Tuli jo pienestä 0.2ml määrästä mm huimausta ja aknea. Onko mitään muuta ainetta olemassa millä saisi uutta hiusta? Kaljuuntuminen on suht aikaisessa vaiheessa mutta on rajua/nopeaa. Finasteridi on käytössä mutta sillä ei taida saada uutta hiusta ainakaan hiusrajaan/ohimoille?
Rogaine poissa pelistä - mitä nyt?
appua
3
149
Vastaukset
- appua
Toimiiko revivogen oikeasti?
- Tästäpä
Kokeile Saw palmettoa. Itsellä pysättänyt hiusten lähdön kokonaan.
http://www.iherb.com/now-foods-saw-palmetto-extract-men-s-health-320-mg-90-veggie-softgels/6106?rcode=uti506
Koodilla uti506 5 dollaria alennusta. - ihotautilääkärilleheti
Mene ihotautiklinikalle ja kysy. Nopea hiustenlähtö voi olla merkki sairaudesta tai puutostilasta tai hormoniepätasapainosta, stressistä. Periaatteessa kaikki hoidettavia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882