VANHENTUMISPÄIVÄMÄÄRÄ JAWALLA

jk7ex1

Jawatietäjät apuva, tarvitsen LibreOfficella tehtyihin tiedostoihin (PDF ja ODT) käyttörajoitteen, siis viimeisen käyttöpäivämäärän jonka jälkeen tiedostoa ei voi avata.
En osaa tehdä scriptiä, enkä osaa liittää sitä LibreOfficeen. Rautalankamalli alusta loppuun, kiitos. Tätä tarvitsee varmasti moni muukin.

6

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei käytännössä onnistu.

      Sitä kun niin helposti kääntää kelloa taaksepäin.

    • Japsus

      Ei onnistu? Entä jos se skripti ensiksi tyhjentäs asiakirjan, tallentaisi muutoksen ja sitten ilmoittaisi käyttöajan loppumisesta?

      Tietty windowshan silti osaa palauttaa muokattuja tiedostoja aika kauas taaksepäin.

      No joo, menee aika purkkapaikka hackiksi. ;)

      • Minkä tahansa asiakirjan tallentaa vaikka kuvakaappauksella.


    • jk7ex1

      Heps, suojauksen ei tarvitse olla täydellinen. Ei haittaa vaikka suojauksen voi ohittaa kelloa kääntämällä taaksepäin. Suurin osa ihmisistä ei tällaista keksi ja kuinkahan moni ottaa asiakirjoista kuvaruutukaappauksen varmuuden vuoksi? Yksinkertainen päivämäärään perustuva skripti riittää.

    • jk7ex1

      Tarkoituksenani ei ole suojella valtiosalaisuuksia, vaan eliminoida nopeasti vanhenevat hintatietoja sisältävät mainokset niin että ne ovat luettavissa esimerkiksi kuluvan vuoden loppuun.

      • hmhmhmhmhm

        Eikö tuo olisi kaikista helpointa kirjoittaa selkeästi siihen asiakirjaan mihin asti tarjoukset ovat voimassa.

        Oletko googlaillut libre officen dokumenteista tietoja, onko niissä ominaisuus tuolle vanhenemiselle?

        Itse en oikein pikaisella googlauksella ainakaan löytänyt, että tukea sille olisi.

        Minun käsityksen mukaan dokumentin pitää itse sitä tukea, ja avaavassa ohjelmassa olla joku logiikka tai sitten dokumentin mukana jokin makro joka tuon tarkistusen tekee.

        Java ei siinä auta, koska loppukäyttäjän laite tuskin sitä javaa kuitenkaan ajaa vaan he saavat sen dokumentin käyttöönsä sellaisenaan? Javalla voit ehkä syöttää ne päivämäärät sinne dokumenttiin jos formaatista tuki kuvatulle ominaisuudelle löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe