ainakin vapaata riistaa saa panna kuka haluu vaikka kuvissa


    • kiitoksia-taas

      Huanon laatuunen riistakamera, osta ny paree, tuas ei ny eroota hirviä supikoirasta, mutta kiitos ny tästäkin, tuloo ny myyntiin huutonetis, ja halavalla.

      • Kylyvötviäkesken

        Kuule "kiitoksia-taas"; siirrä eri paikkahan se "aito riistakamera" ja vie tilalle muovinen VALE KAMERA , niin saat siitä miähestä kuvaa nettihin ja näin saat miähen tunnistettua . Kun saat tunnistuksen nettihin , myi "aidot" kaamerat "huutonetis"


      • kiitos-taas

        Kuka niitä valekameroota myy

        Keski-Vesa vai?
        Mitä teen sillä netti tunnisteella, netissä?
        Ootko joku maajussi? Niin on yksikertaaset jutut?


      • KYLYVÖTVIÄKESKEN
        kiitos-taas kirjoitti:

        Kuka niitä valekameroota myy

        Keski-Vesa vai?
        Mitä teen sillä netti tunnisteella, netissä?
        Ootko joku maajussi? Niin on yksikertaaset jutut?

        Hei "kiitos-taas"... koska nimimerkki "valvoja3" lupas asentaa riistakameran , kuvatakseen ihmisiä, eikö ole oikein että myös hänet tunnistetaan isännän omalla riistakameralla ja pannahan naamankuva nettihin ! Eikun Keskiseltä tai netistä tilaten valekamera ja vierä se puuhun sen airon tilalle ! Siinä teköö viä hyvän tilinki, jos myi sen airon kameran !


    • 11--11

      Tänään kaveria pamputteleen kuusikkoon, myöhemmin illasta 50

      • Kylyvötviäkesken

        Moi "11--11" ...Mulla tekis mieli lähestyä "sillai" mukavaa mieskavaria , Sinulle sopis tänään illalla ! Tulisitko J-järvi-S-joki p-alueelle n.klo 21.00 (hopeanvärinen) Terv:kuuskymppinen ! Huom! Tämä viesti näkyy vain SINUN t.koneella !


      • 11-11

        Onko sulla iso?


      • KYLYVÖTVIÄKESKEN
        11-11 kirjoitti:

        Onko sulla iso?

        Hei...normi pili n.14-15 cm ! Voisimmeko tavata? Luottamuksella! Mulla oikein levoton olo ! Sulle r....n org....in ! Minä taht. samoin ! Tänään vai viikon lopulla ? Läh.viesti jos OK ! Tämä viesti tulee Sinulle privaattina ! Siis näkyy vain Sinulla.


      • kulhia

        lauantaiillalla imisin noin 22.00


      • DDDDDDDDD
        KYLYVÖTVIÄKESKEN kirjoitti:

        Hei...normi pili n.14-15 cm ! Voisimmeko tavata? Luottamuksella! Mulla oikein levoton olo ! Sulle r....n org....in ! Minä taht. samoin ! Tänään vai viikon lopulla ? Läh.viesti jos OK ! Tämä viesti tulee Sinulle privaattina ! Siis näkyy vain Sinulla.

        Mikä ihme tää "Tämä viesti tulee sinulle privaattina"?! :D

        Näkyy vain sinun t.koneella?

        Mitä täällä tapahtuu?!!! :D


      • Kevättäjälleen
        kulhia kirjoitti:

        lauantaiillalla imisin noin 22.00

        Hei kulhia... Sopisko Sinulle tap. la klo n.22.00 . 6-kympinen uusiosinkku. naap.pitäjästä ! Tämä on yksit.viesti. Jos tap. sulle sopii, vastaisitko myös yksit.viestinä !


      • kulhia

        moi laita vaikka num mihin saan yhteyden niin jatketaan siitä


      • Kevättäjälleen
        kulhia kirjoitti:

        moi laita vaikka num mihin saan yhteyden niin jatketaan siitä

        Hei kulhia... kiitos viestistä ! PUH; 046 5402270 Olis hienoa tavata.. onko se tämä kevät,joka tuo näitä tunteita rintaan ! Tämä on yksit.viesti !


      • kulhia

        moi yritin soittaa puhelimesi ei ollut päällä ilmeisesti


      • Kevättäjälleen
        kulhia kirjoitti:

        moi yritin soittaa puhelimesi ei ollut päällä ilmeisesti

        Hei kulhia... en huomannut että virta oli loppunut ,puh. oli mennyt pois päältä ! Mutta nyt toimii !


      • kulhia

        moi ei vaan toimi vieläkään


      • Kevättäjälleen
        kulhia kirjoitti:

        moi ei vaan toimi vieläkään

        Hei...kyllä antamani nro on oikein !


      • Kevättäjälleen
        kulhia kirjoitti:

        moi ei vaan toimi vieläkään

        KULHIA moi... onnistuisko tapaam.? Sulle tuli este? Ota yht.jos voit !


    • kulhia

      oon siisti ja terve kohta 50v mies

    • kulhia

      sopii kyllä kerro itsestäs lisää ja missä voitais

      • Kevättäjälleen

        Huomenta "kulhia"...olen 6kymp uusiosinkku, asun yksin, vierailulle olisit tervetullut . J-järveltä matkaa 30 km. Soita antamaani num,se pitäis toimia . Tämä on yksityis viesti !


      • Nettipoliisi

        Tämä ei ole yksityisviesti.


      • Kevättäjälleen
        Kevättäjälleen kirjoitti:

        Huomenta "kulhia"...olen 6kymp uusiosinkku, asun yksin, vierailulle olisit tervetullut . J-järveltä matkaa 30 km. Soita antamaani num,se pitäis toimia . Tämä on yksityis viesti !

        Hei...Voisitko antaa numeron johon voisin soittaa, kun puhelimessani ei ole ääni hälyä,enkä nähnyt tulevaa soittoa, enkä osaa äänihälyä asentaa ,.t.usko Huom: yksit.viesti!


    • maanomistaja-P-alue

      Mitä tuo yks hokee laittavansa jotain yksityisviestejä, kaikillehan nuo näkyy?
      Puhelin numeroita myöten 0465042.......

    • valvojavain

      kamera, etälähettävä valvoo nyt:)

      • no-hyvä

        No hyvä


    • ohikulkumatka

      Löytyykö kiimasta setää imeen tai antaan peppuu nuorelle miehelle!?
      Joku jalasjärven p.paikka noin klo 13!!

      • Anonyymi

        kyllä meitä löytyy siis imijöitä ja antajia joitten peppu sykkii jo


    • DoggingJalas

      Löytyiskö noin tunnin päästä levarille katselijaa salaparille?

      Mennään naikkosen kanssa siihen paneen ja kiihottais jos joku tulisi katselemaan ja runkkailemaan?

      Voishan sitä mukaankin päästä, mutta en voi naisen puolesta luvata.

      Ikähaarukka 20-50 toiveena ;)

    • sielläpuussa

      kamera, siellä valvooo...

      • samassa-puussa

        Onko se sama kamera jossa linssi rikki, vai se jossa paskaa lasissa, uuuh


    • hälytyhälytys

      ee, ee, ku se kamera jota, et huomannu,,, eli ne sanat ee tässä mitään sähkömiestä tarvita, ee minun mies nyt kotiin tule, ee siellä mitään kameraa ole, ja linssi rikki..... :)

    • no-jooool

      Ihanaa, jos pääseee nettiin.....

    • poju2.2

      Tänään sunnuntaina halukkaita touhaan? Ilmoota mitä haluat, moneltako, ikä, tuntomerkkiä.

      • Kevätfiilis

        Hei "poju2.2" Mulla kevät fiilis,mukavaa jos on sullakin ! Halut on kahden kauppa , r- s ja org olis nam ! Hopea-auto yli 5-kymp miehellä ! Tavattaisko n. 20.00 jokipiin p-alueella . Tämä on priva-viesti ! Jos voit,vast.priva viesti!


    • kesälläkivaa

      koska parhaiten saisi imutella kalua

    • Kiima-mies

      Ootko kiimassa, vain imeäkkö haluat, annatko omaasikin maistaa???

    • kesälläkivaa

      imisin ja pannakkin saa jos halukas terve mies

    • kiima-mies

      Panna en halua, mutta kyrpä maistuisi loppuun asti.
      Oon kuuskyppinen isokyrpäinen epohjanmaalta, koska nähtäis.
      Ootko h- mies vai mitä?

    • kesälläkivaa

      oon 50v um imisin kyllä loppuun asti millainen auto että tiedän pysähtyä kun oot siellä

    • kiima-mies

      Tumma iso sedan.
      Mutta missä?

    • kesälläkivaa

      missä voitais voiko sulle soittaa

    • kiima-mies

      Ei voi soittaa. Tui huomenna Ylistaron levarille? Tunniste "auto, väri ym."

    • kesälläkivaa

      voi olla jos vien akan tangoilemaan että tuun illalla ylistaroon siinä puoli kymmenestä eteenpäin, tumma sedan ha, mutta ei sata varmaa vielä

    • kiima-mies

      Odottelen ja pidättelen lastia, matalampi puolen kalliit.

    • kesälläkivaa

      ok otan mällit suuhun sun tykistä.kuinka iso sulla on

    • kiims-mies

      Yli kakskyppinen ja tosi paksu aisa, vaikka itse sanonkin.
      Entä omasi? Tuleeko paljon?

      • Anonyymi

        tommosen päälle ois ihana istua


    • kesälläkivaa

      pienempi on aikalailla tulee joskus paljon ,ollaan harrastettu vaimon kans kimppamiehiäkin kiinnostaisko sua työnnellä vaimoa 40v vaalea

    • kiima-mies

      Toki vaimo kiinnostaa, olethan kuitenkin itse mukana?

    • kesälläkivaa

      ainakin katson ja ehkä mutakin,missä ja koska

    • kiima-mies

      Oi oi, mitä herkkua tarjotaan mulkulle, nyt jo seisoo jykevästi, pakko vedellä nahkoja jo taakse.
      Saako liottaa paljasta märkään? tykkääkö antaa myös pyllynreikää, niinkuin sinäkin?
      Onko hyvät kannut?

    • kesälläkivaa

      aikasta kannut on .ei miestenvälistä vaimon aikana harrasteta, koska voitais kokeilla

    • kiima-mies

      Onko vaimo jo tietoinen mahdollisuudesta, ehkä tangomarkkinoiden päälle voisit tarjota kunnon ajoja.
      Antaako pyllyä?
      Jesus kun ottaa eteen nyt, seisooko sulla?

    • kesälläkivaa

      on tietoinen ja antaa kyllä, pyllyseksistä en osaa sanoa tilanteen mukaan sitten,saako suhun muulla lailla yhteyttä sovittais missä ja koska

      • PitkaMiess

        Tässä olis 35-vuotias mies 195/90/17 mitoilla halukas päästä touhuamaan parin kanssa ;)
        Vaimoa nussisin mielelläni, miesten väliset jää runkkailuun ;)

        Miltä kuulostais?


    • kiima-mies

      Niin, tuo yhteyden otto on näissä se vaikein osio. Itsellä tänään vähän vaikeuksia vastailla ja lähteä kovin pitkälle, oma vahtii kuin koira, vaikkei vittua enää annakkaan.
      On tosi vieraanvaraista tarjota oman vaimon vittua pantavaksi, se on tosi miehen teko.
      Jotain ehdotuksia sulla?

    • kesälläkivaa

      mistäpäin oot jos vaikka nähtäis jossain, vien tänään vaimon luultavasti tangovapaalle illalla että imut ainakin onnistuu mutta kimppa tältäpäivää ehkä ei

      • namiiiiiiiii

        Täällä ois 44v bi ukm Ilmajoelta tarjolla saa imee ja runkata 19 cm kiimakullia,ja miellään vaimoskin joskus nussisin.!!


      • kesälläkivaa
        namiiiiiiiii kirjoitti:

        Täällä ois 44v bi ukm Ilmajoelta tarjolla saa imee ja runkata 19 cm kiimakullia,ja miellään vaimoskin joskus nussisin.!!

        missä nähtäis illalla voisin tulla imuttelemaan


    • kiima-mies

      Liki laihiaa asustan, ja imut kiinnostaisi valtavasti, en ole tyhjännyt moneen päivään, joten hyvää tekisi.
      Tuskin tänään pääsen, mutta viikolla paremmin kun tuo toinen on iltavuorossa.
      Annatko imeä omaasi loppuun? vaikka hetskuna kuliseissa elänkin, niin sperma on suurta herkkuani 😋.

    • kesälläkivaa

      yksipuolinen imuttelu olis tänään jos sopii oon käymäs levarilla joskus 10 mais ehtoolla

    • kiima-mies

      Tarvetta olis, siis etkö anna imeä?????

    • kesälläkivaa

      pakko säästää mällit akalle tänään kuitenkin haluaa:)

    • kiima-mies

      Niin, anna vaimolle, kyllä olis liukkaat maistunut, mutta pidetään yhteyttä näillä nimimerkeillä, ehkä joskus lykitään😉

      • kesälläkivaa

        tänään ollaan liikenteessä missä nähdään


      • kesälläkivaa

        olisiko kiimamies tänään liikenteessä voitais lykkiä:) ps.vaimo kiimas


      • Rungun

        Jalasjärven levarilla tällä hetkellä 33v mies runkkailemassa.
        Saa liittyä seuraan ;)


      • kovakalu1

        Millaista runkkaat


      • Rungun

        18/6

        Vieläkin täällä ;)

        Kik PitkaMies


    • matti06

      Kerään kimppaan top miehiä. Haluan imeä ja antaa peppua useammalle. Imen paljaalla. Panot kumilla. Olen 32v hoikka poikamainen bi / btm. Tarkoitus tulla Ylistaron levarille tai johonkin muuhun paikkaan vaki sedän kanssa. Olen side silmillä ja setä vahtii että kaikki menee hyvin.

    • Rungun

      Ketään levarilla nyt? Itse siinä kohta!

    • iltaimut

      lauantaiillalla imisin siinä 10 jälkeen siisti um oon 50v

      • Tapaamineniltaisin

        Hei..Sopisko sinulle tapaaminen J-järvi-Kurikka p-alueella? Olen 6kymp raitis sinkku!


      • iltaimut

        moi, harvoin pääsen karkaamaan mutta aina joskus onnistuu, millaista saisin imutella ja saako suhun muuten yhteyden....


      • Tapaamineniltaisin
        iltaimut kirjoitti:

        moi, harvoin pääsen karkaamaan mutta aina joskus onnistuu, millaista saisin imutella ja saako suhun muuten yhteyden....

        Moi..lähetä.mail; [email protected] Tämä viesti ei ole julkinen profiili ,saathan Sinäkin asetettua koneesi niin, että kirjoittamasi texti ei ole julkinen profiili !


      • werrytutu
        Tapaamineniltaisin kirjoitti:

        Hei..Sopisko sinulle tapaaminen J-järvi-Kurikka p-alueella? Olen 6kymp raitis sinkku!

        Tää näkyy sulle vain,proofili ei näy muille tule meille tänään kiimailemaan.Profiili on salainen muille.!Iso kyrpä odottaa kiimassa tämä on salainen viesti ja muut eivät sitä näe.!


      • 23cmsalainen
        Tapaamineniltaisin kirjoitti:

        Moi..lähetä.mail; [email protected] Tämä viesti ei ole julkinen profiili ,saathan Sinäkin asetettua koneesi niin, että kirjoittamasi texti ei ole julkinen profiili !

        Tämä on salainen iso kyrpä viesti sinulle jota muut eivät näe,mailaa minulle [email protected] 23/6cm kyrpä odottaa salaisesti sinua


      • Normityökalu
        werrytutu kirjoitti:

        Tää näkyy sulle vain,proofili ei näy muille tule meille tänään kiimailemaan.Profiili on salainen muille.!Iso kyrpä odottaa kiimassa tämä on salainen viesti ja muut eivät sitä näe.!

        Kiitos viestistä...asutko missä? Kuinka/koska/missä tap. vois onnistua?Normi pippeli odottaa hellää käsittelyä ja laukaisua !


      • Tapaamineniltaisin
        iltaimut kirjoitti:

        moi, harvoin pääsen karkaamaan mutta aina joskus onnistuu, millaista saisin imutella ja saako suhun muuten yhteyden....

        Iltaa..Lähetä sp osoitteeseen: [email protected] . Sinulla on kiinnostava viesti ! Terveisin ; Tapaamineniltaisin


      • Tapaamineniltaisin
        Tapaamineniltaisin kirjoitti:

        Iltaa..Lähetä sp osoitteeseen: [email protected] . Sinulla on kiinnostava viesti ! Terveisin ; Tapaamineniltaisin

        Huomenta..Lähetä sp osoitteeseen [email protected]. Sinulla on kiinnostava viesti ! Terveisin;Tapaamineniltaisin


      • ghuyrrrrrrt
        Tapaamineniltaisin kirjoitti:

        Huomenta..Lähetä sp osoitteeseen [email protected]. Sinulla on kiinnostava viesti ! Terveisin;Tapaamineniltaisin

        Tämä on erittäin salainen viesti sinulle,näkyy vain sinulle.!Laitoin mailia sinulle äitinpoika.Salainen isokyrpä viesti tuli sinulle


      • ghuyrrrrrrt
        Tapaamineniltaisin kirjoitti:

        Huomenta..Lähetä sp osoitteeseen [email protected]. Sinulla on kiinnostava viesti ! Terveisin;Tapaamineniltaisin

        Saitko salaisen isokyrpä viestin runkkasin sun kuville.!!


      • ghuyrrrrrrt
        Tapaamineniltaisin kirjoitti:

        Iltaa..Lähetä sp osoitteeseen: [email protected] . Sinulla on kiinnostava viesti ! Terveisin ; Tapaamineniltaisin

        Äidin poika mikset vastaa salaiseen viestiin tämä näkyy vain sinulle.!Lähetä salainen viesti minulle heti


      • Aidinpikkupoika
        ghuyrrrrrrt kirjoitti:

        Äidin poika mikset vastaa salaiseen viestiin tämä näkyy vain sinulle.!Lähetä salainen viesti minulle heti

        Hei..kiitos viestistä..sorry, näin viestisi vasta tänään ! Minkälaisia fiiliksiä Sinulla tänään ? Missäpäin keittelet aamu puuroa? Tutustuminen OK ! Läh privaatti postia,kiitos !


    • mitä-ihme-salaisia-vies

      Taas joku hörhö täällä puhuu salaisista viesteistä, kaikille nuo näkyy. 😁

    • lurpsista

      onko kurikka - kauhajoki levarilla imettäjää kuinka

    • ghuyrrrrrrt12

      Tämä on erittäin erittäin salainen viesti sinulle,näkyy vain sinulle.!Iso kulli odottaa

    • lurpsista

      Mistä vitusta näitä hulluja sikiää......

      • qweet545

        Tämä näkyy vain sinulle,salainen viesti vain sinulle.Kyrpä kiimassa salaisesti odotan sinua.


    • kaupparatsu81

      Olisiko p.paikalle pysähtynyt joku kiimainen setä, joka haluaa tyhjätä molemminpuolin kassit?

    • tummapiili

      kurikka-kauhajoki levarilla tänään noin 12.00 imisin kullia

    • Anonyymi

      huomenna aamulla, 6,5,2019 runkulle, jokipii vaasaan päin, n,10,00

    • Anonyymi

      Soita numeroon 112 jos tunnet olevasi ahdisteltu uhri.

    • Anonyymi

      Löytyiskö täältä vielä halukkaita?

    • Anonyymi

      Löytyiskö täältä vielä halukkaita?

      • Anonyymi

        Saisko katsoa kun laukeat


    • Anonyymi

      mulle voi tulla arkisin 07.00-14.00 otan suihin ja annan peppua mitä suurempi sen parempi 0400 870 3324

      • Anonyymi

        Onko sukupuoli tauteja tai parisuhdetta ja kuinka vanha ja saisko puhelinnumeroa jotta sais yhteyttä


    • 6.10 2021 tuu tänne niin imen annan peppuu jos haluut

      • Anonyymi

        Ootko nainen parisuhteessa ja sukupuoli tauditon että jos on joku näistä niin en tuu ja mistä kotoisin


    • Anonyymi

      Moi sama anonyymi joka aikasemmin kysy halukkaita. Oon 20v jantteri Kurikasta, imu kelpais niin ketä kiinnostais?

      • Anonyymi

        Jos kiinnostaa niin antakaa sposti että voi olla kontaktissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kiinnostaa niin antakaa sposti että voi olla kontaktissa

        Anteeksi antaa mikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi antaa mikä

        Juu mutta mikä sposti


    • Anonyymi

      Olen 18 v opiskelija kurikasta ja oon terve ja puhdas olisko ketään kiinnostunutta harrastamaan seksiä joka on myös seksi tauditon joku noin 25 v ehkä mitään kauhean vanhaa en haluva

    • Anonyymi

      Voi poika esukka minkä foorumin olet valinnut elämäsi j a suhteidesi tulevaisuuteen nähden!
      Runkkujen ja imurien pohjalais-isöntien pusikko pervoilun palstan ja akkojensa pettämisen foorumin!

      Miten voi olla sisäsiittoisella e-ym. pohjanmaalla on näin valtavat märät piilohomoja pakkoliitossaan naisten kanssa!
      Samalla sukurutsausta ja runkkuja! JIHUU!
      ONKO Kivik** yks päärunkku joka johtaisi laumaa ja kuten osa Kurikan valtuustoa?

      Tulkaa ulos ladoista ja puskista teiden varsilla ja alkakaa elämään oikeesti oikeaa elämää homoina!
      Kurikassa ja alueellako nämä kaikki pettäjä junkkari-runkut asuu?

      Suuri osa kyllä jo tunnistetaan osa ohikulkijoita?!

    • Anonyymi

      missä mää tuun imeen

      • Anonyymi

        Hluvaisitko tavata


      • Anonyymi

        Ootko nainen ja Onko sukupuoli tauteja ja minkä ikäinen ja mistä kotoisin niin voidaan jossain välissä tavata ja onko parisuhdetta jos on niin en tuu


      • Anonyymi

        Ok missä ja miloin ja oletko nainen


      • Anonyymi

        Jos voit lähettää numeron niin voidaan olla yhteyksissä


    • Anonyymi

      voisin tulla imeen tai antaan myös putsattua ja rasvattua peppua vaikka useemmallekin vois olla koko päivän

      • Anonyymi

        Ootko nainen ja minkä ikäinen ja mistä päin


      • Anonyymi

        Ok missä ja miloin


    • Anonyymi

      Tänään tai huomenna ylistaron levari molempi puoli käy.

      • Anonyymi

        Aaa mä en oo ylistaro sta enkä pääse sääli sinänsä


    • Anonyymi

      Huomenna ylistaron levarilla vanhempi runkkari näytelee kyrpäänsä, voi autella tai imeä. Voin myös imasta lastisi ja nielen kaiken.

    • Anonyymi

      Asiaa.

    • Anonyymi

      On sielä ei tarvi täältä kysellä.

    • Anonyymi

      missä voisin tulla imeen ja antaan peppua

    • Anonyymi

      Ylistaron levarilla oon imeny tai imettäny monet kerrat.

    • Anonyymi

      Tulisko joku tänään autoileen seinäjoen suunnille.keksitään jotain kivaa.

    • Anonyymi

      Ilmat lämpeni.olisko e-p.n alueella vaikka autoilijoita.

      • Anonyymi

        Miten Hml levarilla onko autoja parkissa..


    • Anonyymi

      missä tuun ottaan suihin ja antaa peppua

    • Anonyymi

      Saako nykyään viä imuja kurikka jalasjärvi levarilta?. Tänään vaikka. Ei väliä oot vanha vai nuori.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi munan imeminen Kurikka-Jalasjärvi levarilla. M36


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi munan imeminen Kurikka-Jalasjärvi levarilla. M36

        Missä kohtaa tämä kurikka-jalasjärvi levari sijaitsee. Vois joskus poiketa ja jättää vaikka spermaisen kondomin sinne.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe