Antti Holma--Kiemungin pitäisi luopua....

Rasisti-Holma

niin kuin kaikkien muidenkin Suomalaisten omista mielipiteistään.
Suomen kansan tulisi olla polvillaan homojen ja matujen edessä.
.
Tällaisia nämä kupla-eliitin kasvatit ovat, kuten pillittävä Holma.
Kaikkien tulisi nyökytellä kupla-eliitin mielipiteiden mukaisesti.
.
Eikös sellaista kutsuta RASISMIKSI. ?
.
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1460689699076?ref=hs-fprio-3-1

16

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nillittäjiä

      Akkamainen Holma.
      Sellaisiahan ne homot yleensäkin ovat.

      • HomolandiaKutsuu

        NYYYYYYHkis, mä en leiki enää teijän kaa, vaan lähden Vähähiilarin kans Nothing Hilliin leikkii tavallista homppeli pomppelii!


    • Karkki-pussi

      Holma kiukuttelee karkkihyllyllä kuin pikkulapsi.

    • Teatteri-Narsistit

      Teatterikoulu saa ihmisen pään sisältäpäin tuollaiseksi.
      Katsovat olevansa parempia ja fiksumpia kuin muut.
      .
      Narsismia.

    • parasuutinentämäkin

      Kiitos kiemunki, vaikka en pidä kirjoittamisistasi, tässä asiassa ainakin teit tosi hyvän työn, päästään eroon kuluneesta holman naamasta.

      • KiemugilleMITALLi

        Kiitos Kiemungille - Teit NAISEN työn tuomalla TOTUUDEN esiin kaikesta tästä paskasta, joka täällä tänään hallitsee!

        Toivottavasti kaikki muutkin ISIS-murhaajat, takaluukkupojat ja matonnuolija rumattaret häipyisi maasta, niin ilma raikastuisi vihdoin taas täällä Suomessakin ja voisi taas hengittäää vapaasti!


    • Viaton-Homo

      Pojalla näyttäisi olevan paineta, koska syyttelee muita. Itsessään ei tietenkään näe mitään vikaa.

    • Yhtävähemmän

      Menköön vain Britanniaan, toivottavasti ottavat passin pois rajalla eivätkä anna sitä takaisin koskaan.

    • Lippu-halventuu

      Veronmaksaja säästää yhdestä turhakkeesta kun poistuu Suomesta.
      Hyvä näin.

    • coolcool

      Mutta BREXIT voi yllättää ,britit saattavat ryhtyä impivaaralaisiksi ,.....on se suvaitsemattomuutta??

    • Tervemenoa

      Lontoossa Hintti Holma on nobody. Veikkaan että tulee ravaamaan alvariinsa täällä Suomessa keikoilla ja apurahoja kinuamassa. Ja homomarkkinoillakin saa varmaan täällä laadukkaampaa seuraa kun on kuuluisuus.

    • rupert3

      Suomessa kyllä sanotaan ylen välityksellä nykyään kuin pohjoiskoressa että mitä saa ajatella ja sanoa.

    • HyiSaatana

      Sellaista kutsutaan kulttuurimarxilaiseksi punafasismiksi.

    • aika.menoa

      elton jhonin ukko kärähti kahden homon kanssa sekstailusta.

    • KuusYsiinAntti

      Nuilla pukkaa mt ongelmia muille jaettavaksi.
      Tuksukin on tuohon verrattuna älykkö.

    • kaikkea pitää simona suvaita paitsi muiden eriäviä mielipiteitä. kiva on kupla on mulla oma se. tiettyä huolta kantaisin seuraavasta " Tai voi flirttailla turbaanipäiselle miehelle apteekin kassajonossa.” ehkä kaverille vois kertoa jotain epämukavista seuraamuksista isossa maailmassa, punavuoren ulkopuolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe