Nickstöld, nygammal trend på spalten

Hur lågt kan man sjunka? Är det inte nog, att kan skriver på denna spalt? Måste man dessutom stjäla och förvränga andras nickar? Är det något i frågan om allmänt uppförande som nätfennon inte bryter mot, eller någon vidrighet som nätfennon lämnar oanvänd?
Stjäla nickar är förstås ganska oskyldigt i jämförelse med att håna döda. Båda är givetvis företeelser som fennon lyckades med bara idag.

Chips, PerSunas nedförsbacke, skolsvenskans segertåg, de kommande gesällproven och alla andra glädjenyheter blott denna vecka, knäcker förstås nätfennoman som nätfennoman. Förtvivlan och desperata handlingar har varit resultatet.

Se så, be snällt (kommendera inte) att mamma drar täcket över dina öron nu, och tar dig ut i parken imorgon i en skinande vindtät folkdräkt. Sedan har ni det alla så trevligt på parkbänken med grannfarbröderna utan PC och tangentbord.
När du slingrar dig tillbaks framför skärmen, fortsätter mamma din och grannfarbröderna festen bakom lyckta dörrar i tvättstugan. Vem vet, du kan kanske ha en lillasyster före trettondag knut nästa år? Om hon påminner om en blandning mellan en chimpans och gåsisen samt hans 10 bästa kaverin för dagen, så kan du lägga ihop två och två. Be om hjälp med aritmetiken.

15

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nätfennon lämnar oanvänd"

Erikoista, että tässäkin huomaat vain ns. "fennojen" tekevän sitä - kun itse olen huomannut, miten täällä koko ajan varastellaan niitä ns. "fennojen" nikkejä.

Mutta ainahan se on vaikeaa nähdä hjirttä siellä omassa silmässä tai sitten vaihtoisesti oman viiteryhmän silmässä....

• Du kunde kanske visa ett exempel på stöld av din nick? Jag var ganska förvånad över att du registrerade den. Lika vrickade texter klara knappt någon annan av, så kopiorna skulle lätt falla på innehållet.

• Peppu-Reino kirjoitti:

Du kunde kanske visa ett exempel på stöld av din nick? Jag var ganska förvånad över att du registrerade den. Lika vrickade texter klara knappt någon annan av, så kopiorna skulle lätt falla på innehållet.

"Peppu-reino" - sinäkin olet varmaan oikeasti ihan mukava ihminen, minulla ei ole mitään epäilystä siitä, miksi pilaat siis elämäsi suomenkielisten ihmisten vihaamiseen? Sinun tekstisi ovat aivan selkeää vihapuhetta ("fenno" tarkoittaa latinantyylisellä ilmaisulla suomalaista). Se, että me suomalaiset vaadimme maahamme jo samanlaista kielipolitiikkaa kuin muuallakin, ei tarkoita, että meillä olisi mitään "ruotsin kieltä" vastaan. Sen sijaan sinä olet yksi niistä, jotka selkeästi osoittavat, että kielipolitiikassamme on kyse juuri suomalaiseen kulttuuriin kohdistuvasta vihasta.

En koe tarpeelliseksi lähteä etsimään niitä tapauksia, joissa muiden nimimerkkejä on varasteltu. Voit itse tehdä päätelmiäsi sellaisista tapauksista. Myös minun nimimerkkejäni on usein varasteltu, jos en ole kirjoittanut rekirsteröidyllä.

• Peppu-Reino kirjoitti:

Du kunde kanske visa ett exempel på stöld av din nick? Jag var ganska förvånad över att du registrerade den. Lika vrickade texter klara knappt någon annan av, så kopiorna skulle lätt falla på innehållet.

Litet färger på spalten,det lyser upp.

• SulleLapsiHerkimmin kirjoitti:

"Peppu-reino" - sinäkin olet varmaan oikeasti ihan mukava ihminen, minulla ei ole mitään epäilystä siitä, miksi pilaat siis elämäsi suomenkielisten ihmisten vihaamiseen? Sinun tekstisi ovat aivan selkeää vihapuhetta ("fenno" tarkoittaa latinantyylisellä ilmaisulla suomalaista). Se, että me suomalaiset vaadimme maahamme jo samanlaista kielipolitiikkaa kuin muuallakin, ei tarkoita, että meillä olisi mitään "ruotsin kieltä" vastaan. Sen sijaan sinä olet yksi niistä, jotka selkeästi osoittavat, että kielipolitiikassamme on kyse juuri suomalaiseen kulttuuriin kohdistuvasta vihasta.

En koe tarpeelliseksi lähteä etsimään niitä tapauksia, joissa muiden nimimerkkejä on varasteltu. Voit itse tehdä päätelmiäsi sellaisista tapauksista. Myös minun nimimerkkejäni on usein varasteltu, jos en ole kirjoittanut rekirsteröidyllä.

"En koe tarpeelliseksi lähteä etsimään niitä tapauksia, joissa muiden nimimerkkejä on varasteltu. Voit itse tehdä päätelmiäsi sellaisista tapauksista. Myös minun nimimerkkejäni on usein varasteltu, jos en ole kirjoittanut rekirsteröidyllä."

Bra att något svar på frågan fanns ens i slutet bland den sedvanliga språkpolitiken som inte hör till saken. Svaret lämnar ganska mycket öppet.

• enemmistöntahto

Kan ni två bara försvinna härifrån?
      Voisitteko te 2 vain häipyä täältä?
      Tack!
      Kiitos!

• Emme! Minulla ja ystävälläni peppu-reinolla on molemmilla sananvapaus!

• justiceforall
        SulleLapsiHerkimmin kirjoitti:

Emme! Minulla ja ystävälläni peppu-reinolla on molemmilla sananvapaus!

Te väärinkäytätte sitä puhumalla paskaa RKP palstalla.
        P.S. sitäpaitsi mikään sananvapaus käsite ei ole voimassa tällä palstalla, sillä ylläpitäjällä on täysi lainsuoma oikeus julkaista näitä viestejä, tai olla julkaisematta. Jakamaton oikeus.

• justiceforall kirjoitti:

Te väärinkäytätte sitä puhumalla paskaa RKP palstalla.
        P.S. sitäpaitsi mikään sananvapaus käsite ei ole voimassa tällä palstalla, sillä ylläpitäjällä on täysi lainsuoma oikeus julkaista näitä viestejä, tai olla julkaisematta. Jakamaton oikeus.

Anna esimerkki tästä "p*skasta".

• Nuuttipukki

Mitä peppu-reino Nuuttipukinpäivästä puhui? Nuuttipukinpäivää ennen saamme pikkusiskon perheeseemme? Mihin tämä oikeastaan liittyi?

• paljonherkkuja

Nuuttipukin päivänä oli ihana kierrellä naapuruston ovia ja laulaa naapureille pikkusiskon kanssa. Liittyy tosin aiheeseen erittäin hyvin. Ja RKP:hen, peppureino.

• Porsaitaäidinoommekaikki

Se Nuutinpäivän pikkusisko on ilmeisesti vieläpä simpanssi.

• Nikkien varastaminen jo vakiintuneilta kirjoittajilta osoittaa vähintäänkin sosiaalisuuden ja tilannetajun puutetta, kertoohan se myös jotain tekijänsä kunnioituksen ja arvostuksen puutteesta kanssakirjoittajiaan kohtaan.

Suosittelen vahvasti, että jokainen palstalle kirjoittava rekisteröisi itselleen ikioman nimimerkin.

• Fenno_vastaan_sveko

** kertoohan se myös jotain tekijänsä kunnioituksen ja arvostuksen puutteesta kanssakirjoittajiaan kohtaan. **

Kunnioitus pitää ensin ansaita. Tämä foorumi ei de facto tunne arvostusta toista osapuolta kohtaan: asetelma on fennomaanit vastaan svekomaanit. Fennomaanit ovat suomenkiihkoisia, jotka vaativat olemassa olevan ja demokraatisesti valitun järjestelmän muuttamista. Svekomaanit puolestaan ovat ruotsin kielen mielisiä, ja pitävät voimassa olevaa ja demokraattisesti valittua järjestelmää itse-itsensä-selittävänä.

Fennomaanien kantava ajatus ja voima ovat "Talan teesit" ja "Suomalaisuuden liitto". Svekomaaneilla vastakkaiset voimat ovat "Axel Freudenthal" sekä "Folktinget".

** Suosittelen vahvasti, että jokainen palstalle kirjoittava rekisteröisi itselleen ikioman **

Voithan sinä suositella, mutta kirjoittelun säännöt eivät sitä edellytä. Kenenkään on kuitenkaan turha itkeä vakiintuneen nikkinsä perään, ellei ole sitä valmis rekisteröimään.

http://www.suomi24.fi/opastus/saannot

• Fenno_vastaan_sveko kirjoitti:

** kertoohan se myös jotain tekijänsä kunnioituksen ja arvostuksen puutteesta kanssakirjoittajiaan kohtaan. **

Kunnioitus pitää ensin ansaita. Tämä foorumi ei de facto tunne arvostusta toista osapuolta kohtaan: asetelma on fennomaanit vastaan svekomaanit. Fennomaanit ovat suomenkiihkoisia, jotka vaativat olemassa olevan ja demokraatisesti valitun järjestelmän muuttamista. Svekomaanit puolestaan ovat ruotsin kielen mielisiä, ja pitävät voimassa olevaa ja demokraattisesti valittua järjestelmää itse-itsensä-selittävänä.

Fennomaanien kantava ajatus ja voima ovat "Talan teesit" ja "Suomalaisuuden liitto". Svekomaaneilla vastakkaiset voimat ovat "Axel Freudenthal" sekä "Folktinget".

** Suosittelen vahvasti, että jokainen palstalle kirjoittava rekisteröisi itselleen ikioman **

Voithan sinä suositella, mutta kirjoittelun säännöt eivät sitä edellytä. Kenenkään on kuitenkaan turha itkeä vakiintuneen nikkinsä perään, ellei ole sitä valmis rekisteröimään.

http://www.suomi24.fi/opastus/saannot

"fennomaanit ovat suomenmkiihkoisia ja svekomaanit ruotsinmielisiä" Ok. Siinäpä aikamoinen käsitys. Eli on "suomenkiihkoista" vaatia yksinkertaisesti kielivapautta suomalaisille sekä oikeudenmukaista kielipolitiikkaa (esim. samanlaista kuin naapurimaassamme/maissamme), mutta "ruotsinmielistä (naapurimaan mielistä) sitten asettaa suomenkielisille vaatimuksia sekä puuttua heidän asioihinsa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1391
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1205
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      808
    Aihe