Sen verran muslimeista että...

oenaali

Puolustellaan aina etteivät muslimit ole terroristeja. Fatkat kuitenkin puhuu toista. Mitä sanoo suvakit? Islamic Jihad: MUSLIM Terrorist Organization
ISIS: MUSLIM Terrorist Organization
Al-Qaeda: MUSLIM Terrorist Organization
Taliban: MUSLIM Terrorist Organization
Hamas: MUSLIM Terrorist Organization
Hezbollah: MUSLIM Terrorist Organization
Boko Haram: MUSLIM Terrorist Organization
Al-Nusra: MUSLIM Terrorist Organization
Abu Sayyaf: MUSLIM Terrorist Organization
Al-Badr: MUSLIM Terrorist Organization
Muslim Brotherhood: MUSLIM Terrorist Organization
Lashkar-e-Taiba: MUSLIM Terrorist Organization
Palestine Liberation Front: MUSLIM Terrorist Organization
Ansaru: MUSLIM Terrorist Organization
Jemaah Islamiyah: MUSLIM Terrorist Organization
Abdullah Azzam Brigades: MUSLIM Terrorist Organization

10

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamelinpaskaaaaa

Eilen Kouvolan keskustassa meni kamelikaravaani pitkin kävelykatua ja matkalla asemalle. Toivottavasti olivat vain läpikulkumatkalla. Kaikki samannäköisin nuoria partaisia arabeja ja mulkoilivat vihaisen näköisinä.

• gfhghghf

jospa kysessä oli ns. arabikevät?

• PyhäKameli

"Allahin Lähettiläs (SAWS) oleskeli ensimmäiset kolme päivää Qubaa’sa, kaupungin edustalla olevassa paikassa. Saapumisensa jälkeisenä perjantaina Profeetta (SAWS) johti yhteisrukouksen. Tämän päätyttyä monet kaupungin rikkaimmista kutsuivat häntä asumaan luokseen ja jakamaan omaisuutensa. Hän kuitenkin kieltäytyi ja osoittamalla kameliaan, Qaswaa', totesi: "Antakaa tämän näyttää paikka." Hän tiesi, että kameli Allahin komennossa johdattaisi hänet paikkaan johon asettua. He laskivat kamelin menemään. Jonkin matkaa kuljettuaan se polvistui erään, bani an-Najjaarin klaanille kuuluvan talon viereen. Profeetan äiti sattui kuulumaan samaan sukuun. Taloa käytettiin taatelien kuivauspaikkana. Se kuului kahdelle orpopojalle nimeltään Sahl ja Suhayl, jotka tarjoutuivat lahjoittamaan sen Profeetalle (SAWS). Tämä kuitenkin vaati saada maksaa siitä, jolloin paikalla ollut poikien holhooja. As'ad ibn Zuraarah, teki asianmukaiset järjestelyt. Profeetta (SAWS) määräsi paikalle rakennettavaksi moskeijan sekä asunnon häntä itseään varten. Kaikki muslimit kävivät yhdessä työhön, saadakseen kaiken nopeasti valmiiksi. Itse Profeettakin (SAWS) ahersi mukana. Täällä muslimit tulisivat kokoontumaan ja rukoilemaan sekä tekemään tärkeitä suunnitelmia ja päätöksiä. Rakennuksesta tuli yksinkertainen ja vaatimaton. Lattia oli poljettua savea ja palmunlehväkattoa kannattelivat puunrungot. Kaksi kiveä osoitti rukoussuuntaa. Aluksi rukoiltiin Jerusalemia kohti. Melko pian suunta kuitenkin käännettiin kohti Mekan Ka'baa."

• Anonyymi
        PyhäKameli kirjoitti:

"Allahin Lähettiläs (SAWS) oleskeli ensimmäiset kolme päivää Qubaa’sa, kaupungin edustalla olevassa paikassa. Saapumisensa jälkeisenä perjantaina Profeetta (SAWS) johti yhteisrukouksen. Tämän päätyttyä monet kaupungin rikkaimmista kutsuivat häntä asumaan luokseen ja jakamaan omaisuutensa. Hän kuitenkin kieltäytyi ja osoittamalla kameliaan, Qaswaa', totesi: "Antakaa tämän näyttää paikka." Hän tiesi, että kameli Allahin komennossa johdattaisi hänet paikkaan johon asettua. He laskivat kamelin menemään. Jonkin matkaa kuljettuaan se polvistui erään, bani an-Najjaarin klaanille kuuluvan talon viereen. Profeetan äiti sattui kuulumaan samaan sukuun. Taloa käytettiin taatelien kuivauspaikkana. Se kuului kahdelle orpopojalle nimeltään Sahl ja Suhayl, jotka tarjoutuivat lahjoittamaan sen Profeetalle (SAWS). Tämä kuitenkin vaati saada maksaa siitä, jolloin paikalla ollut poikien holhooja. As'ad ibn Zuraarah, teki asianmukaiset järjestelyt. Profeetta (SAWS) määräsi paikalle rakennettavaksi moskeijan sekä asunnon häntä itseään varten. Kaikki muslimit kävivät yhdessä työhön, saadakseen kaiken nopeasti valmiiksi. Itse Profeettakin (SAWS) ahersi mukana. Täällä muslimit tulisivat kokoontumaan ja rukoilemaan sekä tekemään tärkeitä suunnitelmia ja päätöksiä. Rakennuksesta tuli yksinkertainen ja vaatimaton. Lattia oli poljettua savea ja palmunlehväkattoa kannattelivat puunrungot. Kaksi kiveä osoitti rukoussuuntaa. Aluksi rukoiltiin Jerusalemia kohti. Melko pian suunta kuitenkin käännettiin kohti Mekan Ka'baa."

KR 1933/-38
        Ef. 2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, > Siirry

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Jes. 9:6 Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä. > Siirry
        Joh. 10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen. > Siirry
        Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." > Siirry
        Ap.t. 10:36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra, > Siirry
        Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, > Siirry
        Gal. 3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa. > Siirry
        Kol. 1:20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. > Siirry

Biblia (1776)
        Ef. 2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, joka molemmista on yhden tehnyt ja vaihe-aidan särkenyt,

• Historiakertoo

Uskonsodat on yleisin tuhoasia maapallolla. Tulee rumaa jälkeä kun käsky käy. Vääräuskoiset tuhottava

• Lyhyt_kysymys

Mitäs puupäällä oli muuta mielessä tästä MV-aiheesta?

• Anonyymi

Eiku, ne on vapautusjärjestöjä aivan kuten kaikki vasemmistolaisetkin vapautusjärjestöt. Yhteistä näille on irrationaalinen ja järjetön juutalaisiin- sekä kristinuskoon kohdistuva viha. Israelin kohdistuu jatkuva vihapropagandan vyörytys YKsta ja ICJsta sekä terrori, euroopassa tuhat vuotiset kirkot palavat joista tunnetuin on Notre Damen Katedraali sekä kristilliset hautausmaiden vandalisointi on yleistä. Media ohittaa tämän kaiken tyylikkäästi vasemmalta, mikä kapina ja mellakat vasemmisto masinoisi jos moskeijat olisivat vastaavanlaisen vihan kohteena.

• Anonyymi

Apostolien teot:
      3:6 Niin Pietari sanoi: "Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy."> Jakeen lisätiedot
      16:18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.> Jakeen lisätiedot

1.Korinttolaiskirje:
      5:5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.> Jakeen lisätiedot
      6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.> Jakeen lisätiedot

Efesolaiskirje:
      5:20 kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.> Jakeen lisätiedot

Kolossalaiskirje:
      3:17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.> Jakeen lisätiedot

2.Tessalonikalaiskirje:
      3:6 Mutta Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä me käskemme teitä, veljet, vetäytymään pois jokaisesta veljestä, joka vaeltaa kurittomasti eikä sen opetuksen mukaan, jonka olette meiltä saaneet.> Jakeen lisätiedot

• Anonyymi

Mikä on tuo aloittajan mainitsema fatka? Uusi kouvolalainen pyhä sota kenties?

• Anonyymi

Fatka on sitä, että yleensä hyvin yksinkertaisella mielenlaadulla varusteltu ihminen yrittää löytää omaan pahaan oloonsa (viha, kauna, kateus,onanismin tuoma tylsämielisyys) syyllisen jostakin muualta kuin itsestään.

Fatkassa syyllinen on siis aina joku muu, vaikka vikana olisikin esimerkiksi oman, juuri pyllyssä olleen peukalon maistuminen kakalta. Fatkaa julistava valitsee kohteekseen jonkun "turvallisen" vihattavan, kuten tässä tapauksessa musliimin, jonka hän ajatustensa hataruudessa kuvittelee liihoittelevan lentävällä matolla jossain kaukana Persiassa asti. Hän ei esimerkiksi tiedä, että musliimi saattaakin olla se heppu, joka kantaa kepattikuormat fatkaatikon ulko-ovelle. Myös "vihervasemmisto" tai "kaupunki" ovat sopivia syyllisiä fatkan vallassa elävälle. Fatkaatikko ilmaisee idealismiaan joskus myös "s-"kirjainsymboolilla, sekä monilla muilla elämämkoulun ulkoisilla tunnuksilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe