SPR Laitila

talkoo

Taitaa SPR:llä olla ylimääräistä rahaa kun Laitilan vastaanottokeskuksen pihalla seisoo toimettomana kaksi autoa joilla pitäisi kuljettaa maahanmuuttajia talkoisiin ja muihin vastaaviin,
mutta kun kukaan ei saa kuljettaa niitä turvapaikanhakijoita Vastaanottokeskuksen johdon sääntöjen mukaan.
Minulta ei tule enää senttiäkään SPR:lle koska toiminta on sellaista kuin se on Laitilan Vastaanottokeskuksessa.
Uudenkaupungin Sanomissa oli juttu että Vastaanottokeskuksesta saa asukkaita talkoisiin mutta kun kaikki on sovittu valmiiksi niin ketään ei tule, siis henkilökunta on tainnut mokata oikein kunnolla.

17

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HumanistiNainen

      Taidat olla rasistinen ihmisvihaaja ja juntti!

      • talkoo

        En ole kumpaakaan.
        Minulla on muutamia ystäviä turvapaikanhakijoista jotka on mitä mahtavimpia ihmisiä.
        Monella suomalaisella olisi oppimista esim. heidän kohteliaisuudesta.


      • AntavaineHumanistiNainen

        Ei tuossa puhuttu ihmisistä vaan pakoloisista.


    • laitilasta

      Onhan siellä vokissa muutakin ihmeellistä.
      Vokin asukkaat joutuvat hakemaan vaatteita kirpputoreilta vaikka vokissa on lahjoituksena saatuja vaatteita valtavat määrät mutta vokin työntekijät eivät anna niitä asukkaille.
      Miehet kertoivat tästä kun juttelin heidän kanssa kirppiksellä.

    • PulinatPois

      Olkoon ihminen vaikka Irakista tai Laitilalainen punaniska, me kaikki ollaan vaan ihmisiä, piste.

    • onkin

      Laitila 2016 vuonna.

    • onvain

      Vastaanottokeskuksesta on kaksi työntekijää saanut kuulemien tietojen mukaan lopputilin.
      Ovat kuulemien tietojen mukaan käyttäytyneet asukkaita kohtaan sopimattomasti.

    • KadutPuhtaaksi

      Natsit vittuun Laitilasta, kiitos.

    • aatamijaeeva

      Niillä autoillahan työntekijät voivt kulkea työmatkat kun ei ole muuta käyttöä,................ ihmiset kylänraitilla puhuvat että joku työntekijä kulkeekin niillä työmatkat, onko tämä oikein?

    • hjvhhhh

      ......

    • eipahalla

      Olen työni puolesta hiukan tekemisissä Turun ja Laitilan vast.ottokeskuksen kanssa. Ihmettelen vaan tätä touhua. Työntekijöiden ja pakoilaisten suhdetta?
      Tuntuu että heidän suhteensa kaikkea muuta kuin työsuhde.
      Facebookhan heiltä on kielletty mutta jäähän paljon muuta ....

      • Ei.Vihalle

        Rakkaus voittaa!


      • elintaso

        Paskat kun nuita loisia hyysätään!!!!!!!!!voisitte aukasta jo silmänne.


      • akfmtn

        Lapset joutuvat Laitilan Vok:ssa kulkemaan näin kesälläkin talvikengissä kun toimiston väki ei anna kesäkenkiä lapsille vaikka varastossa on laatikoittain lasten kenkiä, myös kesäkenkiä.
        Toimiston väki ei halua auttaa asukkaita millään tavalla, vaikka he on sinne palkattu asukkaita varten.


      • kojk
        akfmtn kirjoitti:

        Lapset joutuvat Laitilan Vok:ssa kulkemaan näin kesälläkin talvikengissä kun toimiston väki ei anna kesäkenkiä lapsille vaikka varastossa on laatikoittain lasten kenkiä, myös kesäkenkiä.
        Toimiston väki ei halua auttaa asukkaita millään tavalla, vaikka he on sinne palkattu asukkaita varten.

        .,.,


    • onkin

      MLL

    • Leidit1st

      Tuollahan taidettiin jakaa muutakin kuin villasukkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe