Itselläni on ollut oireellinen kondylooma noin vuoden, ja syyliä löytyy edelleen. Hoidin niitä jollakin voiteella, mutta se ei juurikaan auttanut. Lisäksi voide tuotti aika hirvittävää ihoärsytystä, eikä sen käyttö senkään takia ollut kovin mukavaa.
Ilmeisesti minulla oli yksi syylä myös silmäluomessa, mutta se hävisi melko nopeasti. Minne kaikkialle muualle kehoon tämä kondylooma voi aiheuttaa syyliä? Suuhun ainakin, olen kuullut mutta toistaiseksi minulla ei niitä ole ollut siellä.
Limakalvoista kun puhutaan, niin voiko se tarttua silmään? Siis ei silmäluomeen, vaan silmään. Voinko tartuttaa oman kondyloomani omaan silmääni, vai olenko omalle virukselle immuuni, ettei se voi tarttua muille limakalvoilleni? Aiheesta ei oikein löydy hirveästi tietoa...
kondylooma ja sen tarttuminen
kysynpävain
1
201
Vastaukset
- Höpöhpöpöä
Miten niin oireeton, jos niitä kukkakaalisyyliä löytyy edelleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501809
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121681Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va311308Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 751034
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806