Unelmani ja unelmasi - toteutuuko?

Mitä_rahasta_Rakasta

Minä uneksin uudesta kumppanista, jonka kanssa voisimme matkustella yhdessä, lähteä linturetkelle ja vaeltelemaan kauniiseen maisemaan. Mitä voisimmekaan tehdä yhdessä? Millaisia elämyksiä? Yhteisiä kokemuksia? En muuta kaipaa minää, voisitko unelmani täyttää sinä?

Vieläkö sinä uneksit jostain uudesta?
Lottovoitosta suuresta?

27

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

En uneksi meinaan ostaa kiikarit jotta voin etsiä lintuja/naisia vai ostanko kaukoputken jos ei lähempää löydy ilolintuja.

• siilimuori3

Nyt juuri uneksin treffeistä nukkumasan kanssa, häytyykin joutua ettei hän mene ohi. Toivottavasti unelma toteutuu.

• 21milliätänään

Lottovoitosta, ja yksin tuo 21milliä eurolotosta, parikymmentä milliä lähtis heti Panamaan tai vastaavan sijoitus kohteeseen.

Eikös meitin eläkevaratkin siellä kasva korkoa 8-4%.
      Joten jäis jälkikasvullekin jotain tapeltavaa ;)

• vai.eikö

Lotto voitto voi olla muutakin kuin raha.

• 21milliätänään

Niinpä niin.

Kun olin nuori niin kuvittelin/aattelin, et raha on tärkein tässä elämässä.
        Nyt kun olen jo vanha, niin tiedän et niin se on.

• 15tuhatta.jälkiveroon

Nyt kun olen jo vanha, niin tiedän et niin se ei ole.

• Korppis1

Minulla on ympärilläni nuoria ja elämän kumppani, joiden kanssa teemme unelmista totta. Raha unelmissa on ongelma. He joilla on rahaa, hamuavat sitä lisää eikä heillä ole koskaan rahaa riittävästi. Me joilla on rahaa sen verran, että voimme toteuttaa unelmiamme vaikka välillä kärvistelläänkin nautimme kaikista pienistä unelmistamme. Ei kannata elää unelmia jälkeläisille.

• Vai_ehtiikä_viellä

Uneksi hyvästä maailmasta, luulin, että se olisi ehtinyt tulla jo täydelliseksi. Olen pettynyt, maailma kun on ehtinyt vain pahentua ja oma naamani hapantua. Missä on solidaarisuus? Mihin on kadonnut ystävyys? Monella suunnalla sykkii vain sota, on läheisen ystävyys unohtunut ja omat unelmat karata pois. Miten mitään enää pelastaa vois?

• popsimispussi

Realistisia on retkieväät näillä ikä lukemilla, ei kannata ahmia ahneutta, kaikki tulee ja toteutuu ajallaan jos on toteutuakseen.

• Eikö elämä mene vähän hukkaan kun haikailee?

• toivon_löytäväni

ensin toivon kohtuullista terveyttä jatkossa...,
      toiseksi toivon uuden naiskumppanin, n.60 v, iloa ja lämpöä kohtuudella tuottavan koti-,harraste- ja matkakumppani hengettären,n. 160-175cm, normijärjellä ja -vartalolla varustetun. mielellään tarvittaessa kohtuu topakka,oma persoona ilman teeskentelyä ja kohtuu nätti olisi ok. ei joo joo joo nainen.
      kolmanneksi lottovoitto,joku milli olisi ok,mutta vähempikin piisaa.

noilla pääsee jo kauas,loput turhuuksia.

• kysäseppä

Palstalt vois löytyy pari ylijäämäläyskää..

• mustikka10

Olen lotonnut ja toivon tietysti voittoa. Unelmoin myös elämän kumppanista. Mutta kun kukaan ei tule kotoa hakemaan. Työelämässä vielä muutama vuosi, unelmoin että terveyteni pysyisi hyvänä. Jaksaisi vielä töissä punnertaa. Unelmoin myös kauniista kesästä, marja matkoista, kesäteatteri retkistä, konserteista ynm.

• miesyksinään

Lopetin lotto/veikkaamisen aikoja sitten ja kumppanikin kuoli vuosia sitten niin ei kukaan tule mua etsimään kumppaniksi. Terveys on ok, yksin lähden retkille luontoon en aina, toki vakikumppani mielilyttäisi mutta en lähde etsimään jos tupsahtaa kohdalleen mikä mielyttäisi.

• Ponkareita_ponkaisin

No kerropa, missäpäin linturetkeilet lähiviikkoina.

• flegmaatti

Uneksin uusista, pikaisista eduskuntavaaleista. Uneksin vähemmän EU-orjamaisesta hallituksesta.
      Uneksin Unkarin mallisesta matupolittikasta.
      Itseeni, vaimoóni ja jälkikasvuumme kohdistuvat unelmat lienevät kaikille yhteisiä.

• KohtaamekoKavereinaVai_

Tottavie, voisin ehkä täyttää unelmasi ainakin joiltain osin. Missä tavataan ja koska? Tavataanko kahdestaan vai tehdäänkö palstatreffejä jonnekin? Ehkä eri puolille Suomea?

• jompaa.kumpaa

Etitkö naista vai miestä kun ei alotuksesta asia selviä?

• Minä en uskalla toivoa mitään, kaikki voi olla paljon huonommin jos toiveeni toteutuu. Tässä iässä on vain luovuttava, mahdollisimman hitaasti, pysyttävä edes siinä mitä on ja aikanaan laskettava irti kaikesta.
      Iloa antaa ystävät ja monet muut asiat. Kyllä tämä elämä näinkin hyvää on. Kaikkea ei voi saada.

• Eisaatyytyä

Onpa outo ajattelutapa. Luopumisen aika on sitten kun on autettavien kirjoissa.

• sain-kaiken-mistä-

mistä haaveilin, liekkö ollu puolison ansiota, nyt olen yksin,
      usein kyselen ylhäältä,
      onko luoja suunitellu vielä minulle jotain uutta,
      se jää nähtäväksi, vai kuolenko tyhjänä elämän täyteisenä vanhuksena yksin,

--
      Aikoinaan uneksi miehestä,
      -sain sen
      -sitten uneksin suuresta perheestä
      -sain sen
      -sitten uneksi omasta ihanasta omistuskodista
      -sain-. sen-
      sitten uneksi matkoista ulkomailla
      - sain sen-
      sitten uneksi suuresta lottovoitosta,
      sain sen,
      sitten ukseksimme puolison kansa vielä vaikka mistä,
      mutta suureksi harmikseni hän sairastui ja kuoli pois,
      nyt usein uneksin omasta kuolemasta,
      toistaiseksi sitä en ole vielä saanu,
      mutta saan sen aikanaan,
      -
      sitä ootellessa voisin tehdä jotain kivaa,
      jokun kivan tyypin kanssa,
      en tiedä saanko sitä,

• saaks.sult.varmasti

mää uneksin että sää annat siin ekana yönä

• sen-näkee-sitte
        saaks.sult.varmasti kirjoitti:

mää uneksin että sää annat siin ekana yönä

Ehkä,

• tule-rannalle-nähdään

Unelma ihanasta kesästä, jospa auriko paistaisi ,
      ilmat olis ihania, ei liian kuumia, eikä liian sateisia,
      vaan ihanne ilmasto,
      tänä kesänä haluun löytää sinut,

• Tänäsuvena

En niinkään unelmoi. Toimin.

• Unelmointi ja haaveilu saa minut toimimaan.
        Unelmointi ja haaveilu johtaa uusiin ideoihin avaa uusia portteja.
        Ei ole kiva paikoilleen jämähtää.
        Jos en koskaan unelmoisi ja haaveilisi kaikki olisi vain arkipäivän rutiinia.
        Sopivasti rutiinia on hyvä asia, mutta liika rutiini on tylsää.

• Twelvepoints

Juuri noin, hyvä kommentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3699
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      108
      3534
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2472
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2295
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      34
      1187
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1048
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      843
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      840
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      754
    Aihe