Mitä tekee tiimijohtaja - oikeasti? Lusmuamista ei katsota työnteoksi.
Mitä tekee aluejohtaja - oikeasti ? Asemilla notkumista ilman mitään oikeaa asiaa ei katsota työnteoksi.
Mitä tekee toimitusjohtaja - oikeasti? Piileksii jossakin kopperossa pääkonttorissa. Ei uskalla sanoa yhtään mitään mihinkään yksin.
Mitä tekee raskas myyntiorganisaatio - oikeasti ? Firman rahojen tuhlaamista ei katsota työnteoksi.
Välttäkää uudet katsurit K1 katsastusta, menkää muualle töihin.
K1 katsastuksen pikkupomot
2
162
Vastaukset 2
- K1-A-Katsastus
Aloittaja kertoi K1 ketjusta. Tilanne on paha, A-Katsastuksessa vielä pahempi.
- sjkdjfksljdkls
Ihan kuin julkisella sektorilla, munattomia ja aikaansaamattomia pikkupomoja lukemattomia määriä joilla ei kuitenkaan ole mitään sananvaltaa mihinkään, aina pitää kysyä kaikki joltain isommalta pomolta joka puolestaan kysyy myös korkeammalta pomolta ennenkuin voi sanoa mitään.
Pikkupomojärjestelmä on oikea laiskurien unelmatyöpaikka, tulee paljon palkkaa eikä tarvitse osata mitään, kunhan osaa välittää alemmalta portaalta tulleet kysymykset korkeammalle portaalle suunnilleen oikein, samoin vastausviestin ylhäältä alas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502