Merisali on ihan paska

Masa7777

On kyllä paska paikka! Missän niin huonoa palvelua ikinä missään saanut ja vuodesta toiseen mikään ei muutu. Vanhat akat tiskiltä vaihtoon!

20

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoivoivoinari

Jaa, mitäs meet jos et tykkää

• voisentään

No voisit kertoa millaista huonoa palvelua olet saanut,minun
        tietääkseni ei siellä muita palveluita ole kun kun se mitä tiskin takaa saat.
        Ruoka on kyl hyvvää,maiskis ja monipuolista,pakko maistaa kaikkea,namskis.

• WallisG

Mikä on ongelma aloittajalla? Hyvät ja sympaattiset ovat aina olleet vuosien varrella tarjoilijat, kun olen käynyt, kymmeniä kertoja, aina hyvä kokemus.

Se, ettei konsepti muutu, kertoo vain sen onnistumisesta.

Naantalin kesää odotellen..:)

• EiOleOllutMoitittavaa

Ihan mielenkiinnosta, mitä nyt jäi ihan tarkalleen ottaen puuttumaan..??

Omien kokemuksien kautta komppaan satasella nimimerkkiä WallisG

• EiEnäävaikMaksettais

Kerran kävin pitsan syömässä. Kotona kohta jo yrjösin sen pois. Ainoa kerta kun näin on mulle käynyt, joten täytyy kaiketi sanoa että minusta merisali on se kaikista paskin paikka.

Ei sitten pidä ampua viestintuojaa, syytön minä tähän olen. Mut joo sielt sit varmaakii puuttuu vessanpytyt pöytien vierest...

• qqeqweqwe

Asiakkaitten paskaisille käsille ei taida yrittäjä voida mitään?

• Erkkierämaa

Mä olen myös saanut syömisen jälkeen vatsan kipeäksi syötyäni siel perhen kanssa. Vaimolle kävi viel huonommin. En kyllä suosittele paikkaa edes turisteille, luonamme kun käy ahkeraan kesäisin tuttuja en edes kehtaa näyttää paikkaa. Sen verran taso laskenut räkäläksi. Palvelu siel o jäätävä, tiskin takana ei aitoa hymyä näy. Ap on oikeassa. Naantalin surkein paikka.

• Kiitosmerisali

Mulla taas on pelkkää hyvää kerrottaa Mersalista.Aina kun meille tulee vieraita me viemme vieraat Merisaliin ruokailemaan.Ja viimeiset 20 vuotta en ole kuullut kenenkään sanovan yhtään negatiivista sanaa ravintolan ruoasta enkä palvelusta.Pelkkää kehua vaan,että kyllä on hinta ja laatu suhde kohdallaan.

• lounastaja

Heikki pitää hyvää huolta paikastaan. Toimiva konsepti kauniissa
        miljöössä. Kateelliset kaakattaa.

• voisentään

Outoa tuo pitsajuttu,mitähän siel on ollu et yrjö kävi,ei sitte tullu mieleen mennä valittaan.Hmm..jokin allergia vois kyllä laukasta oksennukseen,siellähän on moninaisia ruokia,ja jos tullut syötyä liikaa niin sekin sekoittanu vatsan.
        Itse en ole syöny siellä pitsaa,mutta seisovasta pöydästä vaikka mitä,ja
        aika paljon,ei mitään oireita,enkä ole kyllä allerginenkaan millekään ruualle.
        "Erkkierämaa"mites sille sun vaimolle sitte kävi,voisit valaista.
        Ettei vaan tuo alkomahooli olis tehny ripulia,samoin muille yökkäville.
        Kyllä kesäisin tahtoo kaikki paikat,missä viinaa juodaan,
        muuttua räkälöiksi,koska kerta viinapäät on liikkeelä varsinkin kesälomil,nih.

• voisentään
        voisentään kirjoitti:

Outoa tuo pitsajuttu,mitähän siel on ollu et yrjö kävi,ei sitte tullu mieleen mennä valittaan.Hmm..jokin allergia vois kyllä laukasta oksennukseen,siellähän on moninaisia ruokia,ja jos tullut syötyä liikaa niin sekin sekoittanu vatsan.
        Itse en ole syöny siellä pitsaa,mutta seisovasta pöydästä vaikka mitä,ja
        aika paljon,ei mitään oireita,enkä ole kyllä allerginenkaan millekään ruualle.
        "Erkkierämaa"mites sille sun vaimolle sitte kävi,voisit valaista.
        Ettei vaan tuo alkomahooli olis tehny ripulia,samoin muille yökkäville.
        Kyllä kesäisin tahtoo kaikki paikat,missä viinaa juodaan,
        muuttua räkälöiksi,koska kerta viinapäät on liikkeelä varsinkin kesälomil,nih.

Vielä tässä mainitsen,piti sanomani et oon ollu melkein yheksänkymmpisen
        naisen kans siel syömäs muutaman kerran,voihan saakuti eipä oo rouva ripuleita
        eikä vatsanväänteitä valittanu,jamonenlaista syöny on.
        Ja edelleen pyysi kanssaan sinne syömään,outoa näiltä valittelijoilta,
        ettei ois vaa mustamaalausta.Ei tuollaisella ravintolalla oo varaa
        huonoa mämmiä tarjoilla.
        Tuon ikäisen,liki 9 kymmpisen vatsa sietää moninaista ruokaa,muttei noiden
        valittelijoiden,nih.

• eikiitosmulle

Merisali on valkoroskan oma paikka, siinähä se vika onkin....

• voisentään

Ei tullu tänäänkään vatsanväänteitä,maiskis ruoka oli hyvvää,
        mummullekin maistui,eikä tullu vatsakipuja,monenmoista syötiin,nih.

• Epätietoinen6666

Mitä muuten on valkoroska?

• WallisG

Taas se alkaa... säälittäviä nämä Naantalin mollaajat. Toinenkin ketju tuossa...

Nautittu on jo kymmeniä vuosia Naantalista, ja myös siinä mukana Merisalista. Aina näyttää olevan tarve puhua pahaa varsinkin Merisalista? Miksi?

• Herkkuttelija

Ne on niitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin haukkua Naantalin parasta ruokaravintolaa missä hinta ja ruoan laatu on kohdallaan.Aina kun minulle tulee vieraita ulkomailta vien heidät syömään tuonne Merisaliin ja kiitosta olen saanut aina .Tsemppiä hyvälle yrittäjälle.Jatka samalla formaatilla.

• kantokelo

Aloittaja on saanut lähdöt sieltä tai ikuisen porttikiellon.

• Masa7777777777

En ole saanut muuta kun ruokamurkytyksen ja helvetin huonoa palvelua ! Ne vanhat kurpat vois sieltä tiskiltä kadota kun olla sielä naama norsunvitulla..
        Hävettää jo heidän takia kun "ammattitaito" on noin pohjamutaa!

• kfddjdlhjl

Olen käynyt Merisalin lounaalla useita kertoja ja ainoa järkevänhintainen ravintola Naantalissa. Palvelu on ainakin minua kohtaan ollut ihan ok.

Ruoka tosin on kaikki bulkkikamaa, eli valmiina kahdenkymmenen kilon pöntöissä ostettua. Ei haittaa jos käy kerran pari kesässä, mutta pidemmän päälle. Ei takuulla yhtään mitään itse omassa keittiössä tehtyä,

Toki parempaa kuin ABC:lla, se vasta bulkkipaskaa onkin.

• Yankefa

Mikä paikka tai kuka heikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1626
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1541
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      270
      1276
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      867
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe